Miten pukeudutaan tyylikkäästi? Neuvokaa:(
Niin, ongelmana on se, että pukeudun "tavallisesti". Eli mulla on peruspaita, siistit trendikkäät farkut ja asialliset kengät. Mutta kun se on niin pirun tylsää ja mielikuvituksetonta. En uskalla yhdistellä kuin tyyliin valkoinen tai musta paita+tiukat farkut+yksinkertaiset, korottomat kengät. Näytän "ihan ok:lta", mutta harmittaa, kun en ymmärrä pukeutumisen jujua. Joskus saatan "repäistä" ja laittaa päälle pinkin peruspaidan, mutta kun sekin on jostain H&M:ltä yksinkertaisella leikkauksella, niin eihän se ole mitenkään hieno.
Kaupungilla näkee naisia, jotka pukeutuu kauniisti, mutta ei-tylsästi.En haluaisi ampua todellakaan yli., mutta miten voisin aloittaa, jotta pääsisin omasta, tylsästä ja rumasta pukeutumistyylistä?
Kommentit (24)
"olen kuullut, että tyylikäs ihminen pukeutuu vain kahteen väriin yhtaikaa."
Ei tuollaisia sääntöjä ole olemassa, se on vain jonkun mielipide. Voi olla tyylikäs myös kolmessa tai useammassa värissä. Toisaalta tuo lausahdus kuvastaa epävarmuutta ja silloin ehkä kannattaakin noudattaa tällaisia ohjeita - eipähän todennäköisesti tule ylilyöntejä.
t. 6
Muistan yhdenkin työhaastattelupukeutumisketjun joka oli aivan päätön. Eli neuvoni on, että älä luota näihin kommentteihin täällä! Ja toiseksi leikkaa lehdistä kuvia, joissa on mielestäsi kivoja kokonaisuuksia, vaatteita, tyylejä tms. Voi olla sellaisiakin joita et itse käyttäisi, mutta jotka jotenkin miellyttää. Teippaa kuvat vaatekaappisi oven sisäpuolelle inspiraatioksi.
Vilalle, kertokaahan mistä itse ostatte vaatteenne?
..