Mies puhuu että haluaa nuolla muttei ikinä tee sitä.
Mies useasti haaveilee puheissaan kuinka nuolee mulle orkun ja muuta.
Ikinä kuitenkaan seksin aikana hän ei tee aloitettakaan siihen suuntaan.
Käsiään kyllä käyttää, ja hyvin.
Otan mieheltä poikkeuksetta jokaisella sänkykerralla poskeen ja niin että laukeaa.
En tiedä miksi häiritsee ettei mies nuole. En kehtaa ikinä pyytää sitä mutta salaa toivon että haluaisi joskus minut niin tyydyttää.
Eikä ole kiinni karvoituksestani, eroa ei ole vaikka olisin posliini tai vain siistitty.
Kommentit (17)
Sano sille että nyt jumaliste nuolet.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:05"]Ehkä haiset pahalta.
[/quote]
En haise, pesen joka päivä alapään ja olen hoidattanut kaikki hiivat sun muut aina erittäin huolella.
No käyt suihkussa ensin ja kun alatte hommailemaan, työnnät miehesi päätä hienovaraisesti haaroväliin päin. Tietysti reaktiota seuraillen, eli ei mitenkään väkisin survomalla.
Jos siis ette uskalla(?) puhua asiasta ääneen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:07"]No käyt suihkussa ensin ja kun alatte hommailemaan, työnnät miehesi päätä hienovaraisesti haaroväliin päin. Tietysti reaktiota seuraillen, eli ei mitenkään väkisin survomalla.
Jos siis ette uskalla(?) puhua asiasta ääneen.
[/quote]
Käymme joka kerta ennen sänkypuuhia suihkussa.
Puhumme kyllä kaikesta muusta seksiin liittyvästä mutta en jostain syystä kehtaa vaatia miestä nuolemaan itseäni. Pelottaa että se on hänelle jotenkin vastenmielistä.
Sanot seuraa alla kerralla kesken suikkaria, että jatkat vasta kun mies on ottanut sinulta suihin.
minä lopetin suikkarit tuon takia.
Meet sun miehen niskan päälle, kun se on kumartunut laittamaan kenkiä jalkaan ja lukitset pään reisien väliin. Ja sanot, että nyt toimintaa tai et pääse irti koskaan. Mulla toimii hyvin, kun painan 95 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:05"]Ehkä haiset pahalta. [/quote] En haise, pesen joka päivä alapään ja olen hoidattanut kaikki hiivat sun muut aina erittäin huolella.
[/quote]
Ehkä haisetkin ja ihan vaan sen takia, että peset sen joka päivä. Kai käytät viel hajustettuja saippuita?
Sano sille: "hihi kokeiltasko 69:ä?" punastellen mutta virnistöen urheasti. Jos näyttää epäröivältä kysy kepeästi "aah haha haiseeko pahalta vai?"
pyyda.
kirjoituksestasi ei tule selvaksi tietaako miehesi lainkaan, etta pidat ajatuksesta.
Voi jumalauta tasan ei käy onnen lahjat. Koko teini-iän haaveilin pääseväni nuolemaan pillua. Tapasin 20-vuotiaana nykyisen vaimoni eikä hän sitten pidäkään nuolemisesta. Muuten kyllä sängyssä sujuu, mutta nuolemaan en pääse. Hänkään ei muuten ota suihin ilman kortsua, 25 vuotta oltu yhdessä. Itse nuolisin pillua joka päivä, missä tahansa, jos vain saisin. Pillun päälle pitäisi kuulemma laittaa tuorekelmua ennen kuin nuolee. Näin meillä.
entä 69 siten, että olet miehen päällä :)
Sivuttain 69 on paras, joten pyörähdät vain seuraavalla kerralla oikeaan asentoon ja kyllä hölmömpikin tietää mitä voisi tehdä jos kahden sentin päässä tekemistä olisi.
Miten niin et kehtaa pyytää miestäsi nuolemaan sinua??? Kyllä seksistä pitää pystyä puhumaan, jos sitä kerran harrastetaan. Jos et kehtaa puhua kasvokkain, kirjoita kirje, lähetä sähköpostia, tekstari tai vaikka ääniviesti tai WhatsApp- viesti.
Kyllä kai miehesi haluaisi sinua nuolla, kun kerran siitä puhuu. Tuskin hän nuolemisesta haaveilisi, jos hänellä olisi joku ongelma asian suhteen. Ei varmaankaan ole varma tykkäisitkö sinä. Sano sille!
jos mies on normaali, niin ei voi olla...
Ehkä haiset pahalta.