Milloin permanentti/väri pysyy päässä?
Muistaakseni alkuraskauden aikana permanentti/väri ei tahdo pysyä päässä? Oliko niin, että ensimmäisellä kolmannekselle ei kannattaisi ottaa permanenttia/väriä?
Itsellä nyt 13+jotain menossa.
Kommentit (5)
voin parturi-kampaajana sanoa että en suostu laittaa asiakkaille permistä alkuraskaudesta. 90% varmuudella epäonnistuu! keskiraskauden aikana omalla vastuulla ja loppuvaiheessa uskaltaa ihan hyvin jo laittaa. laitoin mun kaverille kiharat rv 36 eikä oo koskaan kuulema tullu niin hyvät kiharat.
värin kanssa ei oo niin tarkkaa. mulla ainakin tarttui väri hyvin rv 3 ja rv8 (nyt rv9+5)
AINA KANNATTAA MUISTAA (oli raskaana tai ei) ETTÄ IHMISET JA HIUKSET ON YKSILÖITÄ. mikä toimii naapurin pipsalla ei välttämättä toimi sinulla. jollain voi onnistuu kiharat alkuraskaudessa mut väri ei pysy tms. eli nää on yleisesti huomattuja juttuja. kiharoihinhan vaikuttaa muutkin asiat esim mitä shampoota ja hoitoainetta käytät ennen permiksen tekoa. eli kaupan tuotteet mäkeen... =) sieltä voit löytää samasta purkista melkein mitä vaan mäntysuovasta lattiavahaan ja tietty 3% aha-hedelmähappoja...
sori luento =)
väri ainaskin,mun kampaaja sanoin että väri pysyy mutta ei permanenttia suositella raskauden aikana koska se voi suoristua,mulla ainaskin on pysynyt punaruskeaväri hyvin..
Tietääkseni hius on " kuollutta" keratiinia jonkin matkan päästä päänahasta, ihmettelenkin miten hius joka on kasvanut esim. 15 cm:n päähän päänahasta voi tietää oletko raskaana vai et? Tietysti se osa hiuksista joka kasvaa raskauden aikana saattaa olla erilaatuista tai muuten erilaista.
Tätä olen yrittänyt saada moneltakin kampaajalta selville mutten ole saanut vastausta.
Itse en ole kokeillut permanenttia raskauden aikana tai jälkeen. Värit ovat pysyneet aivan yhtä hyvin/huonosti kuin ennenkin.
Kiitos jos jollain on hyvä selitys tälle.
Aurinkoisia kevät päiviä kaikille!
Pepsis
Tuo on mielenkiintoinen aihe mutta niin kuollutta kun hius ikinä onkaan niin jotenkin se elää hormonien mukana => mulla on pienestä asti ollut luonnon SUORA tukka, mutta isälläni, isän äidillä jne on luonnonkihara tukka ja niin tuli mullekin esikoisen synnyttyä. Ei mulla toki mitään korkkiruuveja ole mutta kyllä ne kiharat on kun on märät.
kotipermiksissä lukee, että saattaa olla arvaamatonta tuo kiharan laitto kun raskaana on.
minä laitoin tuossa joulukuussa permiksen, kampaajalla kyllä.
en muista mitä viikkoja silloin oli, mutta la siis on heinäkuussa.
hyvin se on pysynyt.
väriin ei vaikuta raskaus ollenkaan.