Käytkö LIDLissä?
Kommentit (58)
No hitto, muistanko ihan väärin... Mielestäni Hervannassa Lidlissä oli normaalit kassat...??
No hitto, muistanko ihan väärin... Mielestäni Hervannassa Lidlissä oli normaalit kassat...??
melkeen kannattais jos teilläpäin käyt Prismassa. ainakin jos koko viikon ruoat ostais, kyllä sen vertaa on hintaeroa et tuon verran kannattaa ajaa.
Nyt kuitenkin hokasin, että tuossa naapurikylällä onkin Lidl. Ajattelin, että voisin käydä ostamassa hiilihappoveden ja ns. viikon täydennysostokset sieltä.
No, sitten menin ja huomasin, että on ällön näköinen kauppa. Hiilihapollinen vesi 6-pack on 1 sentin siis 0,01€ halvempi kuin CM:ssa! Terveellistä, ekologista ja "paremman mielen" ruokaa (=tummia täysjyvätuotteita, lähiruokqaa, luomutuotteita) ei sieltä löydä.
Näinpä päätin, että kun maito lopppuu voin käydä sen ostamassa sieltä tai lähi K-kaupasta, aivan sama. Kumpi nyt osuu päivän kulkuun paremmin ja Kunnon ostokset kerta viikkoon käyn yhä vieläkin ostamassa sieltä Jumbon Cittarista.
Samaa kotimaista lihaa, maitoa, leipää, ym siellä myydään kuin muuallakin. Jotkut keksit voi olla saksalaisia, muuta en ole huomannut.
jaa että mitä pitäisi tapahtua? No siitä pitäisi tulla paljon miellyttävämpi paikka asioida ja tarjolla pitäisi olla samoja tuotteita kuin muuallakin, ei mitään saksalaisia juttuja.
En todellakaan käy lidlissä.
lidlin hinnat oli noussut tosi paljon. Ja täällä aina haukutaan citymarketteja, että ovat kalliita, tuossa vertailussa kaksi citymarkettia oli halvimmat, sitten vasta tuli prisma!
ja tulen aina käymään.Tyhmä se joka ostaa tavarat kalliimmalla.
ymmärrän jos jossain vielä on tynkäkassoja niin sitten ei varmaan tykkää siellä käydä. sehän on mahdoton operaatio jos yksi ihminen ostaa kärryllisen tavaraa....
Minä ostan Lidlistä aina kärryllisen tavaraa. Lappaan ostokset hihnalle, laitan ostoskärryn siihen tynkäkassan päätyyn, ja sitä mukaa kun kassa niitä läpivetää skannerista lappaan tavarat sinne kärryyn tai sitten kärryssä oleviin avonaisiin kasseihin.
Ei se nyt sen kummosempaa ole. Mikä siinä on vaikeeta????????
(näin tämä systeemi on myös tarkoitettu, mutta kun suomalaiset eivät oikeen tajua....)
Ollaan miehen kanssa akateemisia, molemmat hyväpalkkaisissa työpaikoissa ja silti käydään Lidlissä tekemässä meidän 4-henkisen perheen ruokaostokset. Kuussa menee n. 270e ruokaostoksiin, sisältäen wc-paperit, shampoot, vaipat, puhdistustuottee jne. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. :) Ja jääpähän rahaa kivasti säästöön. Lidlin tuotteet on usein kotimaisia, harvoin saksalaisia vaikka pakkaus vieraalta näyttääkin.
Ihan kaikkea ei sieltäkään saa, pari kertaa kuussa käyn muussa marketissa ostamassa vauvanruokaa taaperolle jos en kerkeä itse laittamaan, suosikki hammastahnaa ja muuta pientä.
ymmärrän jos jossain vielä on tynkäkassoja niin sitten ei varmaan tykkää siellä käydä. sehän on mahdoton operaatio jos yksi ihminen ostaa kärryllisen tavaraa....
Minä ostan Lidlistä aina kärryllisen tavaraa. Lappaan ostokset hihnalle, laitan ostoskärryn siihen tynkäkassan päätyyn, ja sitä mukaa kun kassa niitä läpivetää skannerista lappaan tavarat sinne kärryyn tai sitten kärryssä oleviin avonaisiin kasseihin.
Ei se nyt sen kummosempaa ole. Mikä siinä on vaikeeta????????(näin tämä systeemi on myös tarkoitettu, mutta kun suomalaiset eivät oikeen tajua....)
kun myyjä alkaa laittamaan niitä sinne tynkään ja mä vasta olen aloittanut laittamaan hihnalle. sitten odottaa helvetin kyllästyneen näköisenä...
no onneksi täälläpäin ei enää tynkiä ole ja käyn mielihyvin lidlissä ja maksan samoista tuotteista 30-50% vähemmän kuin muissa kaupoissa.
myydään vauvan ruokia, ja ihan suomalaisia, niitä on vaikka mitä valikoimissa. ja nekin halvemmalla kuin muualla. 0,95 e maksaa 1-3 v ruokapurkit kun muissa kaupoissa vähintään 1,25 e.
Osassa on ollut ne täällä yleisemmät kassat jo monta vuotta
käyn täällä Saksassakin jossa tällä hetkellä asustamme. Hedelmä- ja vihannestiski on siellä siisti, ei ole huonoja ja hinta on niissä kohdillaan. Samoin vaipat ovat hyviä ja edullisia!
Kun muutimme tänne, Lidl oli ns. helppo kauppa asioida kun joka liikkeen konsepti on sama- löytyi kaikki tarvittava nopsaa ja helposti kun tiesi heti mistä etsiä. Isoista marketeista kun ei aluksi meinannut löytää maitopurkkiakaan, saatikka jotain mustapipuria...
Itse tykkään kun Suomestakin saa jostain saksalaisia tuotteita ja kohtuuhinnallakin vielä!
kun Kampissa on käynyt, ei voi oikein muissa käydä. Ehdottomasti siistein kauppa.
Mä käyn siellä yleensä yksin, vaunujen kanssa. Jos on vähän ostoksia, mä pakkaan ne nopeasti mutta ne oli aivan kamalia ne vanhat kassat, yök jos on autolla ja pakkaa suoraan kasseihin, ok, mutta vaunujen kanssa ei onnistu.
Mä ostin kesällä jäätelöä, ne suklaapuikot, voi tauti, ovat hyviä.
Nyt tänään ostin tomaattimurskaa, maitorahkaa, kananmunia ja maitoa. Unohtui kaurahiutaleet ostamatta. Kaikki ovat edullisempia kuin lähikaupassa.
Pieni extra on yks pitkähiuksinen kassapoika. Ihanat silmät. Ei ole väliä jonon pituudesta. Kun tulen kauppaan, heti tarkistan onko töissä
hevit on Lidlissä paljon parempia ja tuoreempia kuin paikallisessa K.ssa ja S:ssä. Eli kyllä käyn, mutta kun on vähän kauaempana, ei ole meidän pääasiallinen kauppa. Lidlissä käynnin jälkeen herkutellaan hedelmillä ja niillä teemaviikkojutuilla, samalla on täydennetty vaippa-, saippua ja myslivarastoja. Nämä on siellä huippuhyviä hintaansa nähden!
Lidleihin vaihdettiin tavalliset kassat, olen käynyt lähes viikottain. Hedelmät ja vihannekset, appelsiinimehu, jugurtit, rahkat ja raejuustot, jäätelöt, vaipat, tumma suklaa, pikakahvi, erikoistuotteet - mm. nämä kuuluvat Lidlissä ostoslistalleni. Kaupat ovat kätevän kompakteja ja ainakin meidän lähi-Lidlissä henkilökunta on avuliasta ja ystävällistä.
on saanut nyt pitkään 1,49 e per kg ihania huippuhyviä siemenettömiä viinirypäleitä. prismassa 500 g rasia on melkein 3 e.... lidlissä tosiaan paremmat vihannekset kuin prismassa tai cittarissa, ja puolta halvemmalla.
saksan lidlissä vasta olikin halpaa. esim. saskia täällä jotain euron pullo, siellä vähän yli 20 senttiä. olut täällä 1,19 e, sama saksassa 0,29 e jne..
Meidän Lidl on ainakin ihan hyvässä kunnossa ja samanlainen kuin vieressä oleva S-market. Ainoa ero muihin kauppoihin on,että Lidl´ssä on halvemmat hinnat ja makosammat ruuat.
"se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"
Ollut jo pitkään... Sanoisin ainakin vuoden.
Kyllä me käymme välillä Lidlissä. Vaihtelua hiukan noihin K-S -ruokiin ja lisäksi jotkut tuotteet on oikeasti paljon halvempia.