Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava, koska mieheni syö niin paljon että ruuasta pitää taistella.

Vierailija
27.09.2009 |

Jos en heti ruuan valmistuttua ota itselleni ja lapsille kunnon annoksia ruokaa, on turha santsiannoksesta enää miehen ruokailun jälkeen haaveilla.

Ukko ajattelee vain omaa napaansa ja sitä että oma pallomaha tulee täyteen. Jos pyydän jättämään ruokaa muillekin, jättää lusikallisen kattilan pohjalle.

Sama ongelma lapsuudenkodissani, kaikki herkut piti syödä kiireellä pois, koska läski isäni muuten veti ne naamaansa kun kävi öisin jääkaapilla.

Sinkkuna kun tiesi että ruoka-annos säilyy jääkaapissa päiväkausia, olin tosi laiha kun ei tarvinnut kilpailla kenenkään kanssa ruoka-annoksista.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se jaksaa edes hakea niitä lapsia viikonlopputapaamisiin. Ja eikös teidän nuorimmainen ole aika pieni, ei ihan vauvoja tartte yökyläilemään päästää.

Vierailija
22/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen koska ei olla koskaan yhdessä virallisesti asuttukaan. Ja mies on vain lasteni isä, ei koskaan avopuolisoni eikä tule.

Ja sitä paitsi mies asuu omassa asunnossaan oikeasti ja minä oikeasti omassani.

Ne jotka huijaavat sossua ja kelaa, laittavat miehen osoitteen jonnekin muualle ja mies oikeasti asuu samassa perheensä kanssa. Meillä on rehellisesti kaksi eri asuntoa, kummallakin omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin tasapainoiselta, tasa-arvoiselta tai muutenkaan hyvältä. En ole koskaan, eläissäni, kuullut perheestä, jossa ruuasta pitäisi taistella.

Kyllähän nyt toiset ihmiset, etenkin oma kumppani ja lapset, pitää luonnostaan ottaa huomioon, eikä rohmuta kuin villieläin itselleen kaikkea...Siis tämä kuulostaa ihan oudolta koko juttu.

Mutta sitten täysin toinen asia on se, ettet tosiaan voi syyttää miehesi epäkohteliasta ja itsekästä käytöstä omasta liikapainostasi! Sinä ja vain sinä tunget sitä ruokaa naamaasi liikaa. Jos ruoka-annoksesta pitääkin taistella "nopeat syövät hitaat"-periaatteella, ei se liity mitenkään siihen annoskokoon ja siihen, kuinka paljon lopulta ruokaa vatsaasi tunget...Ovatko muuten lapsetkin sitten lihavia?

Anteeksi nyt, mutta ihan järkevältä et kuulosta. Ensinnäkään siksi, että katselet kumppanilta tuollaista käytöstä ja toiseksi siksi, että syytät kumppaniasi omasta lihavuudestasi.

Vierailija
24/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kirppareille ja viime yön heräsi vauvaa syöttämään ja äsken ulkoilutti vanhempaa lastaan 2 tuntia ja minä sain olla rauhassa koneella.

Vierailija
25/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sinun mieltäsi helpottaa... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
26/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sinä hoidat koko perheen ruokahuollon. Jos mies kokkaisi ja kävisi kaupassa välillä, hän huomaisi, miten paljon siihen menee rahaa ja vaivaa.

Ja muuten, jos sinä kerran kokkaat, etkö voi myös annostella ruokia lautasille ennen tarjoilua...Myös itsellesi SOPIVAN kokoista annosta.

Vierailija
27/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo..."Olen lihava, koska MIEHENI syö niin paljon"...

Vierailija
28/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raflassakaan saa kuin yhden annoksen. Miksi kotona tarttee liiotella?

Tee salaattia, tummaa leipää ja vaikka pieni ihana jälkkäri.

Jos syöt tavallisen ihmisen tapaan parin tunnin välein niin ei tartte kiskoa liikaa ruokaa.

Kurkkaa omaan napaan, sinä sitä ruokaa liikaa kiskot.

Mies päättää omat annoksensa.

Mutta en tajua miksi teidän tarttee noin ylipäänsä syödä!!

Vierailija
29/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki alkon juomat pois ennenkuin joku muu ehtii ne juomaan. Tee enemmän ruokaa niin itsellesikin riittää :)

Vierailija
30/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 HK:n sinistä, olutta, maksalaatikon, ehkä jauhelihapaketin ja spagettipaketin sekä pussillisen pakastepullia ja niillä sitten pitäis perheen pärjätä viikonloppu.

Jos oikein kovasti muistutan, saattaa tuoda myös 3-vuotiaalle purkkiruokaa, vauvalle Tuttelia ja vaatia minulta rahat niistä.

Vierailija
31/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei kokkaa mitään. Heittää maksalaatikon mikroon ja sen päälle vetää kylmää lenkkiä ruisleivän päällä. Jos viikonlopulta on jäänyt kaappiin valmista ruokaa, sen syö.

Just heittelin vanhaksi menneitä avaamattomia broilersuikalepaketteja roskiin ukon jääkaapista kun se ei ollut saanut niitä kokkailtua vaikka aikoi.

Vierailija
32/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä teen kuulemma niin hyvää ruokaa. Nytkin ukon sivuprofiili on kuin se olis viimeisillään raskaana kun maha pullottaa.

Vierailija
33/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä kattilasta heti purkkiin osa ruuasta ja pistä jääkaappiin. Jos ruoka loppuu pöydästä, haet purkin pöytään ja voivottelet että oli tarkoitus pakastaa.

Ja kattilasta otatte aina ennen miestä.

Vierailija
34/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ajatellut että voisit kirjoittaa puutelistan ukollesi josta hän näkisi mitä tulee tuoda ja mitä ei ja tasan jos sanoisit hälle että sinun kukkarosta nämä menee niin epäilen että tulisi sulta ruikuttaa enää rahaa ostosten jälkeen..jos näin on niin mitäs täälä valitat ota ero!

Jos mies käy yksin kaupassa, hän tuo sieltä 2 HK:n sinistä, olutta, maksalaatikon, ehkä jauhelihapaketin ja spagettipaketin sekä pussillisen pakastepullia ja niillä sitten pitäis perheen pärjätä viikonloppu.

Jos oikein kovasti muistutan, saattaa tuoda myös 3-vuotiaalle purkkiruokaa, vauvalle Tuttelia ja vaatia minulta rahat niistä.

Vierailija
35/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks

Vierailija
36/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tää juttu on täysin provo,eihän tämmöinen voi olla totta.....tässä se taas huomataan kuinka naiset antaa miehien vetää höplästä!!!

Vierailija
37/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä pidän huolen. ap

Vierailija
38/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sie tuollasta kattelet jos tää pitää paikkansa..

ihan niinku yks sun lapsistas jota ruokit :D

montas lasta teillä nyt niinku olikaan?

yhen ymmärrän mut sitä en et miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa voinut pyöräyttää useammankin vielä!

Vierailija
39/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on (ihan aito) etäsuhde, eli miesystäväni asuu ihan eri kaupungissa, eikä ole lasteni isä. Yhtä olemme pitäneet vuosia.

Hän syö yksin sen, minkä minä ja lapseni yhteensä. Lasteni isä söi kyllä yhtä lailla, ja veljenikin syövät kolminkertaisia annoksia itseeni nähden. En kyllä koskaan ole miesten takia joutunut mitenkään ahmimaan saadakseni varmasti riittävästi ruokaa.

Kun miesystäväni on meillä, kokkaan isompia annoksia. Alusta pitäen hän on ottanut ruoan viimeisenä, ja sikälimikäli liharuoasta on kysymys, hän kaapii silloin kulhoista kaiken.

Joskus olen erikseen maininnut, että siitä on tarkoitus vielä jäädä lapsille seuraavaksi päiväksi, silloin hän on kysynyt, paljon pitää jättää.

Ruokaostokset maksamme välillä puoliksi, toisinaan vuoroviikonloppuina (tapaamme siis vain viikonloppuisin välimatkan ja vuorotöiden takia).

Ehdotankin ap:lle, että ottaisi asian rakentavasti puheeksi miesystävänsä kanssa.

Oletkohan ap sama henkilö, joka pohti tuota auton ostoa kimpassa miesystäväsi kanssa, jotenkin kirjoitustyyli tuntuu niin tutulta?

Vierailija
40/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettu. Yhteistä omakotitalon vuokratonttia haettiin ja saatiin, mutta käskin ukon peruuttaa meidän tonttivarauksen, koska en mihinkään hevonperseeseen laatikko-omakotitaloon muuta.

Ja tästä lähtien me syödään viikonloppuisin vain pizzaa ja kukin maksaa lättynsä itse, paitsi lapsen pitsa maksetaan vuoroviikoin, tänään minä, ens viikolla lapsen isä. Vauva ei vielä syö kuin korviketta ja ne minä maksan elareista, jotka mies mulle maksaa.