Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene Matte harmony mineraalimeikkipuuteri!

Vierailija
23.09.2009 |

Tämmösen ostin. Vaikuttaa suht hyvältä nyt kun on ekaa kertaa naamalla. Mua kiinnostaa onkohan tässä aurinkosuojaa? Mineraalimeikeissähän yleensä on. Ensimmäisenä aineena tuotesisällyksessä Mica ja sitten loppupuolella lukee, että may contain titanium dioxide. Eli ehkei ole suojaa??

Muiden käyttökokemukset kiinnostaa silti myös edelleen tästä tuotteesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miten peittävää?

Vierailija
2/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peittokyky sienellä sellanen semi. Ei kovin peittävää, mutta peittää naaman kirjavuuden kyllä. Yksittäiset isommat punaiset finnit varmaan kaipaa erikseen peitepuikkoa/voidetta, jos haluaa paremman tuloksen. Mulle riittää kyllä tää vaikka naamassa muutamia finnejä onkin. Melko luonnollinen lopputulos, sävyt aika vaaleita, ostin itselleni sävyn tummemmasta päästä skaalaa.

Ostin, koska ihoni on kovin herkkä ja allerginen normaaleille meikkivoiteille. On hyvä kun pitää nopeasti esim. aamulla saada vähän kasvojaan freesimmiksi. Arkikäyttöön just hyvä mielestäni.. mikäli en sitten saa ihottumaa tästä useamman käyttökerran jälkeen (toivottavasti en saa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt muutaman kuukauden käytössä, ja olen tyytyväinen. Mulla iho reagoi helposti, ja tästä ei ole tullut mitään ja tuntuu, että iho on jopa parempi.

Vierailija
4/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mitään nestemäistä "mineraalimeikkivoidetta"? Pitäisin sellaisestakin iltamenoja varten, koska niissä peittokyky yleensä parempi ja tulos jotenkin siistimpi. Itse en ole tohtinut kokeilla ja ostaa jos ihoni kuitenkin reagoi allrgisesti. Osaako joku suosittaa myös nestemäsitä mineraalimeikkivoidetta siis? Jauheiden kanssa pelaaminen on turhan työlästä. Mulla on kyllä netistä tilattua LilyLolon mineraalimeikkivoidetta (jauheena). Ihan hyvää tavaraa sikäli.. iho kestää sen, ei ihottumia, mutta nestemäisenä toivon edelleen vastaavaa tuotetta, jolle iho ei reagoisi.

Entäs Lumenen mineraalimeikkivoide? Muitakin on?

ap

Vierailija
5/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talkkia, öljyä, eikä hajusteita.

Peitepuikko tosi hyvä Maybellineltä, nestemäistä sekin. Edulliset ja hyvät.

Vierailija
6/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon mukaista. Ollut arkikäytössä vajaan kuukauden. Yleensä olen herkkä saamaan oireita, mutta tuosta ei ole tullut mitään. Ihan riittävä peitto arkikäyttöön, varsinkin kun kuulun onnellisiin, jolla ei juurikaan näppylöitä ole.

Vierailija
7/7 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mineraalimeikkivoide toiminut. Ei peittänyt oikeastaan mitään, tosin naama on melko punakas ja kirjava. Ehkä toimii joillakin suht hyvän värisillä ihoilla.