Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun paino ei nyt imettäessä laske niin kuin ennen?

Vierailija
28.09.2009 |

Syön vähemmän kuin raskaana ollessani ja tottasesti myös liikun enemmän. Missähän "vika"?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolessa vuodessa, eli ei nyt kovin paljoa. Ehkä sun ei ihan kymmeniä grammoja kannata käydä punnitsemaan...

Kyllä se on ihan myytti että imetyksellä lähtisi joku 10 kiloa.

Vierailija
2/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta hidastuu ihmisen vanhetessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pari kg. Tosin vielä on - toivottavasti - imetysaikaakin jäljellä...

ap

Vierailija
4/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imetin. Söin terveellisesti, kävin joka päivä vaunulenkillä ja jätin kaikki herkut pois. Paino alkoi laskea vasta kun lopetin imetyksen.

Vierailija
5/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensimmäisen raskauden jälkeen kilot saisi helposti pois normaaliin mutta muiden raskauksien jälkeen se olisi sitten haastavampaa että sen eteen täytyisi tehdäkin sitä jotain..

liekkö tässä sit perää, mut sanoin nyt vain

Vierailija
6/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lapsia on useampi :)

ap

Vierailija
7/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin vain

Vierailija
8/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi pettynyt kun paino ei tippunutkaan imettämällä... Ja minäkin siis elin terveellisesti, en mässännyt tms. ja liikuin. Kun lopetin imetyksen, paino tippui TOSI nopsaan (½-1kg/viikko) o_0

Onkohan se jotain hormonaalista? Että niin kauan kuin niitä vauvahormooneja on kropassa, kilot on ja pysyy?

Mun kilot pysyi sitkeästi kun imetin. Söin terveellisesti, kävin joka päivä vaunulenkillä ja jätin kaikki herkut pois. Paino alkoi laskea vasta kun lopetin imetyksen.

Vierailija
9/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imetin. Söin terveellisesti, kävin joka päivä vaunulenkillä ja jätin kaikki herkut pois. Paino alkoi laskea vasta kun lopetin imetyksen.

Vierailija
10/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no vähän lähti, varmaan 4 kg korkeintaan, kun muita imettäessä lähti kans tuon 7 - 8 kg tekemättä mitään erityistä. Nuo kilot siis ei ollut enää mitään raskauskiloja, vaan rehellistä laihtumista. Olin neljän ekan imetyksen jälkeen alipainoinen, mutta viidennen jälkeen pysyin normaalipainon puolella. Mulla varmaan ikäkin jo teki tehtävänsä. Olin 42, kun sain kuopuksen.

Vierailija
11/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan sama mitä söin; söinkö älyttömästi tai en ollenkaan. Ei paino myöskään noussut. Näin oli molemmissa raskauksissa. Imetin pitkään, molemmilla kerroilla 1,5 vuotta ja kun lopetin paino tippui 1,5 kuukaudessa 10 kiloa - tekemättä mitään muutoksia elintavoissa.