Lue keskustelun säännöt.
Osaisko joku neuvoa asumistuki-hakemuksen täyttämisessä? kun epäsäännölliset tulot
27.09.2009 |
eli kun siihen pitäis laittaa, että kuinka paljon tienaa kuussa. meillä se tilanne, että minä opiskelen ja teen keikkatyötä silloin kun kerkiän. eli kuussa voin tienata kaikkea 0€:n ja n.400€:n välillä. miehelläni taas on osa-aika työ, epäsäännöllinen, keikkaluontoinen. hän tienaa kuussa 400€-1000€, ja sen mukaan saa sitten työttömyyspäovärahaa kelalta. eli mitä ihmettä mä täytän tähän hakemukseen?
KIITOS MILJOONASTI JOS JOKU OSAA AUTTAA!!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
just noin kuin tännekin kirjoitit.