Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin fakta juttu, joka on pakko olla palstan mukaan joko trolli tai provo!!!

Vierailija
30.12.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku muu kertoisi, niin en uskoisi.

Mummoni sai joululahjaksi suolihuuhtelupussin ex-miniältään :-)

terkkuja sukulaisille jos tällä palstalla vierailette!!!

Vierailija
2/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muillakin on erikoislaatuisia anoppeja.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aviomieheni on minulle uskollinen, vaikka matkusteleekin paljon työnsä puolesta ja mm. käy toisinaan lounaalla tai kävelyllä erään naispuolisen työkaverinsa kanssa.

Vierailija
4/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vain!! :-D

Vierailija
5/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei uskoisi, jos kertoisin mitkä oli tarjoilut kaverin luona, enkä uskalla tunnistamisen pelossa kertoakaan. Mutta sanotaan nyt, että oli uunissa paistettu lihanpala, sit oli sen kyytipojaksi lihakastiketta, ja tietysti irtolihapullia ja ja ja.

Vierailija
6/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni on ex-miniänsä oikein hyvä ystävä ja ex-miniä auttaa kaikessa missä voi. Lahja oli huumorilla annettu ja mummoni nauroi makeasti :-)

Minä ajattelin että onpa ihanaa kun heillä on tuommoinen yhteys.

Vierailija
7/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun minä "lekottelen" äitiyslomalla vauvelin kanssa, ja tämä järjestely jatkuu vaikka miehenikin olisi lomalla, ja että vielä olemme lapsia myöten onnellisin ja ongelmattomin tuntemani perhe :) tätä nyt ei ainakaan usko kukaan.

Vierailija
8/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomuilijaäiti synnytti kuolleen lapsen vessan lattialla, miehen nukkuessa ja kätilön ollessa ties missä.

Vierailija
9/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi pitää paikkaansa, koska ei meidän Leevi, eikä naapurin Veeti..

Vierailija
10/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaaehtoisesti. Lainaakin saataisi, mutta ei haluta.

Vierailija
11/18 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistetaan kolme asuntoa ydinkeskustassa ja asutaan lähiössä :-). Tämä on totta.

Vierailija
12/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi sitä nyt sanotaan suomeksi?

Ihan tavallinen äiti-ihminen olen muuten.

Kerran otin puheeksi palstalla, ja trolliksi haukuttiin heti. :)

Vierailija
13/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- erittäin onnellinen ja toimiva parisuhde täynnä romantiikkaa, erotiikkaa, hellyyttä ja avoimuutta

- silti oma elämä, harrastuksia, kavereita ja jopa omia lomia parisuhteemme molemmilla osapuolilla; myös vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä

- perhe-elämä voi vallan mainiosti kokonaisuudessaan

- lapsemme on iloluonteinen, energinen, sosiaalinen, hyvä koulussa ja avoimesti tunteitaan näyttävä supersuloinen tapaus

- minulla on ihana suku ja upeita ystäviä

- olen akateeminen, minulla on pari tieteellistä julkaisua ja opetan yliopistolla

- olen pitkähiuksinen, hyvännäköinen vaaleaverikkö ja painan 49 kg

- minulla ei ole raskausarpia, jenkkakahvoja tms. ja minulla on erittäin kauniin mallinen vartalo ja c-kupin rinnat, vaikka täysimetin lastani vuoden, enkä juuri harrasta liikuntaa

- meillä on kaunis, sisustettu ja miltei aina siisti koti hyvällä asuinalueella.

Vierailija
14/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katso urheilua, on hygieninen, tekee itsestään selvyytenä kotitöitä, on älykäs ja hyvä sängyssä.

Vierailija
15/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on toi käsikakkaamis juttu,huh huh...en halua vieläkään uskoa että joku oikeesti paskoo käsiinsä...yäk

Vierailija
16/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda lasin viiniä enkä tule siitä känniin. Pidän viinin mausta, en tosin kaikista. Jos juon lasin viiniä, en tunne pakonomaista tarvetta tyhjentää koko pulloa.

Vierailija
17/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on nykyään muoti, että äidit lykkää merkittävän osan velvollisuuksistaan yhteiskunnalle ja vielä kerskuu sillä. Esikoisesi saattaa sisimmässään olla kuitenkin täysin eri mieltä. Varmaan kysyttäessä sanoo että kiva olla kavereiden kanssa, mutta oikeasti häntä kaivelee, miksi äiti on "vauvelin" kanssa mutta hän ei kelpaa. Vielä enemmän kun isäkin liittyy äitiin ja "vauveliin".

Samaan aikaan ne, jotka oikeasti hoitopaikkaa tarvitsisivat, eivät sitä saa tai saavat jostain kaupungin toiselta laidalta. Mutta sehän ei teikäläisiä yhtään haittaa. Vain minä minä minä!

Vierailija
18/18 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä muka onnistunut missaamaan kaikki ne 'anna lapselle raitis joulu' -keskustelut?

24; kuka tulee känniin LASILLISESTA viiniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi