Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksen rumasti. Vinkkejä miten näyttää paremmalta?

Vierailija
22.09.2009 |

Aloitin juoksun juuri ja tuntuu että kaikki tuijottavat kun näytän kai ihan kamalalta. Miehen mukaan "juoksen kuin naiset".

Miten siis parannan asentoani vai lopetanko tähäN?

Kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI sua kukaan tuijota.

Tiedän kyllä, mitä tarkoita... Muistan kun aloitin juoksun, laitoin lenkkivaatteet ja ponnarin. Kuvittelin, että ponnari heilahtelee silleen sexysti kun kepeästi kipaisen poluilla. :) Näin ikkunan kuvajaisessa etukenossa könköttävän, punanaamaisen muijan. Ei heilunut tukka cheerleader-tyyliin. :)

Vierailija
2/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mua alkoi naurattaa, kun näin mielessäni ap:n opettelevan erilaisia tyylejä, ja peilailevan näyteikkunasta.. "Jos mä nostelisin polvia korkeammalle näin...tai jos mä sittenkin heiluttaisin käsiä näin.."

Anna mennä vaan omalla tyylilläsi. Ehkäpä se siitä tottuessa muokkaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui vaan että kaikki tuijotti tänään. En OSAA juosta, siksi kaikki pienet vinkitkin miten näyttäisi normaalilta on tervetulleita.

Ap

Vierailija
4/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheasennot johtuvat usein vähän heikosta lihaskunnosta.

Vierailija
5/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla oikeanlaiset kengät? Juoksun rullaavuuteen ja askelluksen sujuvuuteen vaikuttaa paljon kenkäkin. Sen pitää olla oikeanlainen juuri sinun jalkaasi (pronaatiotukea, vaimennusta?).

Vierailija
7/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkkareina on tavalliset Addun tennarit. ja kädet oletettavasti viuhtoo missä sattuu. Mutta yt voin parantaa :)

Vierailija
8/8 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheasennot johtuvat usein vähän heikosta lihaskunnosta.

heti kun keskivartalonlihaksissa tuki pettää... Eli "korsetti" kuntoon niin alkaa juoksu näyttämään uudelta.