Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on/on ollut suhde työkaverin kanssa

Vierailija
23.09.2009 |

Sii tarkoitan seksisuhdetta oman parisuhteen ulkopuolella.

Miten alkoi? Jos on loppunut, miten loppui? Oletteko jääneet kiinni? Miten? Oletteko tapailleet työajan/työmenojen/koulutusten ulkopuolella?

t. huono omatunto

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin yhdessä työmatkoilla ja joskus jäätiin "ylitöihin" firman neukkariin.

Ei jääty kiinni. Homma loppui n. vuoden kuluttua, kun jännitys vähitellen hiipui.

Vierailija
2/12 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo aika selvää, että ollaan ihastuneita. Sen jälkeen nähty töissä, harrastettu seksiä työpaikalla ylitöissä ja matkoilla. Oltu kyllä tosi cooleja omasta mielestämme, kunnes kärysimme keväällä melkein vuoden suhteen jälkeen työkavereille. (pieni työpaikka) Olivat kuulemma jo vuoden katselleen touhua... Tosi noloa, he ovat tienneet koko ajan. Puolisot ei tiedä ja yritetään lopettaa. Mies vaan ei halua lopettaa ja itse olen edelleen tunnekoukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan paljon pöpöjä ja ötököitä elämäänne hallitseviin alapäihinne. Yök.

Vierailija
4/12 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavert ovat sen verran tarkkanäköisiä, että työpaikkasuhteet kyllä tulee arvattua. Lähinna surullista, että työpaikkasuhteilijat itse luulevat ettei kukaan huomaa. Kyllä huomaa ja aiheuttaa vitutusta ja sekoittavat koko työpaikan ilmapiiriä. Etenkin varattujen ihmisten kohdalla.

Vierailija
5/12 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavert ovat sen verran tarkkanäköisiä, että työpaikkasuhteet kyllä tulee arvattua. Lähinna surullista, että työpaikkasuhteilijat itse luulevat ettei kukaan huomaa. Kyllä huomaa ja aiheuttaa vitutusta ja sekoittavat koko työpaikan ilmapiiriä. Etenkin varattujen ihmisten kohdalla.

varattujen suhde. Enpä ikinä pysty kunnioittamaan kumpaakaan ihmisenä sen jälkeen.

Vierailija
6/12 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan salasuhden työkaverin kanssa. Kukaan ei saanut tietää työpaikalla. Siitä on jo 14 vuotta. Olen vieläkin naimisissa.

Vierailija
7/12 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että teitä on!

Vierailija
8/12 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestänyt puoli vuotta, ei olla jääty kiinni mutta molempien puolisot alkuun epäilivät jotain, nyt eivät enää.

Silloin tuli varomattomasti joku tekstari laitettua, sinänsä viattomia tekstejä mutta epäilykset tulivat niistä.

Ei koskaan (enää) viestitellä eikä soitella työajan ulkopuolella. Nähdään kyllä satunnaisesti, hyvin harvoin.

Seksiä on ollut työpaikalla ja koulutusreissuilla.

Ihanaa on.

Vierailija
9/12 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi, kun alettiin ensin viihtyä töissä toistemme kanssa ja aina mentiin yhdessä lounaalle. flirttailtiin avoimesti. ja sitten humalassa koulutusreissulla yövyttiin yhdessä, pantiin siis. sen jälkeen aina kun on tilaisuus, ollaan rakasteltu, lähinnä selvin päin.

pidetään tarkkaan huoli että työkaverit pitää meitä vain ystävinä. puhutaan puolisoista, lapsista jne.

Vierailija
10/12 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että silloisen avomieheni kanssa meillä oli "avoin suhde". No ihan pieleenhän se meni. Ei tullut mitään. Suhdetta työkaverin kanssa ei ollut mennyt kuin ehkä kuukausi kun normaalielämä kotona kävi mahdottomaksi, ja parin kuukauden kuluttua muutimme jo erilleen.

Vierailija
11/12 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kävi ilmi että minulla on c-hepatiitti. Sain kuulla työkaverilta siis siltä panolta. No olin tartuttanut myös mieheni ja piti kertoa.

Mies sairastui masennukseen kuultuaan pikku seikkailuistani ja yritti pariin kertaan tappaa itsensä. Olemme vielä yhdessä mieheni kanssa ja kasvatamme lapsiamme. Nyt tilanne rauhottunut.

Vierailija
12/12 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin. Duunissa flrilttailtiin.

Yks päivä ku tulin taas duunikaverin kaa kotiin, hän sanoi että mitä jos hän ajaakin syrjäiselle metsä tielle.

Että siitä se lähti.

Yhtenä päivänä näin hänen vaimonsa joka oli noin 7kk raskaana. Siihen loppu meidän juttu.

Kummallista on että ollaan edelleen kavereita. Hän on käyttänyt minua alibina kun on käynyt kahvilla. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme