Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mik' mun n'ppikselle tuli_

Vierailija
23.09.2009 |

Painoin vahingossa jostain, ja nyt tuolta enterin l'helt' tulee kirjainten sijaan noita outoja merkkej'. Miten t'n saa pois!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö siellä näytön oikeassa alareunassa kirjainyhdisetlmä EN tai FI? Se kertoo kummalle kielelle olet merkannut koneesi. Jos on EN, esim ääkköset poistuvat käytöstä. Klikkaa sitä EN ja vaihda takaisin FI:ksi.

Vierailija
2/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se se oli! Taas tuli kantapään kautta opittua uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasen atl-näppäin ja shift

Vierailija
4/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo kummalle kielelle olet merkannut koneesi.

joka kielessä on hieman oma layout noille näppäimistöille, suomi ja englanti taitavat suomalaisissa koneissa olla aika usein ne vaihtoehtoiset valinnat jotka asetuksissa on oletuksina.

Vierailija
5/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt usein noin, kun näppikselle eksyy pieni käsi painelemaan. Toinen on sit se, että lapsi vahingossa pienentää sivun näpyttelemällä tota vasenta alakulmaa näppiksestä.

Vierailija
6/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt usein noin, kun näppikselle eksyy pieni käsi painelemaan. Toinen on sit se, että lapsi vahingossa pienentää sivun näpyttelemällä tota vasenta alakulmaa näppiksestä.

kiva pieni jäynä jollekin kääntää näyttö :-)

Vierailija
7/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ovat sohlanneet jotain, ja hups - näyttö olikin pystysuorassa. Onneks miehen veli on IT-alalla, joten se joutui antamaan puhelinkonsultaatiota, jotta saatiin kone taas käyttökuntoon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän