Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yötyöläiset, miten järjestätte sairasloma-asiat

Vierailija
23.09.2009 |

lapsen sairauden vuoksi? Otatteko palkatonta vapaata, vaihdatteko vuoroja vai saako miehenne olla pois töistä palkallisena, vaikka olisittekin kotona nukkumassa. Pahalta tuntuisi tehdä jopa kolmekin yövuoroa välillä kunnolla nukkumatta, onko edes laillista? Olen siis palaamasaa hoitovapaalta yöhoitajan tehtäviin ja mietiskelen tässä valmiiksi jo mietn nämä sairaslomakuviot hoituvat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvityksessä joka täytyy antaa kun on ollut pois töistä lapsen sairauden vuoksi ja hoitoalalla olen. Onneksi olen päivätyössä joten ei tarvitse miettiä näitä kuvioita.

Vierailija
22/23 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä on kotona niin saa äiti nukkua!

Hoiva-alaan suhtautuisin HYVIN skeptisesti mitä sanovat!!!

Jos vaikka molemmat tekee vuorotyötä niin on viikkoja kun ollaan muutenkin eri vuoroissa, esim. isä aamussa ja äiti illassa.

Mutta jos toinen tekee YÖvuoroa niin pitää saada nukuttuakin! Se on aivan eri maailma kuin on aamussa tai illassa koska saa nukkua anyways, mutta missä välissä nukkuu jos ei pääse nukkumaan?

Kyllä lasta pitää voida jäädä hoitamaan, jos kotona ei ole silloin hoitajaa!!! Herätkää nyt ihmiset.

Se että töitten jälkeen tulee aamulla kotiin, niin mennään kyllä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan mietin sitä, että jos mies on tavallisissa päivätöissä, niin kotiin vaan hoitamaan. Mä en usko, että normaaleissa päiväduuneissa mitenkään rutiininomaisesti selvitetään puolison työpaikkaa saati sitten työvuoroja.

Toistepäinkin voi olla just tuo tilanne mitä moni kuvasi.