Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysin miehen sormuksen meiän lipaston laatikosta

Vierailija
23.09.2009 |

mitäköhän meinaa? Oli kyl lauantaina poikien kans liikenteessä... Kumma juttu tosiaan.

Muuten ollu hyvinkin rakastava, tuonu kukkia ja sanoi viimeksi eilen rakastellessa rakastavansa minua.

Lähetin viestin et mis sormukses? ei oo vastannu...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoista... mistä ihmeestä voi olla kyse?

Vierailija
2/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat olleet siinä keväästä asti.

Mikähän minulla on, kun en ole käyttänyt sormuksia? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia mies ottaa sormuksen pois sormesta lähtiessään juhlimaan...

Vierailija
4/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäs kun tulee töistä kotiin.

Vai onko tämä taas sellainen ketju, jossa ap toivoo kuulevansa "sillä on toinen nainen" "ei se kumminkaan ole töissä, se on naimassa sitä toista" ja "älä usko sen selityksiä, ota ero"...?

Syyn tietää vain sun miehesi, kysypä siltä.

epätoivoista... mistä ihmeestä voi olla kyse?

5/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastellessa rakastavansa

Vierailija
6/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti menee, jos niin.

Meillä on aina välillä aikoja, kun jompikumpi ei muista pitkiltään pukea aamuisin sormuksia.

Meillä leveät sormukset molemmilla aiheuttaa ympärivuorokautisesti pidettynä ihottumaa.

Vierailija
7/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieän että kuulostaa just niin tekaistulta kun olla ja voi!

jostain syystä en ees tieä mistä mietin tän tietsikka lipaston vieressä että missäköhän kunnossa noi lipaston pikkulaatikot on, täynnä roinaa tietysti... ja siel olikin miehen sormus!!! Piti oikein katsoa teksti sisäpuolelta niin oudolta se tuntui... lähin sit lenkille ja laitoin miehelle viestin johon ei oo vastannu mitään.. ja tätä tosiaan edeltää hänen puoleltaan rakkauen täyteiset pari viikkoa ja toi kukkiakin perjantaina ja just vitsailtiin et mikäköhän huono omatunto nyt painaa...

ilmoitan kyllä heti kun vastaa et onko sillä joku järkeenkäypä selitys. Mulla itselläni ei ole sormusta en oo pariin vuoteen pitäny töiden takia mutta mies on pitänyt.. oli aika jolloin ei pitänyt kun olimme erossa ja kävimme terapiat ym... mutta itse sitten halusi laittaa takas ja on pitänyt koko ajan sitä...

8/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mis sormukses?" oletteko alle 20v?

Vierailija
9/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppiksessä ei esim. d-kirjain toimi kunnolla eikä välilyönti ja en nyt jaksanu korjata tota tekstiä...

Vierailija
10/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ollessani pidä sormuksia, vaan säilytän niitä lipaston laatikossa, vessan peilikaapissa tai jossain muualla mistä lapsi tai kissat ei niitä löydä. Joskus unohdan laittaa ne sormeen ulos lähtiessä. Niin yksinkertaista, tuskin meinaa mitään sen kummempaa.

Vierailija
11/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laatikossa!Missäs sun?"

yllätten varmaan lauantaina ennen poikien iltaan se laatikkoon hypänny...noh kysyin mitä se laatikossa tekee ja miksi...

Vierailija
12/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä ole huomannut????

Vasta kun se on jossain laatikossa.

Vierailija
13/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaista asti ollut ilman sormusta etkä ole huomannut????

Vierailija
14/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan kattelin meiän kesälomakuvat koneelta ja ei sillä sitä niissäkään ole... et tainnu olla jo kauemmin ilman. no eipä tuo haittaa, ei me tosiaan niillä sormuksilla olla naimisissa :)

Vierailija
15/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 10 vuotta onnellisesti naimisissa enkä yleensä pidä sormuksia. Kotona en tykkään kun niiden alle menee kaikkea ja töihin en vain muista laittaa.

Vierailija
16/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä ei pidetä kuin ihmisten ilmoilla? Pitääkö näyttää muille, että rahaa löytyy ;-)

Vierailija
17/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mies yht'äkkiä jättää sormuksen pois, niin se ihmetyttäisi (jos siis normaalisti pitää). Esim. mun isä ei pidä sormusta kuin juhlissa, eikä se tarkoita ettei rakastaisi äitiä tai että olisi uskoton tms. Minun mieheni tapauksessa tuo sormuksen pois jättäminen olisi varmasti puhdas "unohdus". Sen verran hajamielinen tapaus. Luulisi todennäköisesti hukanneensa, eikä uskaltaisi kertoa mulle ;). Eli uskoisin aika pitkälle syyn olevan puhdas vahinko (ei muista minne on laittanut). Kyllä mullakin välillä tavarat hukkuu!

Vierailija
18/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, eihän nyt sormusten sijainnilla ole mitään väliä!

Vierailija
19/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet kauan hukassa ja olisin tosi kiitollinen tiedosta...

Vierailija
20/25 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollaan oltu onnellisesti yli 9 vuotta!

Mitä tämä meistä kertoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan