Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö hiiriä?

Vierailija
27.09.2009 |

Yleinen vitsi on että naiset pelkää hiiriä, kuulutko sinäkin siihen porukkaan, joka hiiren nähdessään alkaa kiljua ja hyppii pöydille?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnossa en huutaisi,pelästyä saattaisin.Rottia pelkään tai ne on jotenkin vasten mielisiä..

Vierailija
2/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään ja syystä...kiipesi lahkeesta sisään ja alkoi nousemaan kinntuja pitkin ylös haaroväliä kohti...aika vilakkaan lähti se hiiri housuista lähimpään seinään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissäni tapan niitä kausittain, tai sitten kissa tappaa.

aina sillointällöin osuu kohdalle myös rotta, ne on ällömpiä, mutta en pelkää niitäkään.

Vierailija
4/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luonnossa enkä sisällä (kissa on tuonut), mutta pelkään ötököitä. Hämähäkit, ampiaiset yms. aiheuttaa varmaa paniikkia.

Vierailija
5/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkään hiiriä ja rotat on vielä suurempi kauhistus :X. Yök!

Vierailija
6/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en myöskään ymmärrä hysteriaa ohi lentävästä ampiaisesta, mehiläisestä tai harmittomista hämähäkeistä.

Suoraan sanoen sellaiset rääkyvät ja huitovat ihmiset ovat minusta ärsyttäviä ja typeriä.

Vierailija
7/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut niitä lemmikkeinä, mutta yhdellä kaverilla oli. Rotan kanssa yksi kivoimmista leikeistä on sellainen, että talvella kun on isohihainen villapaita päällä, niin ujuttaa rotan kaula-aukosta sisään hihaan (kun se paita on päällä) ja sitten ohjaa sen kävelemään hihasta ulos, eli tulee sieltä toisesta päästä pois. Kaikki rotat, joiden kanssa olen tätä leikkinyt, ovat tykänneet tästä tosi paljon.

HIiristä en tiedä, miten fiksuja ovat, mutta kyllä paljon mieluummin ottaisin rotan kuin kissan! Ottaisin mieluummin samaan aikaan syliin vaikka viisi rottaa, kuin yhden kissan. Tosin eiväthän ne sylissä pysy, yksi kiipeää pään päälle, toinen kävelee selkää pitkin, pari on olkapäällä jne.

Lemmikkirotat on tosi kivoja!

Ottaisin, jos voisin, vaikka olenkin melkein 40v.

Vierailija
8/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut niitä lemmikkeinä, mutta yhdellä kaverilla oli. Rotan kanssa yksi kivoimmista leikeistä on sellainen, että talvella kun on isohihainen villapaita päällä, niin ujuttaa rotan kaula-aukosta sisään hihaan (kun se paita on päällä) ja sitten ohjaa sen kävelemään hihasta ulos, eli tulee sieltä toisesta päästä pois.

lekin juuri tuota leikki rotan kanssa ;o)

Juu ja en pelkaa hiiriakaan. Hamahakkeja kylla!!!

Vierailija
9/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa tai elkää oikeastaan mitään eläintä. Käärmeet, rotat, hämähäkit saa olla ihan rauhassa.

Ainoa perkeleellinen vitsaus on hirvikärpänen.

Vierailija
10/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en myöskään ymmärrä hysteriaa ohi lentävästä ampiaisesta, mehiläisestä tai harmittomista hämähäkeistä. Suoraan sanoen sellaiset rääkyvät ja huitovat ihmiset ovat minusta ärsyttäviä ja typeriä.

Pidä täytenä idioottina ihmistä, joka alkaa kirkua hämähäkin, hiiren tms. HARMITTOMAN eläimen takia. Oikeasti, miettikää nyt vähän millaisen tyhjäpään kuvan itsestänne annatte..

Vierailija
11/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiret on ihunia ja kesyrotat myös ;)

Vierailija
12/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu kuinka läheltä menee. Sisällä oli viimeksi hiiri viime syksynä, jolloin näin sen juoksevan seinän viertä mua karkuun. Olin mennyt yöllä vettä juomaan, ja ennen kuin kiljahdus tuli suusta ulos, ehdin sentään ajatella, ettei tuollaisen takia kannata nukkuvia lapsia pelästyttää, ja sain pidettyä itseni hiljaa.

Oli meillä viime syksynä sikalassa satoja hiiriä. Niitä näki joka reissulla siellä kymmeniä. Piti aina varmistaa saappaat ja haalarit, ettei niissä ole, ennen kuin puki päälle. Siellä niitä nyt ei voinut alkaa pelkäämään, mutta ei musta kivakaan siellä ollut käydä. Saappaat ja haalarit auttoi kestämään, sisällä on eri asia, kun ei ole suojavarustusta.

Pelottavan hiiristä tekee se liian nopea liikehdintä, eli se tuntu, että kun hiiri vipeltää, niin itse ei ehdi reagoida sen tekemisiin, kun se on niin nopea.

Vierailija
13/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en myöskään ymmärrä hysteriaa ohi lentävästä ampiaisesta, mehiläisestä tai harmittomista hämähäkeistä. Suoraan sanoen sellaiset rääkyvät ja huitovat ihmiset ovat minusta ärsyttäviä ja typeriä.

mutta sydän rupeaa hakkaamaan ja kylmä hiki nousee otsalle ja en todellakaan tee sitä tahallaan... Onko sinua koskaan pistänyt ampiainen? Tai oletko pistolle allerginen? Ampiainen voi oikeasti olla hengenvaarallinen, toisin kuin esim. joku hämähäkki tai vaikka sammakko (kaverini on aivan hysteerinen jos sammakko lähettyvillä...) Ei millään pahalla mutta osa noista huitojista on ihan oikeasti paniikissa...

Vierailija
14/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulua, mutta todellakin kammoan kaikkia jyrsijöitä, elävänä ja kuolleena. Häkissä voin niitä katsella, mutta kotiini en ottaisi.

Hämähäkit ja muut ötökät saavat mun puolestani temmeltää ihan vapaasti, mutta hiirtä en saa katsottua. Ootteko koskaan kuulleet fobioista te, jotka pidätte toisia ärsyttävinä kiljujoina?

Vierailija
15/26 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmetin vastenmielisiä otuksia.

Vierailija
16/26 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri ei ole harmiton jos tulee kotiin/mökkiin sisälle!!

Vierailija
17/26 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hiiriä, mutta rottia pelkään.

Vierailija
18/26 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri ei ole harmiton jos tulee kotiin/mökkiin sisälle!!

Vierailija
19/26 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä tiedä, mitä niissä pitäisi pelätä.

Vierailija
20/26 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua villejä yksilöitä kotiini, mutta lemmikkeinä ovat ihania. Mulla oli parhaaseen aikaan 8 kesyhiirtä yhtä aikaa, erittäin sosiaalisia ja seurallisia kavereita. Hamstereita on myös ollut 6, ne eivät siedä lajitoverin seuraa mutta ihmisen kanssa tykkäävät hengailla.

Rottia mulla ei ole ollut mutta mielelläni ottaisin, jos pääsisin vähän isompaan asuntoon asumaan :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi