Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysin miehen sormuksen meiän lipaston laatikosta

Vierailija
23.09.2009 |

mitäköhän meinaa? Oli kyl lauantaina poikien kans liikenteessä... Kumma juttu tosiaan.

Muuten ollu hyvinkin rakastava, tuonu kukkia ja sanoi viimeksi eilen rakastellessa rakastavansa minua.

Lähetin viestin et mis sormukses? ei oo vastannu...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies ei ole koskaan riisunut sormusta häittemme jälkeen, 13 v. itse en pidä kuin ulos lähtiessä, koska hukkaan kaikki korut :(

Vierailija
22/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kiinni, jos ottaa sormukset veks. Ei halunnut muistella sua, kun tehdään sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ympäri vuorokauden sormissa 8 sormusta, joista suurimmassa osassa jotain kiviä. Toki ymmärrän jos se kivi on ihan VALTAVA mutta harvemmalla se niin iso on.

Vierailija
24/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin miehen kanssa 8kk sitten... Mies pitää edelleen sormusta sormessa kuulemma viuhka käy paremmin kun naiset on sellaisia harakoita että juoksee varattujen miesten perässä ( ei tarvi sitoutua) pitänee varmaan paikkansa..

eromme syy oli että mieheni petti mua mun parhaan ystäväni kanssa.. Ystäväni säälittävä yksinhuoltaja.. No pakko oli erota eli ystävä sai sen mitä halusi hajalle taas yhden perheen :)

Vierailija
25/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ympäri vuorokauden sormissa 8 sormusta, joista suurimmassa osassa jotain kiviä. Toki ymmärrän jos se kivi on ihan VALTAVA mutta harvemmalla se niin iso on.

mulla 0.8ct timantti tynnyriistutuksessa eikä haittaa mitenkään elämääni. ikinä en sormusta ota pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän