Erään lehden päätoimittaja sanoi Jäättenmäen eron jälkeen
että hän pudottaa vielä Vanhasenkin. Hyvin näyttää toimivan. Sääli että Vanhanen on oikeasti ollut hyvä pääministeri, mutta media on niin Vanhas-vastainen. Olisi kiva tietää, mikä Vanhasessa niin paljon ärsyttää, että ei voida 2 vuotta odottaa kun varmasti Keskusta häviää vaalit ja ei ole pelkoa että Vanhanen olisi enää pm.
Onko täällä ketään median eduatajaa joka osaisi vastata tähän kysymykseen?
Kommentit (7)
Häntähän kai tituleerataan hallituksen kaatajaksi.
yritätkö provosoida ap..? hah hah vai hyvä pm vanhanen. hohhoijakaa. en edes jaksa alkaa nyt tähän.
Hanen olisi vain pitanyt sitkeasti sanoa, etta mitaan vaaraa han ei ole tehnyt eika syyta erota ole. Mutta ei ollut Jaatteenmaella Keskustan miesten tukea, jotka halusivat Vanhasen paaministeriksi.
Jos me naiset olisimme pitaneet riittavan suuren metelin Jaatteenmaen puolesta, niin han olisi ihan varmasti saanut paikkansa pitaa.
Turha ero. Katsokaa mista kaikesta Vanhanen selviaa kuin koira verajasta. Hapeaksi Keskustalla ja Suomelle.
ja sinulla omasi. Kai tässä maassa saa vielä vapaasti ajatella, että Vanhanen on ollut hyvä pm? Vai kielletäänkö sekin? Pitäisikö Suomesta elimnoida kaikki jotka vähänkään ajattelevat Vanhasesta hyvää? Mitä tekisit minulle jos tulisin kadulla vastaan ja sanoisin mielipiteeni? Sylkisitkö päälleni?
ja sinulla omasi. Kai tässä maassa saa vielä vapaasti ajatella, että Vanhanen on ollut hyvä pm? Vai kielletäänkö sekin? Pitäisikö Suomesta elimnoida kaikki jotka vähänkään ajattelevat Vanhasesta hyvää? Mitä tekisit minulle jos tulisin kadulla vastaan ja sanoisin mielipiteeni? Sylkisitkö päälleni?
Mutta pitaisikohan sita laakitysta tarkistaa?
hyvä pääministeri, mutta koita kestää niitäkin, joiden mielestä jatkuvasti valehtelusta kiinni jäävä ihminen ei ole sellainen, jolle tuon kaltaista valtaa haluttaisiin antaa.
Nämä vaalirahasotkut ovat uskomattomat, eikä Vanhasella ole nöyryyttä myöntää, että on mokattu ja todella pahasti. Ja että nuo säätiöjutut ovat oikeasti todella väärin.
Eivät toimittajat noita ole itse keksineet, kyllä Keskusta on oikeasti toiminut väärin.
Jäätteenmäki joutui eroamaan, kun suututti hallituskumppaninsa. Muutenhan Jäätteenmäen teko oli aikalailla vähemmän paha kuin Vanhasen.