Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä Atrian Fresh-mainoksesta?

Vierailija
24.09.2009 |

Ihana musiikki, ihana tarina. Suloinen poika, tämä mamma tykkää! Aina kun mainos tulee, on pakko pysähtyä ja katsoa se loppuun asti.

Mielipiteitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ois itse nuori ja nuoren miehen kanssa mutta en sitä että vanhalla ihmisellä on suhde nuoreen, jopa alaikäisen näköiseen henkilöön. Ja olen miettinyt kyllä sitäkin, että miten kammottava mainos olisi jos sukupuoliroolit olisivat toisin. Itselleni tulee jollain tavalla mieleen kohuttu DNA:n partiolaistyttömainos. Inhosin sitäkin. Salaatteja ei tarvitse mainostaa seksillä, ei myöskään puhelinliittymiä.

Vierailija
2/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava lällymusiikki ja inhottava kurppamamma joka kuolaa nuorta miestä. Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos ja merkki ovat jääneet mieleen.

Vierailija
4/19 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten no comments

Vierailija
5/19 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla aika "rohkea" mainos Atrialta, kuten joku jo kommentoi, että aikuisen vanhemman naisen ja nuorempan miehen suhde on edelleen tabu Suomessa.

Mutta ainakin mainos jää mieleen. Ja on vielä hyvin tehty: musiikki, kuvaus, kaunis nainen ja söpö mies;) Kelpaisi tuollainen komea nuorimies minullekin sitten viiskymppisenä, jos tuota nykyistä ihanaa puolisoa ei olisi olemassa.

Vierailija
6/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja audikuskit on ihan parhaita

Vierailija
7/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että nainen haaveili tai muisteli omaa nuoruuttaan.

että ois itse nuori ja nuoren miehen kanssa mutta en sitä että vanhalla ihmisellä on suhde nuoreen, jopa alaikäisen näköiseen henkilöön. Ja olen miettinyt kyllä sitäkin, että miten kammottava mainos olisi jos sukupuoliroolit olisivat toisin. Itselleni tulee jollain tavalla mieleen kohuttu DNA:n partiolaistyttömainos. Inhosin sitäkin. Salaatteja ei tarvitse mainostaa seksillä, ei myöskään puhelinliittymiä.

Vierailija
8/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä epäonnistuttu, jos mainos saa ostajan boikotoimaan ko. tuotetta.

Vierailija
9/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen mua ärsytti miksen tykkää, olenko vaan niin pikkumainen että 'äiti-poika' ikäsuhde asetelma on jotenkin vastenmielinen.

Nolottaa pikkumaisuuteni, mutta rehellisesti sanottuna mainoksesta jäi negatiivinen fiilis.

Tarkemmin sanottuna hyväksikäyttöfiilis....

Vierailija
10/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä epäonnistuttu, jos mainos saa ostajan boikotoimaan ko. tuotetta.

Kaikkia epäonnistuneita mainoksia ei nyt tule heti mieleen, mutta paljon niitä on. Esim. pastella pastat, niissä on tosi ärsyttävä musiikki.

Jotakin ärsyttävää siinä Fresh mainoksessa kyllä on. Se että nainen unelmoi nuoresta miehestä ei kylläkään minua ärsytä. Minulle tuo on ihan tavallista. Tänäänkin kävin flirttailemassa nuorten, ihanien ja suloisten 20 vuotta nuorempien (silti ihan aikuisten) miesten kanssa. Siihen se jäi. Mitä pahaa siinä muka olisi.

Vierailija
11/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos siinä olisikin asetelma niin päin, että keski-ikäinen lihava ukko haaveilisi lukiotytöstä.

Vierailija
12/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tuossa mainoksessa niin kovasti kiehtoo, tykkään silti.

ap

Vierailija
13/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikamoinen riski firmalle; naisen suhde huomattavasti nuorempaan mieheen on edelleen tabu ja vähintäänkin kamalan pervoa.

Vierailija
14/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusaa siinä se, että kehotetaan vaihtamaan. Siinä myydään itsekkyyttä.

Vierailija
15/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kamala. Vanha kurppa ja pikkupoika..

Vierailija
16/19 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saattaa arvatakin että HCZ tykkää.

Vierailija
17/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se rikkoo perinteitä ja on erilainen. Yllättäen palstan mammat kauhistelee, kun täällähän mielipiteet ovat suoraan 50-luvulta. Kaikki pitää tehdä niinkuin ennenkin, mikään ei saa muuttua.

Vierailija
18/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäättekö?

Vierailija
19/19 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut ajatellutkaan, että mainoksen voisi mieltää muutoin kuin niin, että keski-ikäinen nainen muistelee puistonpenkillä nuoruuden rakkauttaan. Onhan se filmikin mustavalkoinen ja softattu.