Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei kuulemma uskalla aina puhua totta vaan valehtelee, kun kuulemma suuttuisin kuitenkin.

Vierailija
17.07.2024 |

Mitä mieltä olet tästä? 

Toki olen joskus suuttunut jostain, en sitä kiellä. Mutta miten tuollaisen kanssa voisi elää. Niitä valheita sitten aina välillä paljastuu. Ja toki minä valheistakin suutun. Ja sen takia mun kanssa on vaikea elää. 

Onko täällä joku, joka ei suuttuisi valehtelusta? Onko se muka joku syy valehdella, etten suuttuisi. 

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö 0/5.

Miehesi siis kertoi sinulle että harrastaa valehtelua.

Niin varmaan. Miksi hän sitten kertoi sen sinulle.

Vierailija
2/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oot varmaan mun ex:n kanssa. Syyllistää sua omasta valehtelustaan. Kuulostaa tutulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avovaimoni kyseli asioita, joihin ei voinut vastata rehellisesti niin, etteikö hän olisi suuttunut. Ylensä yritin olla vastaamatta tai muuttaa puheenaihetta. Jos se ei onnistunut, livautin valkoisen valheen, kun en halunnut alkaa riitelemään.

Vierailija
4/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovin tasapainoiselle ja aikuiselle suhteelle kuulosta.

Kuin kakaroitten riitelyä, kasvakaa aikuisiksi tai mitä se mulla kuuluu. En elä kummankaan teidän kanssa.

Vierailija
5/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vaimolleni uskalla puhua totta. Miksi riidellä turhaan. Teen mitä teen.

Vierailija
6/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen justiina olet

Vierailija
7/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan vaimolleni uskalla puhua totta. Miksi riidellä turhaan. Teen mitä teen.

Tämä. Ei naiset ymmärrä mitä ollaan koettu yhdessä.

Vierailija
8/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen kanssa voi elää, keksii kyllä tekosyyn valehdella aina ja kaikesta. Luiskaan vaan, ja vielä valehtele sille että joutuu sen takia ulos kun sillä on niin pieni muna. 

Vierailija
9/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vässyjä ja naisten miellyttäjiä täällä.

Vierailija
10/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvastaista paskaa osa 7655.

Vierailija
11/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen avovaimoni kyseli asioita, joihin ei voinut vastata rehellisesti niin, etteikö hän olisi suuttunut. Ylensä yritin olla vastaamatta tai muuttaa puheenaihetta. Jos se ei onnistunut, livautin valkoisen valheen, kun en halunnut alkaa riitelemään.

Täällä sama! Niin tuttua. Nainen oikein tahallaan kyseli asioita, joissa olin epämukavuusalueellani. Tällöin piti yrittää vaieta tai kusettaa, koska itsekään en jaksanut riidellä varsinkaan niistä jutuista.

Vierailija
12/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on roskaa. Jos tekee asioita, mistä suutut = roskaa. Valehtelee näistä asioista = tuplaroskaa. Eroa

Vierailija
13/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet tivaa koko ajan, paheksu, arvostele ja painosta, tuskin on syytä kiertää ja valehdella. Ehkei se ole noin ihan kuin mies sanoo? Mitä jos mies valehtelisi muutenkin vai tosiaan pelkää kauheasti mitä sanot. Missä se rehellinen kumppani on sitten. Edes osarehellinen. Hmm. Ehkä asia selviää tai hyvään suuntaan.

Vierailija
14/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettejä on parisuhteessa asiat joihin ei voi vastata rehellisesti?

Vierailija
15/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on nössöjä, eivät kestä jos vaimo suuttuu.

Ja nössöjä kun ei uskalla kertoa asioiden oikeaa laitaa. 

Älkää ihmetelkö sitten mihin se vaimo lähti, kun kaikkihan oli hyvin. 

Vierailija
16/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kuin ap. Hänen kanssaan pärjää minimiyhteyksillä ja valkoisilla valheilla. 

Vierailija
17/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on roskaa. Jos tekee asioita, mistä suutut = roskaa. Valehtelee näistä asioista = tuplaroskaa. Eroa

Haha mikä pelle olet. Vastasitko itsellesi ehkä?

Vierailija
18/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö 0/5.

Miehesi siis kertoi sinulle että harrastaa valehtelua.

Niin varmaan. Miksi hän sitten kertoi sen sinulle.

Ei se nyt niin kertonut vaan jää valheista kiinni. Siinä sanoo ettei uskaltanut sanoa totuutta 

Vierailija
19/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että hän puhui totta?

Vierailija
20/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan tolkun mies halua vaimoaan suututtaa. Siitä tulee vain huutoa. Parempi jättää kertomatta tai muunnella totuutta sopivasti.