Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehditko itsestäsi tarkemmin sikaflunssan takia ja oletko ollut terveempi nyt syksyllä?

Vierailija
25.09.2009 |

Minä olen hinkuttanut käsiä enemmän kuin aiemmin ja ei ole vielä flunssan flunssaa ollut tälle syksyä, ei siis edes niitä tavallisia flunssia. Syön myös rela-tabuja päivittäin ja vältän tietoisesti koskamasta kasvojani käsilläni jos olen jossain ulkosalla liikenteessä, eikä käsiä ole pesty.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen esim. käytin aina käsidesiä, nyt en ole käyttänyt. Olen ollut terveempi!! Yleensä olen jo tässä vaiheessa sairastanut monet flunssat, nyt vasta yhden.

Vierailija
2/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveenä olen silti pysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut.

Vierailija
4/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 6-7 kiloa sen jälkeen kun sanoivat että sikalentsu on ylipainoisille vaarallisempi. Pesen myös käsiä paljon enkä koskettele kasvoja. Käsidesi on mukana aina siltä varalta että joutuu koskemaan kasvoihin ennen käsipesua tms

Vierailija
5/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syödään edelleen puistossa eväitä, eikä siellä nyt voi pestä käsiä välillä. Ihan eletään kuin ennenkin.

Ei olla oltu kipeinä tänä syksynä, viimeksi maaliskuussa vatsatauti, koulusta tarttui. Ei ennenkään pahemmin sairasteltu, maitohappobakteereja syödään ulkomaan matkoilla.

Vierailija
6/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä en ole mitään erikoista tehny käsienpesun suhteen.

lähinnä vältelly isompia ostoskeskuksia missä se voi tarttua ja vielä ku raskaana olen.

syysflunssahan tuo iski mut kuitenki miten harvinainen se sikaflunssa on niin en ole oikeestaan sen huolissani siitä

Vierailija
7/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan samoin olen toiminut kun aina ennenkin. Mulla on ollut 2 influenssaa kymmenen vuoden aikana, joten jos possu tulee niin sitten tulee (olisi jo tilastollisesti aikakin :)

Ja muutenkin perheessä aika harvoin sairastellaan, hygieniasta huolehditaan ihan "normaalisti", ei mitään ylihygieenistä esim. desifiontiaineita tms. Ihan perussaippuat ja vesi käytössä.

Vierailija
8/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
9/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut lainkaan kipeänä sitten kevään. Olen liikkunut paljon ihmisten ilmoilla mutta toisaalta en ole ollut töissä koulussa, joten sieltä en ole pöpöjä ollut nappaamassa.

Vierailija
10/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön pillereitä, missä on d-vitamiinia mukana.

Mutta silti syysflunssia on sairastettu jo kaksi kappalein. Syynä on pikkuisten aloitus hoidossa, nyt nuohotaan meillä pöpöjä. Ja minä allergisena saan aika herkästi noita hengitystieinfektioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä