Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti ja hoikka 3 lapsen äiti

Vierailija
24.09.2009 |

Miten ne jotkut rupsahtaa ja lihoo jo ensimmäisen lapsen saatuaan. Kukaan mies ei koskaan usko, että mulla on 3 lasta, koska näytän niin hyvältä ja itsekin olen suht tyytyväinen. Toki täydellinen en ole minäkään ja korjattavia kohtia kropassa olisi muutama.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kaksi mun parasta ystävääni. Meillä kaikilla kolme lasta per, ollaan nättejä ja hoikkia, pidetään itsestämme huolta ja vaik ollan jo 35+ niin miehet kattoo perään kun mennään (harvoin) yhdessä iltaa viettämään :)

Kuka tahansa pystyy tähän jos viitsii pitää itsestään huolta.

Vierailija
2/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma ja rupsahtanut yhden lapsen äiti. Geenejään kun ei voi valita eikä rahaa ole niin paljoa että voisi naamaansa leikellä... ihokudokseni on sellaista tyyppiä että venyy, muttei palaudu kuin kirurgin veitsen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun oon ulkona tulee miehiä juttelemaan..sanon että oon 30-vuotias kolmen lapsen naimisissa oleva äiti enkä kaipaa seuraa,niin miehet nauraa päin naamaa että keksi parempi=)

omasta mielestäni oon ihan vanha ja rupsahtanut=)

Vierailija
4/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne jotkut rupsahtaa ja lihoo jo ensimmäisen lapsen saatuaan. Kukaan mies ei koskaan usko, että mulla on 3 lasta, koska näytän niin hyvältä ja itsekin olen suht tyytyväinen. Toki täydellinen en ole minäkään ja korjattavia kohtia kropassa olisi muutama.

Kovin älykkäältä et kuitenkaan vaikuta.

Vierailija
5/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
6/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti ja kun lähden kavereiden kanssa ulos, mulla on ihan muut tarkoitusperät kuin viihdyttää tai miellyttää muita miehiä. ?!?

Vierailija
7/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika rumakin, mutta tienaan 45k ekee vuodessa. KOmpensoi ihan kivasti.

Niin ja lapsetkin on fiksuja, ja mieskin on kiva ja hyvin tienaava. Olen myös sen verran älykäs, että keskusteluseuraa löytyy mistä vaan. Olisihan se seksuaalinenkin ihailu kivaa, vaan toisaalta mitä sillä tekee, kun ei kuitenkaan mitään tekisi?

Vierailija
8/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki täydellinen en ole minäkään ja korjattavia kohtia kropassa olisi muutama.

plastiikkakirurgin käsittelyyn ja äkkiä

Vierailija
9/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa pistää negatiivista kommenttia, kateellisia kun ovat!

Vierailija
10/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa pistää negatiivista kommenttia, kateellisia kun ovat!

Olet oikeassa, kolmen lapsen jälkeen kroppa voi olla ihan jees. Riippuu geeneistä ja tietenkin myös omista tahdosta ja ruokatavoista jne.

Mutta se, että on nätti... Huhhuh, sori nyt vaan ap, mutta rumatkin naiset tekevät lapsia.

Aloitus oli joko provo tahi sitten olet vain harvinaisen airhead.

Vierailija
11/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi olen saanut hyvät geenit :) Joten en ole lihava enkä rupsahtanut :D

Vierailija
12/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sillä tiedolla teen, tai ylipäänsä kukaan muukaan? Kolme lasta nyt ei ole mun mielestäni juuri mikään lapsimäärä, vaikka itselläni niitä vasta kaksi onkin eikä taida enempää tulla. Äidilläni ja siskollani on molemmilla viisi lasta - äitini on edelleen 55-vuotiaana hoikka ja hyvännäköinen, moni ikätoverinsa on paljon enemmän rupsahtanut kuin hän. Ovat tosin joutaneet juhlimaankin enemmän kuin äitini. Siskoni, 46-vuotias, niin ikään edelleen varsin vetävä ja hoikka, erosi pari vuotta sitten ja vientiä olisi enemmän kuin siskollani tarpeita. Tunnen myös muutaman äidin, joilla lapsia on 9-14, eivätkä ole rupsahtaneet sen kummemmin, vaan ihan normaalipainoisia/hoikkia ovat ja kauniita siitä huolimatta.

Mä en ollut kaunis, hyvännäköinen enkä kovin nättikään ennen kuin lapset sain, en edes kovin hoikka. Nyt lasten synnyttyä en ole sen nätimmäksi muuttunut, mutta hoikemmaksi kyllä. Vaikka hittojako se kellekään kuuluu edes, miehenikin jo tietää että sitten vasta sopii arvostella muita kun itse on täydellinen.

Vierailija
13/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sillä tiedolla teen, tai ylipäänsä kukaan muukaan? Kolme lasta nyt ei ole mun mielestäni juuri mikään lapsimäärä, vaikka itselläni niitä vasta kaksi onkin eikä taida enempää tulla. Äidilläni ja siskollani on molemmilla viisi lasta - äitini on edelleen 55-vuotiaana hoikka ja hyvännäköinen, moni ikätoverinsa on paljon enemmän rupsahtanut kuin hän. Ovat tosin joutaneet juhlimaankin enemmän kuin äitini. Siskoni, 46-vuotias, niin ikään edelleen varsin vetävä ja hoikka, erosi pari vuotta sitten ja vientiä olisi enemmän kuin siskollani tarpeita. Tunnen myös muutaman äidin, joilla lapsia on 9-14, eivätkä ole rupsahtaneet sen kummemmin, vaan ihan normaalipainoisia/hoikkia ovat ja kauniita siitä huolimatta.

Mä en ollut kaunis, hyvännäköinen enkä kovin nättikään ennen kuin lapset sain, en edes kovin hoikka. Nyt lasten synnyttyä en ole sen nätimmäksi muuttunut, mutta hoikemmaksi kyllä. Vaikka hittojako se kellekään kuuluu edes, miehenikin jo tietää että sitten vasta sopii arvostella muita kun itse on täydellinen.

Vierailija
14/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tän yhden äiti voi olla 55-v. ja sisko 46-v.?

Vierailija
15/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli näköjään painettua väärää näppäintä - siskoni on 36-vuotias, ei 46-vuotias. Äitini tuli ensimmäisen kerran äidiksi 19-vuotiaana.

Vierailija
16/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka elopainoa onkin kolmelta kertynyt, mutta olenkin entinen syömishäiriöinen joten mun kilot on ollut aika tervetulleita... Muuten kyllä huolehdin itsestäni... =)

Vierailija
17/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin ihmettelen joskus samaa.

Ns nappiverkkariäiti on ainakin mulle kauhistus.

Haluan pitää itsestäni huolta. Ylipaino = useinmiten laiskuutta. Enkä tarkoita että kaikkien pitäis olla langanlaihoja, mut harvempaa YLIpaino kaunistaakaan.

Vierailija
18/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen 30v

aina kun oon ulkona tulee miehiä juttelemaan..sanon että oon 30-vuotias kolmen lapsen naimisissa oleva äiti enkä kaipaa seuraa,niin miehet nauraa päin naamaa että keksi parempi=)

omasta mielestäni oon ihan vanha ja rupsahtanut=)

Vierailija
19/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja neljättä odotan enkä muita miehiä miellyttele, itseni olen kunnossa pitänyt ja moni ei ole uskonut, että olen JO 45 vaan luulevat 30-35vuotiaaksi...että hoikka ja nätti löytyy myös tuosta ikäluokasta....=)

Mukavaa syksyä vaan ja pidetään äidit itsestämme huolta koko perheen hyvinvoinnin vuoksi =)))

Vierailija
20/28 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisuuksia. Ja törmään työpaikoilla miehiin. Jotkut miehet ovat hakupäällä (ei varattuja, yleensä). Kysyvät mukaa illan viettoon ja flirttailevat. Yrittävät saada kiinnostumaan heistä. Hyvä miesten karkotin on kun sanoo, että minulla on useampi lapsi lapsi.:)

olen myös hoikka, pitkätukkainen, meikitön, suht nuorikin vielä.:) Omasta mielestäni en ole mikää missi mut hyväntuulinen useimmiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi