Pystyisikö joku lainaamaan mulle nordean tilille kympin?
huomiseen. Kaverini lainasi multa viime viikolla rahaa, eikä maksanutkaan takaisin. Nyt ollaan ( olen yh ) ilman vessapaperia ja ruokaa, niin tiukille meni nyt.Huomenna tulee kyllä lapsilisät, mutta se ei auta nyt tänään.
Siis jos joku haluaa lainata omaa nimeäni sekä tietojani vastaan, maksan kyllä takuu varmasti takaisin..
Kommentit (26)
en ole mikään mitsku vai miten se nimi nyt kirjoitetaan.. , sorry vaan.
Voit hyvin käyttää korttia, jos edelliset veloitukset ei ole vielä menneet sieltä.
että pyydetään anellen pientä rahaa (10 e) jonka moni hyvää hyvyyttään lainaa, eikä jaksa/kehtaa tehdä siitä rikosilmoitusta kun se jätetään maksamatta takaisin.
Voit hyvin käyttää korttia, jos edelliset veloitukset ei ole vielä menneet sieltä.
en ole ap, mutta electronilla toi tekniikka ei ainakaan toimi. tarkastaa saldon joka kerta.
Tosin ei mun talous yhteen sataseen kaatunut, kun tilillä on kymmeniä tuhansia euroja, mutta ihan periaatteesta vaan vituttaa tollaset ihmiset.
onko ex-miehesi yhtä fiksu? Jos on niin lapset ovat perineet hienot geenit. Luuletko ihan oikeasti, että joku lainaa 10€ ventovieraalle?
Hah hah. Jos lapsilisät siis tulevat huomenna, niin pystyt kyllä käyttämään pankkikorttia normaalisti maksamiseen, jos summa alittaa 50€. Summa lähtee kuitenkin aikaisintaan huomenna tililtäsi, eikä tilinylitystä tule.
Mikäli siis et ole ollut niin tyhmä ja omistat vain Visa Electronin.
no mä vissiin olen tyhmistä tyhmin ja mulla on juurikin se elektron. Olen jopa töissä, mutta nyt ollut sairaslomalla pitkään ja palkka pienentynyt.
Ollaan tiukilla joo, mitäs lainasin...
Jos lainaa, mutta rahaa ei ole takaisinmaksuun, mitään rikosta ei ole syntynyt. Vain velka.
jep, onhan tämä noloa jne. Paska mikä paska. Siis minä. Enää en itse lainaa vaikka jonkun lapset näkis nälkää. ( no ei vaan, lainaan kumminkin...)
Jospa vain yrittäisitte pärjätä siihen huomiseen. Onko sulla esim. pulloja mitä voisit viedä kauppaan? Yks vaihtoehto on panttilainaamo. Tai sitten lainaat joltakin tutulta/sukulaiselta rahaa tai ruokaa yms. Tuskin nyt nälkään kuitenkaan kuolette, keität puuron tai kaivelet pakastimesta jotain. Ilman vessapaperiakin menee vaikka muutama päivä. Käytät sen sijaan pumpulia, nenäliinoja tai peset vedellä ja kuivaat pyyhkeeseen.
huuhtelu ja kuivaus ihan tavallisella pyyhkeellä ajaa saman asian.
Ruokaa.. no sen verran teillä varmasti löytyy jotain ryyniä tai hiutaletta, pakkasesta marjoja, säilykkeitä jne, että TÄMÄN ILLAN pärjäätte. Huomisaamuna jo pääset kauppaan ihan oikeesti, kun itsellesi rahat tulee..
huomiseen. Kaverini lainasi multa viime viikolla rahaa, eikä maksanutkaan takaisin. Nyt ollaan ( olen yh ) ilman vessapaperia ja ruokaa, niin tiukille meni nyt.Huomenna tulee kyllä lapsilisät, mutta se ei auta nyt tänään. Siis jos joku haluaa lainata omaa nimeäni sekä tietojani vastaan, maksan kyllä takuu varmasti takaisin..
servettejä ja niillä pyyhi takapuoles. Ei sen paperin tarvii aina olla Lambia.
Ihan vaan tiedoksi että ainakin minä lainaan. Olen myös antanut lahjaksi kohtuullisia summia kun olen nähnyt ettei toinen ole vielä hetkeen maksukykyinen :). Rahaa se vaan on! Maailma pyörii sen ympärillä ihan tarpeeksi jo muutenkin.
jos ei ole ruokaa ei tarvi paskoakaan! Selvää säästöä.
Ai sä olet siirtynyt tänne puolelle nyt kerjäämään tuolta onlinelta. Milloin sä ajattelit maksaa sen 100e lainan mulle takas minkä sulle hyvä hyvyyttäni lainasin helmikuussa. Tein susta muuten rikosilmotuksenkin.