Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti ja hoikka 3 lapsen äiti

Vierailija
24.09.2009 |

Miten ne jotkut rupsahtaa ja lihoo jo ensimmäisen lapsen saatuaan. Kukaan mies ei koskaan usko, että mulla on 3 lasta, koska näytän niin hyvältä ja itsekin olen suht tyytyväinen. Toki täydellinen en ole minäkään ja korjattavia kohtia kropassa olisi muutama.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sit kaks kertaa tuo lapsi tonne:)

Vierailija
22/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN EI USKO, ETTÄ ON KOLMAS! :)

Kun kerron,niin kaikki o "että ja noin nuori! :)

Heh, pidän huolta itsestäni, yritän syödä terveellisesti ja liikkua.

Nyt rv 29+ niin en "saa" käydä salilla/jumpissa, kielto tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen päättänyt, että en ole viisikymppisenä mikään plösähtänyt eukko. Nyt 36-vuotiaana kolmen lapsen äitinä olen vielä ainakin ihan nätti ja hyväkroppainen. Käyn nuorimman lapseni kanssa vauvajumpissa ja siellä on paljon muitakin nättejä eri-ikäsiä naisia vauvansa kanssa.

Vierailija
24/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne jotkut rupsahtaa ja lihoo jo ensimmäisen lapsen saatuaan. Kukaan mies ei koskaan usko, että mulla on 3 lasta, koska näytän niin hyvältä ja itsekin olen suht tyytyväinen. Toki täydellinen en ole minäkään ja korjattavia kohtia kropassa olisi muutama.

On helpompi antaa itsensä rupsahtaa.

Itse olen rupsahtanut, kahden lapsen jälkeen kiloja on 10 enemmän. Yksi ystäväni on hoikka ja kaunis kolmen lapsen äiti, ja mikä tärkeintä myös sisäisesti kaunis!

Vierailija
25/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarkoitus ollut kehuskella tai muuta sellaista. Onneksi muutama täällä sen ymmärsikin.

Ja en mäkään baariin mene ketään viihdyttämään, mutta anteeksiko tässä pitäisi nyt pyydellä sitä, että näytän hyvältä ja saan jatkuvasti kuulla miehiltä etten näytä kolmen lapsen äidiltä.Ehkä ne on juuri niitä teidän miehiä jotka kehuu :)

Mulla ei ole yhtään huono omatunto tms, koska mä olen juuri eronnut.

ap

Vierailija
26/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mun tarkoitus ollut kehuskella tai muuta sellaista"

Vierailija
27/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljattain eronnutkin... jos ei oliis melko huono itsetunto, niin ei tartteis tällaisia aloituksia tehdä, uskon minä.

Mutta onhan ap tässä sun aloituksessa pointtikin ja ymmärrän sen kyllä. Lasten saanti ja vanheneminen ei ole mikään syy sille, että lihoo, kunto rapistuu ja muutenkin rupsahtaa.

terkuin ihan simpsakka 2 lapsen äippä (yh)

Ei mun tarkoitus ollut kehuskella tai muuta sellaista. Onneksi muutama täällä sen ymmärsikin.

Ja en mäkään baariin mene ketään viihdyttämään, mutta anteeksiko tässä pitäisi nyt pyydellä sitä, että näytän hyvältä ja saan jatkuvasti kuulla miehiltä etten näytä kolmen lapsen äidiltä.Ehkä ne on juuri niitä teidän miehiä jotka kehuu :)

Mulla ei ole yhtään huono omatunto tms, koska mä olen juuri eronnut.

ap

Vierailija
28/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vaikka Miss Maailmalta (niin kuin useimmat ilmeisesti näyttävät), eihän sitä kukaan voi todistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän