Pystyisikö joku lainaamaan mulle nordean tilille kympin?
huomiseen. Kaverini lainasi multa viime viikolla rahaa, eikä maksanutkaan takaisin. Nyt ollaan ( olen yh ) ilman vessapaperia ja ruokaa, niin tiukille meni nyt.Huomenna tulee kyllä lapsilisät, mutta se ei auta nyt tänään.
Siis jos joku haluaa lainata omaa nimeäni sekä tietojani vastaan, maksan kyllä takuu varmasti takaisin..
Kommentit (26)
Ihan vaan tiedoksi että ainakin minä lainaan. Olen myös antanut lahjaksi kohtuullisia summia kun olen nähnyt ettei toinen ole vielä hetkeen maksukykyinen :). Rahaa se vaan on! Maailma pyörii sen ympärillä ihan tarpeeksi jo muutenkin.
mutta sinähän voit antaa ap.lle sen kympin, eikä varmaan tarvitse maksaa takaisinkaan, kun se vain on rahaa=)
Kun muutama haksahtaa, niin saat kasaan kivan summan... eikö? =)
Kaksplussalla pyörii samantapainen ketju parhaillaan et jos sieltäkin...
Ihan vaan tiedoksi että ainakin minä lainaan. Olen myös antanut lahjaksi kohtuullisia summia kun olen nähnyt ettei toinen ole vielä hetkeen maksukykyinen :). Rahaa se vaan on! Maailma pyörii sen ympärillä ihan tarpeeksi jo muutenkin.
Ap:ko se siellä kirjoittelee...
Vitun pummit! Ota pikalaina.
Ja kerran Nasse-setä pyysi kaikkia Suomen lapsia lähettämään Nasse-sedälle "ihan vaan yhden markan". En ymmärtänyt jutun pointtia silloin, mutta olinkin lapsi.
Teen susta ap ilmoituksen vauvan ylläpidolle. EN TODELLAKAAN usko, että heidän tarkoituksenaan on, että ihmiset käyttävät tätä palstaa kerjäämiseen!!!
JOS todella sulla ei olis vessapaperiakaan, niin tosiaan Mäkkäriltä saa käsipyyhkeitä ja vaikka menisit lähikirkostasi kysymään.
EN USKO SEKUNTIAKAAN että olisit kukaan muu kuin laiskapaska kerjäläinen, jolla ei ole aikomustakaan maksaa takaisin!!!!
Kaksplussalla pyörii samantapainen ketju parhaillaan et jos sieltäkin...
Kaksplussan ap:lle tarjosi moni ruokaa rahan sijaan kun asuivat lähellä, niin ap otti ja hävisi. Et ei tainnut ihan niin kova hätä ollakaan =D