Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai 600 euron sakot, arvaa mitä teki?

Vierailija
22.09.2009 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalon porttikongiin ja poliisi nappasi?

Vierailija
2/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs lähtee laittamaan lapset unille, ei ehdi enää kyttäämään tässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 km/h alueella ajoi 90 mk/h. Miehellä hyvät tulot. Kysyin, että kannattiko... ap

Vierailija
4/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai paljonko miehesi tienaa?

Vierailija
5/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kaahaavat 60 alueella suojatiellä kulkevien lapsien yli?

Sinuna en olisi tullut tälle palstalle arvuuttelemaan mitä miehesi teki.

Idioottiukkosi olisi saanut saada 6000 €: sakot!

Vierailija
6/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 km/h alueella ajoi 90 mk/h. Miehellä hyvät tulot. Kysyin, että kannattiko... ap

Vierailija
7/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä törkeä ylitys.

Vierailija
10/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajoi myös 90km/h, kun kiihdytti motarille 60km/h loppuvaiheessa. Poliisi räppäsi 18 päiväsakkoa, ja sanoi vielä, että 20 päiväsakosta lähtee kortti.

Vierailija
11/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajoi myös 90km/h, kun kiihdytti motarille 60km/h loppuvaiheessa. Poliisi räppäsi 18 päiväsakkoa, ja sanoi vielä, että 20 päiväsakosta lähtee kortti.

se on sitten tilanteesta ja poliisista kiinni...

Vierailija
12/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin 35 km/h ylinopeutta ja roimilla sakoilla selvisin. Samoin mies 42 km/h ylinopeudesta. Ärsyttäähän noita kyllä maksaa, vaan omapa on (painava) kaasujalka.

30km/h ylitys kyllä riittää siihen että kortti lähtee heti

Vierailija
13/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli, että tulot katsottiin vielä siltä vuodelta, jolloin olin äitiyspäivärahalla 8kk... Joo, oikeasti tonnin enemmän nettotulot, joten tavallaan "säästin", kun sain tuon vanhan verotuksen mukaan.

Kyllä veetutti...

Vierailija
14/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin isoa rikosta. Rajoitus siinä kohdassa on naurettava, kaikki ajaa siinä hirveää ylinopeutta ja mitään jalankulkijoita ei ole puolen kilometrin säteellä. Ihan sakkorysä. Meitä oli silloin siinä jonottamassa neljään sakottavaan autoon ja poimivat kuulemma vain nämä yli 90 km/h nopeudet, koska ruuhka-aikaan olisi tullut täyskaaos, kun käytännössä jokainen ajaa sen 80 km/h siinä ainakin.

Vierailija
15/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entä se jalka jonka yli ajat seuraavan kerran kaahatessa?

Pienen pojan, tytön, äidin, isä, isoäidin, veljen, siskon, isoisän, tädin, sedän...

En ymmärrä ihmisiä jotka ajavat ylinopeutta!!

Itselläni ollut kortti 20 vuotta ja voin sanoa käsi sydämellä etten ole IKINÄ ajanut ylinopeutta!

Kiire ei ole koskaan niin kova, että voisin ottaa riskin ja maksaa sakot tai jos jollekkin käy jotain oman tyhmyyteni vuoksi.

Samoin turvavyö on AINA kiinni, näen päivittäin ihmisiä ilman turvavyötä ajamassa, lisäksi myös lapsia näkee aivan liian usein ilman turvavyötä.

Ei voi ymmärtää ihmisten typeryyttä!

Vierailija
16/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin 35 km/h ylinopeutta ja roimilla sakoilla selvisin. Samoin mies 42 km/h ylinopeudesta. Ärsyttäähän noita kyllä maksaa, vaan omapa on (painava) kaasujalka.

30km/h ylitys kyllä riittää siihen että kortti lähtee heti

on yli 30km/h, se vain on sitten siitä poliisista kiinni tekeekä niin. Näinhän kirjoitin. Eli voi lähteä tai olla lähtemättä.

Vierailija
17/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin isoa rikosta. Rajoitus siinä kohdassa on naurettava, kaikki ajaa siinä hirveää ylinopeutta ja mitään jalankulkijoita ei ole puolen kilometrin säteellä. Ihan sakkorysä. Meitä oli silloin siinä jonottamassa neljään sakottavaan autoon ja poimivat kuulemma vain nämä yli 90 km/h nopeudet, koska ruuhka-aikaan olisi tullut täyskaaos, kun käytännössä jokainen ajaa sen 80 km/h siinä ainakin.

Ja sitten te ääliöt roikkuisitte puskurissa... No, ihan oikein nuo sakot kuitenkin, suurempia vaan! Onneksi ne rajat nyt tulee alas, jo 3km/h ylitys niin tulee varoitus ja 7km/h rikesakko!

Vierailija
18/24 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakot kun mies ajoi 50 alueella vajaa 80. ja palkka reilu 2000 e kuussa.

toisella kertaa sai sakot kun uhkaili vartijaa, saman verran silloinkin.

Vierailija
19/24 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasujalka painaa..toinen teistä äiti, toinenkin luultavasti. Täällä retostelette! Olette oksettavia!

Jos joku, jolla kaasujalka painaa, ajaa oman pienen lapsenne yli!

Minä olen itse äiti ja en koskaan aja ylinopeutta.

Vierailija
20/24 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin 30 kilsan rajoitusalueella 41 km/h ja sakot räpsähti, joten tiedän että sakot keljuttaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä