Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka pian raskaaksi sektion jälkeen?

24.09.2009 |

Hei

Elikkäs kaipaisin omia kokemuksia, omia neuvolasta tai sairaalasta kuultuja neuvoja jne tähän asiaan.

Eli kuinka pian saa tulla raskaaksi kun on tehty sektio ja omia kokemuksianne että kuinka pian olette tulleet ja miten sujunut jne..

Itsellä kerta tilanne se, että 04/09 syntyi tyttäreni sektiolla ja tässä ollaan onnellisesti raskaana jälleen! Alkoi nyt kuitenkin jänskättämään, kun mieheni pelotteli kaikilla että maha aukeaa tai sisäisiä verenvuotoja tms tulee niin olisi ihana kuulla että mites muilla..

Verticia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tytön 09/03 hätäsektiolla (joten sektio haava paljon suurempi kuin tavallisessa sektiossa) ja minulle sanottiin jo synnärillä, että ainakin 2 vuotta pitäisi odottaa ennen uutta raskautta, jotta arvet kestää :)

Olennyt itse raskaana, että usiampu vuosi vierähti tuossa välissä :D Minulla on aika iso sektiohaava ja nyt jo sitä aika ajoin pakottaa inhottavasti kun maha kasvaa, mutta luotan kyllä että arpi kestää :)

Vierailija
2/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken soitin tyksiin niin saa olla tyytyväisenä raskaana, että jos yksi sektio vasta tehty niin ei mitään hätää jos on vasta 5kk sektiosta.. Toisen lapsen kohdalla kuulemma 6kk se raja sitten ettei saa raskaaksi sitä ennen tulla.. Mutta joo itselle tehty normi kiireetön sektio ja pieni bikinihaava siis niin ehkä se sitten kestää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän :) Mulla on kuitenki puoli mahaa vedetty auki hätäsektiossa ni käsittääkseni siinä on sillon myös pitempi se parantumisaika..tai näin ainakin minulle sanottiin..mutta toki siitäkin on jo reilu 6 vuotta aikaa kun siellä synnärillä minulle tuon sanoivat :)

Vierailija
4/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin hätäsektio (haava pystysuunnassa) 02/07 ja rupesin odottamaan toista poikaani n. 6 kk sektion jälkeen. Ei ollut mitään ongelmia, ei odotuksessa tai synnytyksessä, toinen poikani syntyi alakautta. Minulle ei kukaan koskaan äitiyspolillakaan sanonut, että olisi ollut mitään vaaraa, koska haava oli alusta saakka hyvin parantunut, eikä ollut ollut mitään ongelmia leikkauskohdan kanssa. Ainoa mitä sanottiin oli, ettei mielellään käynnistettäisi synnytystä rajusti, koska sektiosta oli sen verran vähän aikaa. En minä olisi huolissani, jos sinullakin haava hyvin alusta saakka parantunut ja kaikki muutenkin terveydessä ok. Tsemiä ja hyviä oloja raskauteen :)

PS. Olen nyt 3 kuulla kolmosta odottamassa, joten kaikki edellisetkin odotusmuistot hyvin mielessä :)