Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos teidän ikkunoiden takana liikkuisi joku hiippari/tirkistelijä?

Vierailija
26.09.2009 |

Tai epäilisit, että joku siellä käy kurkkimassa ja kokeilemassa onko ulko-ovi auki....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhassa puurivarissa. Oli ilta ja jostain syystä en ollut laittanut verhoja kunnolla kiinni.. tai no mä kuvittelin että ikkunan edessä oleva puu suojaisi jotain ja talon ikkunat oli ainakin puoli metriä korkeammalla kuin uudemmissa rivareissa.

Noh, tulin sitten suihkusta ja nään naapurin ukon pään, kasvot miltei kiinni ikkunassa..

Voi sitä järkytystä.. äkkiä vedin verhot kunnolla kiinni ja soittoa naapuriin, jotka ei muistaakseni kyllä sitten vastannut.. Kiva paniikki!

Hyvää yötä kaikille:)

Vierailija
2/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhassa puurivarissa. Oli ilta ja jostain syystä en ollut laittanut verhoja kunnolla kiinni.. tai no mä kuvittelin että ikkunan edessä oleva puu suojaisi jotain ja talon ikkunat oli ainakin puoli metriä korkeammalla kuin uudemmissa rivareissa.

Noh, tulin sitten suihkusta ja nään naapurin ukon pään, kasvot miltei kiinni ikkunassa..

Voi sitä järkytystä.. äkkiä vedin verhot kunnolla kiinni ja soittoa naapuriin, jotka ei muistaakseni kyllä sitten vastannut.. Kiva paniikki!

Hyvää yötä kaikille:)

Ikinä en enää voisi maan tasalla asua noiden juttujen jälkeen. Kerrostalossa tunnen olevani turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää tuota kaapissa olevaa kirvestä :)

sen kanssa menisin huutaen pihalle sen perään...

minun ikkunan alle ei kukaan tulisi vaikka oon nainen niin tätä keinoo käyttäsin

Vierailija
4/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kunnes jotain oikeasti tapahtuisi.

Vierailija
5/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme 5. kerroksessa...

Vierailija
6/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luudan ja huutaisin sen menemään

Vierailija
7/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jatkaisin päivääni, sillä seinänaapurina asuu maailmankaikkeuden kerrostalokyttääjä nro 1 joka pistää asiat ruotuun... Eli hän hoitaisi tilanteen alta pois ennenkuin ehtisin kissaa sanoa.