Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on jotenkin ruvennut vaivaamaan tää nykyajan estottomuus.

Vierailija
26.09.2009 |

Sinänsä mulle ihan sama mitä kukakin puuhaa sängyssään ja kenen kanssa, kunhan se vaan on laillista. Mutta tollanen että pojat pussailee keskenään ja kaikki pussaa kaikkia ja sitten on niin hirveen mukavaa ja kivaa ja kaikkea, on jotenkin vastenmielistä.

Oikein rupee "pelottamaan" että sitä joutuu katsomaan joskus läheltä, sitten kun mun poika on parikymmpinen, niin voi luoja jos se on sellanen että se kaikkia nuoleskelee kännipäissään, en kestä!

Mutta kai se on sillon jo ihan normaalia, kun tuntuu jo nykyään olevan ihan arkipäivää nuorten keskuudessa.

No, enpä voi sanoa että mua hirveesti innostaa ajaltella mun tyttöäkään kaikkia pussaamassa, kavereita, homoja, tyttöjä, poikia, kaikkia jotka vaan haluaa. YÖK!

Olen sittenkin vanhanaikainen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin estottomuusaika oli silloin 60 luvulla e-pillereitten aikaan ennen aidsia yms, ainakin vanha kansa näin väittää?

Vierailija
2/4 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei edes ryyppää koskaan eikä sekoile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut erittäin uskollinen ja toisaalta tautikammoinen, joten minusta ei tuollaiseen olisi.

Uskon, että jatkossakin on ihmisiä, jotka suukottavat suunnilleen kaikkia vastaantulevia ja makaavat joka toisen - tai kolmannen - kanssa, mutta yhtä lailla erittäin puritaanisesti suhtautuvia ihmisiä.

Toisaalta katselen mielelläni pussaavia nättejä poikia, vaikka olenkin allerginen BB-tyylisille ohjelmille.

Vierailija
4/4 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kasvamista ja se pitää käydä läpi. Hyvä se on että nuoret sekoilevat nuorena. On niitä nähty joilla se on jäänyt väliin ja sitten vanhemmalla iällä rupeavat sekoilemaan, ja se ei oo kiva näky se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän