Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisikö joku lainaamaan mulle nordean tilille kympin?

Vierailija
24.09.2009 |

huomiseen. Kaverini lainasi multa viime viikolla rahaa, eikä maksanutkaan takaisin. Nyt ollaan ( olen yh ) ilman vessapaperia ja ruokaa, niin tiukille meni nyt.Huomenna tulee kyllä lapsilisät, mutta se ei auta nyt tänään.

Siis jos joku haluaa lainata omaa nimeäni sekä tietojani vastaan, maksan kyllä takuu varmasti takaisin..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä olet siirtynyt tänne puolelle nyt kerjäämään tuolta onlinelta. Milloin sä ajattelit maksaa sen 100e lainan mulle takas minkä sulle hyvä hyvyyttäni lainasin helmikuussa. Tein susta muuten rikosilmotuksenkin.

Vierailija
2/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nimi + muut tiedot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään mitsku vai miten se nimi nyt kirjoitetaan.. , sorry vaan.

Vierailija
4/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä mulle voi laittaa jos on tosissaan , osoitteeseen josefina75@luukku.com

Vierailija
5/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin käyttää korttia, jos edelliset veloitukset ei ole vielä menneet sieltä.

Vierailija
6/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pyydetään anellen pientä rahaa (10 e) jonka moni hyvää hyvyyttään lainaa, eikä jaksa/kehtaa tehdä siitä rikosilmoitusta kun se jätetään maksamatta takaisin.

Vierailija
7/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin käyttää korttia, jos edelliset veloitukset ei ole vielä menneet sieltä.

en ole ap, mutta electronilla toi tekniikka ei ainakaan toimi. tarkastaa saldon joka kerta.

Vierailija
8/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean asiakas.

Vierailija
9/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei mun talous yhteen sataseen kaatunut, kun tilillä on kymmeniä tuhansia euroja, mutta ihan periaatteesta vaan vituttaa tollaset ihmiset.

Vierailija
10/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ex-miehesi yhtä fiksu? Jos on niin lapset ovat perineet hienot geenit. Luuletko ihan oikeasti, että joku lainaa 10€ ventovieraalle?

Vierailija
11/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Jos lapsilisät siis tulevat huomenna, niin pystyt kyllä käyttämään pankkikorttia normaalisti maksamiseen, jos summa alittaa 50€. Summa lähtee kuitenkin aikaisintaan huomenna tililtäsi, eikä tilinylitystä tule.

Mikäli siis et ole ollut niin tyhmä ja omistat vain Visa Electronin.

Vierailija
12/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä vissiin olen tyhmistä tyhmin ja mulla on juurikin se elektron. Olen jopa töissä, mutta nyt ollut sairaslomalla pitkään ja palkka pienentynyt.

Ollaan tiukilla joo, mitäs lainasin...

Vierailija
13/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainaa, mutta rahaa ei ole takaisinmaksuun, mitään rikosta ei ole syntynyt. Vain velka.

Vierailija
14/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, onhan tämä noloa jne. Paska mikä paska. Siis minä. Enää en itse lainaa vaikka jonkun lapset näkis nälkää. ( no ei vaan, lainaan kumminkin...)

Vierailija
15/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain yrittäisitte pärjätä siihen huomiseen. Onko sulla esim. pulloja mitä voisit viedä kauppaan? Yks vaihtoehto on panttilainaamo. Tai sitten lainaat joltakin tutulta/sukulaiselta rahaa tai ruokaa yms. Tuskin nyt nälkään kuitenkaan kuolette, keität puuron tai kaivelet pakastimesta jotain. Ilman vessapaperiakin menee vaikka muutama päivä. Käytät sen sijaan pumpulia, nenäliinoja tai peset vedellä ja kuivaat pyyhkeeseen.

Vierailija
16/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhtelu ja kuivaus ihan tavallisella pyyhkeellä ajaa saman asian.

Ruokaa.. no sen verran teillä varmasti löytyy jotain ryyniä tai hiutaletta, pakkasesta marjoja, säilykkeitä jne, että TÄMÄN ILLAN pärjäätte. Huomisaamuna jo pääset kauppaan ihan oikeesti, kun itsellesi rahat tulee..

Vierailija
17/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiseen. Kaverini lainasi multa viime viikolla rahaa, eikä maksanutkaan takaisin. Nyt ollaan ( olen yh ) ilman vessapaperia ja ruokaa, niin tiukille meni nyt.Huomenna tulee kyllä lapsilisät, mutta se ei auta nyt tänään. Siis jos joku haluaa lainata omaa nimeäni sekä tietojani vastaan, maksan kyllä takuu varmasti takaisin..

servettejä ja niillä pyyhi takapuoles. Ei sen paperin tarvii aina olla Lambia.

Vierailija
18/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi että ainakin minä lainaan. Olen myös antanut lahjaksi kohtuullisia summia kun olen nähnyt ettei toinen ole vielä hetkeen maksukykyinen :). Rahaa se vaan on! Maailma pyörii sen ympärillä ihan tarpeeksi jo muutenkin.

Vierailija
20/26 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole ruokaa ei tarvi paskoakaan! Selvää säästöä.