Mitä mieltä sinisistä keittiönkaapin ovista?
Kommentit (18)
siniset, kiiltävät kaapinovet. Kivat ja stylet!
Värit tosiaan kivoja, valkoiset ja puun(siis sellanen vaalea)värisiä ei meille ikinä tule.
jos on kirkkaansiniset = yök! wanha sininen = ok
Lasiovet vois ehkä mennäkin. Tai korkeakiiltoinen ovi ilman vetimiä, ei mitään pyöristyksiä. Mutta sinisen sävyn olisi oltava aika syvä.
Mä vaihdan oman mielen ja maun (joka on hyvä :)) mukaan. Voisin ajatella sinistä, ei ollut mulla 90-luvulla... Sinisiäkin on niiiiin monia erilaisia. Värit on aina jees. Mäkin kammoan valkoista.
Taloamme rakentaessa (valmistui 2000) oli paljon tarjolla sinisiä ovia. Emme itse sellaisia valinneet, mutta tuttava otti. Ihan kivat, mutta luultavasti itse olisin kyllästynyt moisiin.
vaalean siniharmaat, ihan jees. Pidämme vahvoista väreistä muuten, joten on hyvä, että ovat neutraalit eivätkä riitele tekstiilien ja maalattujen seinien kanssa.
ja juuri nyt on harmaan siniset sävyt. Se 90-luvun ultramariinin sininen on kyllä aika "has been".
ite en laittaisi...
onko kyseessä millainen sininen ku niitäki on niin erilaisia
ite en laittaisi... onko kyseessä millainen sininen ku niitäki on niin erilaisia
Faktum-keittiötä. Tosi tumma, aavistuksen harmaaseen menevä, kiiltävät, lakatut ovet.
Edelliset omistajat laittaneet joskus 2002 tai jotain. Ihan ok ovat, mutta minä olen itse valkoisen kannalla. Tylsä väri, mutta niin valoinen...
viereisestä ketjusta.
Ehkä hieman turhan siniset, mutta aika kivat kuitenkin. Tietysti kuvat voi aina valehdella. Paikanpäällä värisävyt voivat olla toisenlaiset.
http://www.etuovi.com/kohde/447470
Kaikki värit=hyvä.
Valkoinen= huono.