Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava, koska mieheni syö niin paljon että ruuasta pitää taistella.

Vierailija
27.09.2009 |

Jos en heti ruuan valmistuttua ota itselleni ja lapsille kunnon annoksia ruokaa, on turha santsiannoksesta enää miehen ruokailun jälkeen haaveilla.

Ukko ajattelee vain omaa napaansa ja sitä että oma pallomaha tulee täyteen. Jos pyydän jättämään ruokaa muillekin, jättää lusikallisen kattilan pohjalle.

Sama ongelma lapsuudenkodissani, kaikki herkut piti syödä kiireellä pois, koska läski isäni muuten veti ne naamaansa kun kävi öisin jääkaapilla.

Sinkkuna kun tiesi että ruoka-annos säilyy jääkaapissa päiväkausia, olin tosi laiha kun ei tarvinnut kilpailla kenenkään kanssa ruoka-annoksista.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran otat annoksen itsellesi ja lapsille ennenkuin miehesi ehtii, mikset ota sopivaa annosta, vaan liian ison?

Ei miestä voi omista läskeistä syyttää, hullumpaa en ole kuullutkaan :D.

Tai tee enemmän ruokaa!

Ei se nyt herranjestas noin vaikeaa voi olla.

Vai onko niin, että ne läskit on aina jonkun muun syy?

Vierailija
2/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo..."Olen lihava, koska MIEHENI syö niin paljon"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tiukkaa rahasta, vai miksi ruokaa pitäisi säästellä päiväkausia jääkaapissa?

Voisitko ottaa teidän annokset eri kulhoon, ei suoraan lautasille?

Vierailija
4/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan myös vastinetta rahoilleni, enkä kaapia tyhjää kattilanpohjaa miehen syömisen jäljiltä. Taidan alkaa perimään mieheltä maksua ruuasta, niin saan tehtyä isompia annoksia.

Nyt ei ole rahaa ostaa esim. jauhelihaa kuin 400g kerralla ja jos teen kastikkeen, mies jättää muille vain rippeet ja kasaa oman lautasensa kukkuroilleen mikäli en ota ensin itselle ja lapsille.

Vierailija
5/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan myös vastinetta rahoilleni, enkä kaapia tyhjää kattilanpohjaa miehen syömisen jäljiltä. Taidan alkaa perimään mieheltä maksua ruuasta, niin saan tehtyä isompia annoksia.

Nyt ei ole rahaa ostaa esim. jauhelihaa kuin 400g kerralla ja jos teen kastikkeen, mies jättää muille vain rippeet ja kasaa oman lautasensa kukkuroilleen mikäli en ota ensin itselle ja lapsille.

Vierailija
6/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumisensa ja minä omani. Miehen luona olemme puolet viikosta ja silloin ruuasta saa taistella. Kun olemme omalla asunnollamme lasten kanssa, säilyy 400g jauhelihakastike kaapissa ja voimme syödä lasten kanssa sitä annosta 2 päivää. Miehen luona 400g jauhelihakastiketta ei riitä edes yhdelle ruokailulle.

Nykyään pidän kyllä huolta siitä että mies ostaa ruokaa yhtä kalliilla kuin minäkin.

Vierailija
7/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun mies syö paljon, mutta olen itse tosi hoikka. Meillä juttu menee usein niin, että minulta ja lapsilta jää ekastakin annoksesta usein jotain syömättä, jonka jälkeen hirmuinen ahmattimieheni popsii ylijäämäruuat napaansa!

Vierailija
8/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkarat itselleen ja meille muille jäi pelkät perunat ja liemi.

Vierailija
9/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö ennemmin näin:" Olen lihava,koska syön liikaa ja epäterveellisesti enkä liiku riittävästi" Ainahan noita syitä löytyy ja toisia on kivempi syyttää omasta selkärangattomuudesta

Vierailija
10/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kotona kokkailen ja on se niin että vaikka kahdestaan asustellaan niin mieheni syö aika paljon meilläkin, mut en mie itse tunne tarvetta ottaa nopeasti ennen häntä... :)

Se vaan on sitä että jos joku ottaa enemmän ja joku vähemmän ja jos loppuu kesken niin minkäs teet?

Ei ihminen kuole jos syö vähän vähemmän..

kasvava mies on meilläki.. siinäpähän syököön, mut en mie ala siihen et alan halia ruokaa itselleni että saisin saman verran kuin mies :D

ei tähän mahaan edes sopisi puolta annosta mitä hän syö

Vierailija
11/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joutuisin rahoittamaan miehen syömiset kokonaan. Mies syö kerralla sen mitä mitä muut kahdessa päivässä.

Vierailija
12/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan vaan lemppaisit sen miehen? Olet tainnut aiemminkin tilittää suhteenne kiemuroista täällä, eikä nekään asiat ole hyvältä kuulostaneet.

Itsenäisty lastesi kanssa ja elä mukavaa, leppoista ja rauhallista elämää.

Vierailija
13/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunki mieheni syö päivässä kahden edestä, mut on se aika paksua alkaa tilittämään miten paljon saisi syödä ja miten ei.

eiköhän tuo jokaisen oma asia ole.

Jos on nälkä niin sitä pitää syödä, mut miksi itse menet tuollaiseksi että kahmit kauheat annokset sitten itsellesi ja lapsillesi ennen miestäsi ja sitten ihmettelet kun lihot ja syytät tästä miestäsi?

kannattaisi katsoa peiliin ja ottaa sitä ruokaa ihan suosiolla sen verran ku ite syöt..

tuskin syöt miehesi annoksia itsekään.

Vierailija
14/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan maksaa sen itse eikä yritä pummia toisten maksamaa ruokaa. Voin kokata miehelle isoja annoksia, mutta en halua rahoittaa pienistä sossun ja kelan tuistani hänen ruokailujaan.

Jos mies käy kaupassa viikolla, hän ostaa itselleen maksalaatikkoa ja 1€:n jauhelihapihvejä vaikka tienaa 3000€/kk.

Vierailija
15/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sit niin vaikeaa niin pysy kotona ja kokkaa vaan itselles ja lapsilles.

Pakkoko sitä miestä on pyytää teille syömään tai mennä sinne jos tulee kiista jostain ruoasta.

Tai sitten yksinkertasesti etsi itsellesi mies joka on hoikka poika ja syö sen pöydästäsi mikä hänelle tarjotaan :D

Vierailija
16/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo ratkaisu: Pyydät miestä osallistumaan ruokakustannuksiin. Ja jos hän ei osallistu, niin suhdetta ei kannata ylläpitää.

kunhan maksaa sen itse eikä yritä pummia toisten maksamaa ruokaa. Voin kokata miehelle isoja annoksia, mutta en halua rahoittaa pienistä sossun ja kelan tuistani hänen ruokailujaan.

Jos mies käy kaupassa viikolla, hän ostaa itselleen maksalaatikkoa ja 1€:n jauhelihapihvejä vaikka tienaa 3000€/kk.

Vierailija
17/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisisitte alla olevat ongelmat. Ymmärrä puolisoasi, hänellä on nälkä ja hän haluaa syödä laittamaasi ruokaa kyllikseen.

Vierailija
18/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadin, mutta se ei käsitä että se syö niin paljon että 40€ ei kertakaikkiaan riitä viikonlopun ruokiin.

Tai riittäisi se kevyesti vaikka viikoksi mulle ja lapsille jos mies ei söisi ollenkaan.

Haluaisin kyllä erota, mutta en voi, koska silloin mun olis pakko antaa lapset miehelle tapaamisiin enkä pääsisi itse valvomaan miten huonosti mies lapsia hoitaisi.

Vierailija
19/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tienaa 3000e/kk ja sinä roikut silti sossun luukulla ruinaamassa! Härskiä yhteiskunnan varojen väärinkäyttöä. Ihmettelin jo aiemminkin tätä teidän typerää kahden asunnon järjestelyä vain sossun huijaamiseksi. Toivottavasti jäät pian kiinni ja joudut käräjäoikeuteen petoksesta!

Vierailija
20/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennät vain pikkuhiljaa tapaamisia molemmissa asunnoissa. Ja mikä pakottaa sinua kokkaamaan kaikille? Anna miehen kokata välillä.

vaadin, mutta se ei käsitä että se syö niin paljon että 40€ ei kertakaikkiaan riitä viikonlopun ruokiin.

Tai riittäisi se kevyesti vaikka viikoksi mulle ja lapsille jos mies ei söisi ollenkaan.

Haluaisin kyllä erota, mutta en voi, koska silloin mun olis pakko antaa lapset miehelle tapaamisiin enkä pääsisi itse valvomaan miten huonosti mies lapsia hoitaisi.