Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitteko ja haluaisitteko itse neljä tuntia putkeen??

Vierailija
23.09.2009 |

Kun tuossa "naapurit rynkyttää" -ketjussa joidenkin mielestä neljän-viiden tunnin seksi on "wau, onpa viriili mies", niin mulle tuollainen ois lähinnä painajainen. Vartti on ihan riittävä aika aktille, sitä pidemmäksi kun menee niin alkaa vaan puuduttaa ja kyllästyttää. Esi-asiat on tän lisäksi, mutta ei niitäkään tuntikaupalla jaksa.

Jos rynkytys kestää neljä tuntia, niin tulkitsen miehellä olevan tulemisongelma ja naisen täytyy olla tunnoton polkumopo.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saaneet millään tarpeeksi, mistään.

Nyt sellainen alle 10 min suoritus on mielestäni riittävä. Joskus haluaisin vielä toisenkin näytöksen, mutta mieheni ei ole enää moninäytöksisen teatterin ystävä. Nyyh.

Vierailija
2/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on noita maratoneja. Miesystävä ei puolen vuoden aikana ole tullut kertaakaan yhdynnässä. Suulla tai käsin joskus, mutta kovan työn takana on. Ei ole ollenkaan hauskaa, seksistä on mennyt maku täysin, ja itsetunnolle ottaa. Mä saan vain jännetupin tms. tulehduksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, riemuiten ottaisin vastaan tuntien sessiot. Eihän se tarkoita, että koko aika on pelkkää perusjyystöä. Siihen kuuluu paljon muutakin, ainakin meillä. Esileikit kestää kauan, aktien välissä köllötellään ja halitaan jne. Tällaiset pitkät yöt ja aamut on ihania!

Vierailija
4/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, riemuiten ottaisin vastaan tuntien sessiot. Eihän se tarkoita, että koko aika on pelkkää perusjyystöä. Siihen kuuluu paljon muutakin, ainakin meillä. Esileikit kestää kauan, aktien välissä köllötellään ja halitaan jne. Tällaiset pitkät yöt ja aamut on ihania!

Vierailija
5/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen sanojen mukaan mä olen ihan friikki nainen, mitä tulee seksiin, tai ainakin jos vertaa minua hänen exiinsä... exät ovat tykänneet tuntikausien esileikeistä ja sessioista, minä en. Jos esileikit alkaa kestää pidempään kuin sen vartin, multa lopahtaa kiinnostus ihan totaalisesti ja homma kuivuu kasaan. Se varsinainen akti saattaa sitten kyllä kestääkin vaikka tunnin, eikä siinä mitään, tosin jälkeenpäin mulla on aina paikat ihan puuduksissa ja kirvelee pari päivää.

Onneksi on noi lapset, ei tarvi edes haaveilla että olisi seksiä päivittäin, kuten silloin ennen lapsia ;D

Vierailija
6/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se käytetään nautinnolle ja tehdään kaikki mitä on jäänyt tekemättä. Ja noita vapaahetkiä on ihanan odottaa !

Vierailija
7/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on noita maratoneja. Miesystävä ei puolen vuoden aikana ole tullut kertaakaan yhdynnässä. Suulla tai käsin joskus, mutta kovan työn takana on. Ei ole ollenkaan hauskaa, seksistä on mennyt maku täysin, ja itsetunnolle ottaa. Mä saan vain jännetupin tms. tulehduksen.

Meillä kesti pahimmillaan alkuaikoina sen neljä tuntia. Se oli kamalaa. Samat vaikutukset - maku meni, ja itsetunto. Seksi on meidän suhteessa iso ongelma. Minua ei ole vuosiin enää huvittanut kun ei väliä mitä teen, mies ei tule. Nykyään yritän olla mahdollisimman lahna jo, ettei mies vaan häirinny ja jospa siltä kerrankin tulisi.

Vierailija
8/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"maratoneja". Meidän perus seksi kestää esileikkeineen vähintään tunnin ja pisimmät sessiot ovat kestäneet yli 6 tuntia. Me tykätään nauttia toisistamme ja tuottaa toisillemme mielihyvää.

Ei meilläkään rynkytetä taukoamatta, vaan hyväillään toisiamme, vaihdellaan asentoja, suuseksiä, taas asentoja jne.. Pisimmissä sessioissa tietysti on muutamia lyhyitä taukoja kun käydään välillä vessassa ja on pakko juoda myös.

Vierailija
9/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään panna, ei rakastella...

Vierailija
10/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halailu kuulu naapurikämppään. Se kuuluu kun rynkytetään niin että sängynpääty kolisee seinää vasten.

Ja ei kiitos neljän tunnin rynkytystä minulle. Eikä mielellään yli tunnin juttuja päivittäin (=joka yö). Pitää nimittäin jossain välissä nukkuakin.

Vierailija
11/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan siinä römpsäkin hajoaisi

Vierailija
12/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakan ollut mitään jyystöä, vaan seksiä puolin ja toisin, oli ihanaa. Tosin nyt on vähän lyhyempiä sessioita, n. tunti ja edelleenkin on ihanaa seksiä.

Vierailija
13/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää saaneensa kunnolla? Minä olen tätä mieltä, olkaa muut mitä mieltä vain!

Vierailija
14/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin tuli harrastettua tuollaista (enkä todellakaan ole tunnoton, päinvastoin). Nyt yli 40-v. ja teoriassa kyllä, käytännössä ei (mies ei kestä).

Vierailija
15/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten kenelläkään on aikaa tuollaiseen päivittäin. Paitsi tietenkin jos kyseessä on työtön lapseton pari.

Silloin tällöin neljä tuntia seksiä kuulostaa ihanalta, mutta neljä tuntia sitä pelkkää rynkytystä päivittäin ei.

Vierailija
16/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo 4h ole normaalia siinä hajoaa paikat limakalvot eivät ole tuollaista rynkytystä varten. voihan se olla sillointällöin mukavaa mutta kyllä tuossa tunto lähtee pidemmänpäälle. normaalin yhdynnän kesto on 5-14min

Vierailija
17/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo 4h ole normaalia siinä hajoaa paikat limakalvot eivät ole tuollaista rynkytystä varten. voihan se olla sillointällöin mukavaa mutta kyllä tuossa tunto lähtee pidemmänpäälle. normaalin yhdynnän kesto on 5-14min

Vaan toisen hyvänäpitämistä

Vierailija
18/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalin yhdynnän kesto on 5-14min

Vierailija
19/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika nopea ja sen jälkeen iskee totaali tympääntyminen koko seksiin. Vähän niinkuin joku naarashämähäkki joka puraisee partnerin pään poikki laukeamisen jälkeen. Jos olisi mies joka jatkaa tunteja niin hoh-hoijaa.

Vierailija
20/32 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan toisen hyvänäpitämistä