Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki painoindeksiltään YLI 27 ollet ja laihduttaneet saa vastata

Vierailija
27.09.2009 |

Eli paras vinkkisi miten motivopida itsensä liikenteeseen :)

Minulla on painoindeksi yli 30. Syön liikaa ja ahmin välillä jos olen koittanut esim. karpata. Aina kaamea nälkä jos syön normaalisti kuten alla esimerkki

esim.

aamu

- Keitetty kananmuna ilman keltuaista 2kpl, ruisleipää 2kpl ja beceliä niillä, musta kahvi ja lasi vettä, omena

päivä

- sitä mitä töissä kulloinkin on ja puolet lautasesta salaattia

välipala

Banaani, omena yms

päivä

Tavallista ruokaa (esim jauhelihakeitto, makaronilaatikko)

ilta

-Luonnonjogua ja leipä kinkulla.

Tuo on siis sellainen ruokailu miten ole laihtunut, mutta miksi sitten aina nälkä?

Syön siis päivittäin paljon enemmän kuin esimerkissä sillä muuten näen nälkää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä ei ole lainkaan, koko ajan saa olla syömässä. Suosittelen kyllä.

Vierailija
2/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa pätäkkää nimittäin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukausi jotain kolmenkympin pintaan.

Vierailija
4/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kellään kokemuksia allista, tai muusta laihisvalmisteesta?

ap

Vierailija
5/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppauksesta kunnolla selvää ennenkun alotit? Mää olen samoissa indekseissä, aloin karppaan n.3vko sitten, eikä oo kyllä nälkä eikä tarvi syödä usein, eikä paljoa...(jotain 6-8tunnin välein syön).

Vierailija
6/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppauksesta kunnolla selvää ennenkun alotit? Mää olen samoissa indekseissä, aloin karppaan n.3vko sitten, eikä oo kyllä nälkä eikä tarvi syödä usein, eikä paljoa...(jotain 6-8tunnin välein syön).

Vierailija
7/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on 26 eli vieläkin on laihdutettavaa, mutta tuohon näläntunteeseen niin itse olen kyllä tottunut siihen aika nopeasti. Mä en näe mitään muuta keinoa laihtumiseen kuin että syö vähemmän kuin kuluttaa ja tietysti siinä saattaa olla nälkänen. Mutta minä olen sitten juonut vettä, mikä auttaa ainakin vähän ja eniten motivoi tietysti se kun huomaa laihtuneensa.

Vierailija
8/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ollut millään erityisdietillä tms vaan olen syönyt ihan samaa kuin kaikki muutkin, mutta vähentänyt määrää ja kaikki herkut olen jättänyt. Ainoastaan joskus harvoin saa herkutella ja silloinkin kohtuudella.

Vierailija
9/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun on kamalat 3-5 päivää, mutta sen kun pääse ylitse ja noudattaa ohjeita niin olo paranee huimasti eikä nälkä ole ollenkaan vaikka paljoa ei söisikään.

Vierailija
10/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun on kamalat 3-5 päivää, mutta sen kun pääse ylitse ja noudattaa ohjeita niin olo paranee huimasti eikä nälkä ole ollenkaan vaikka paljoa ei söisikään.

Vierailija
11/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäämällä, toiset 6 kg karppaamalla. Vielä on laihduttavaa.

Toisille karppaus sopii, toisille ei, vähän niinkuin kaikki muukin maailmassa. :)

Vierailija
12/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytin kalorilaskuri.fi -sivustoa. Söin siis aivan samaa ruokaa kuin aiemminkin, pienensin vain määriä.

Ja totta kai minulla oli koko ajan nälkä! Sehän kuuluu asiaan! Mutta mahalaukku kyllä pienenee aika äkkiä ja sitten se tosiaan täyttyy jo siitä pienemmästä määrästä ruokaa.

Laihdutuksestani on nyt aikaa kaksi vuotta ja syön edelleenkin pieniä annoksia ruokaa, kun en ole alkanut suurentaa annoksia niin tulen vieläkin täyteen niistä pikkuannoksista. Ravintolassa en esim. enää jaksa syödä ruokaani loppuun asti =)

Vierailija
13/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa oloa ja jatkuvia mielihaluja! nyt olen oppinut todella HILLITSEMÄÄN HERKUTTELUA, esim eilen otin jäätelöa niin otin kolme ruokalusikallista, minkä sitten söin nautiskellen todella pienellä lusikalla... Syön todella vähä nykyään yleensä näin:

aamupala noin klo 11 yksi leipä päällä ohut kinkku kurkkua tomaattia

lounas klo 17 samaa kuin muu perhe lautanen on iso voileipälautanen/ salaatti lautanen

iltapalana saatan ottaa esim yhden tummanleivän

olen nyt jatkanut näin puolivuotta ja painoa on tippunut 8 kg. Hitaasti ja varmasti on siis tippunut, mutta kiire sinänsä minulla ei ole, koska tiedän että elintavat täytyy muuttua että saadaan pysyviä tuloksia aikaiseksi.

Vierailija
14/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. seksielämään, normaaliin arkeen (hengästyminen) ja verenpaineeni alkoi nousta vaikka ikää oli alle 30v.

Minä kokeilin ensin Painonvartijoissa 2kk, mutta en tykännyt. Paino laski joo (6kg), mutta mulla oli aina nälkä ja oli rasittavaa laskea niitä pisteitä.

Sitten aloitin karppauksen ja ihastuin. Makeanhimo oli ihan hirvee ekan viikon, sitten toisen viikon särki päätä, mutta sen jälkeen olo on ollut L-O-I-S-T-A-V-A!

Lähtömittani olivat siis 159cm / 103kg. Nyt 2v myöhemmin painan 62kg ja olen 100% tyytyväinen painooni :)

JA miten sitten söin.. Nyt ylläpidolla syön vapaammin, mutta laihdutusvaiheessa esim. näin:_

Aamulla: Munakas, esim. 2 munaa, pekonisuikaleita ja kanaa

Päivällä: Kanasalaatti, currymajoneesia

Iltapäivällä: 2-4 palaa 86% suklaata

Illalla: 2 täyslihapihviä, monipuolisesti kasviksia, reilu loraus oliiviöljyä

Ja juomana litra kivennäisvettä + toinen vettä.

Vierailija
15/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkisi ruokailut kuulostavat ihan hyviltä. Syö noiden lisäksi monta kertaa päivässä omenoita, sitrushedelmiä, porkkanoita, lanttua... Nälkä ja napostelunhalu pysyy loitolla, mutta kyseiset välipalat antavat kuitenkin tarpeeksi energiaa, jotta jaksat seuraavaan varsinaiseen ruokailuun.

Sen verran vielä, että "mitä kulloinkin" töissä voi kyllä varmaan vaihdella aika paljon? Eli jos on kauheen energiapitoista ruokaa niin ota vähemmän ja vältä esimerkiksi leivitettyjä kaloja ja lihoja. Niistä saat hirveän määrän ihan turhia kaloreita. Itse kuorin leivityksen pois,jos vaihtoehtoa sellaiselle ruoalle ei ole.

Vierailija
16/16 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. seksielämään, normaaliin arkeen (hengästyminen) ja verenpaineeni alkoi nousta vaikka ikää oli alle 30v.

Minä kokeilin ensin Painonvartijoissa 2kk, mutta en tykännyt. Paino laski joo (6kg), mutta mulla oli aina nälkä ja oli rasittavaa laskea niitä pisteitä.

Sitten aloitin karppauksen ja ihastuin. Makeanhimo oli ihan hirvee ekan viikon, sitten toisen viikon särki päätä, mutta sen jälkeen olo on ollut L-O-I-S-T-A-V-A!

Lähtömittani olivat siis 159cm / 103kg. Nyt 2v myöhemmin painan 62kg ja olen 100% tyytyväinen painooni :)

JA miten sitten söin.. Nyt ylläpidolla syön vapaammin, mutta laihdutusvaiheessa esim. näin:_

Aamulla: Munakas, esim. 2 munaa, pekonisuikaleita ja kanaa

Päivällä: Kanasalaatti, currymajoneesia

Iltapäivällä: 2-4 palaa 86% suklaata

Illalla: 2 täyslihapihviä, monipuolisesti kasviksia, reilu loraus oliiviöljyä

Ja juomana litra kivennäisvettä + toinen vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän