Miehelle palttiarallaa 13 000 euroa eli egee eli eikkaa mikä on osapuilleen kolttoista tonnia eli tonaa eli donaa. Kiinnostuitko?
Kommentit (93)
Egee ,palttiarallaa.... järjetöntä kieltä.
Tuolla ulosannilla olet työtön luuseri.
Se on toimeentulotuella ja asumistuella elävän vuositulot tommoiset
Koikkelis voikkelis poikkelis saa pitää työn eli jobin eli työsuhteen eli ansiotyön itsellään.
En ymmärrä aloitusta. Mistä ja keneltä on miehelle 13 000€? Velkaako? Ja mistä pitäisi kiinnostua?
Kiinnostunut mistä? Deittailee? Häh? Itse olen köyhä mies, mutta koska olen komea ja mielenkiintoinen keskustelija, naiset tykkäävät. Raha on pelkkää kompensointia sille, että puuttuu luonnollisia apuja.
Mulla on tilillä säästössä enemmän, ei kiinnosta
Kiinnostuin.
Millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä? Ja onko tuollainen "kieli" ihan jokapäiväisessä käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuin.
Millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä? Ja onko tuollainen "kieli" ihan jokapäiväisessä käytössä?
On tämmösiä mukahauskoja höpöttäjiä ihan livenäki olemassa. Rasittavaa olla niiden kanssa tekemisissä.
Puhutko brutto vai netto tuloista?
Typerää tekstiä! Luuleeko hän olevansa kovinkin fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan velasta, ottanu varmaa pikavippejä ton verran.
Osta halpispulla ja eilinen kahvi deiteillä. Semmoinen mies, ja mariset vielä perään kun nainen osti omilla rahoillaan jotain paljon parempaa muttei tarjonnut köyhimysluuserille.
Ootko joku pirinisti kun sössötät tuolla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Hän puhuu vuosibruttotuloista. Summa on sellainen, että tässä tapauksessa brutto on myös netto.
Eli siis 13 000 euroa, ja niistä pitäisi kiinnostua vai olla kiinnostumatta? En ole ihan perillä. Oli miten oli, minulla on omar rahat, miehellä toivottavasti omansa, ja hienoa jos sen kolmetoistatonnia jostain.
Kyllä
N21