Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsemppiketju yökukkujien/tissitakiaisten äideille?

Vierailija
22.09.2009 |

Alan muuttumaan harmaaksi valvomisesta, nyt on pakko tehdä jotain. Olen valvonut yli kaksi vuotta, esikoisen syntymästä lähtien. Nyt kuopus valvottaa yösyönneillään, ei rauhoitu muuten kuin maidolla. Isänsä ei saa rauhoittumaan lainkaan. Yövieroitus siis edessä, ja toiveissa että helpottaisi noita yöunia. Ikää vauvalla on 8 kk, sen puolesta ei siis pitäisi olla ongelmaa. Kynnys on siinä, että ei viihdy hyvin omassa sängyssään, enkä voi ottaa viereen nukkumaan esikoisen takia (tosi mustasukkainen).

Jaetaanko kokemuksia ja vinkkejä? Mun on pakko saada nukkua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on nyt 7 ja 9. Tämä siis lohdutukseksi, kyllä ne jossain vaiheessa lopettaa! Meillä lapset on olleet aivan mielettömiä tissitakiaisia pienempinä.

Heiltä löytyi kyllä viimevuonna sattumalta ruoka-aineallergia, joka ilmeisesti reagoi vain suolistolla. Luulen, että se oli yksi syy sille ainaiselle heräilemiselle. Kannattaa siis tarkkailla lapsen syömista ja ulostamista.

Vierailija
2/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muu auttanut kuin oikeasti se yövierotus ja unikoulu tassuhoidolla. Vauva alkoi nukkua yöt heräämättä KOLMESSA YÖSSÄ.

Nyt vaan kovetata itsesi ja päätät että viette tassuhoidon läpi. Jos et muuten pysty niin mieti mitä vahinkoa teet lapsesi HAMPAILLE imettäessäsi monta kertaa yössä (=aina uusi happohyökkäys). Lisäksi vauvankin aivot tarvitsevat kehittyäkseen riittävästi unta ja riittävän pitkät pätkät kerralla.

TSEMPPIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä puolentoista vuoden iässä oppivat nukkumaan yönsä läpi. En todellakaan kaipaa sitä pätkäöiden aikaa. Tsemppiä kaikille yöheräilijöiden äideille!

Vierailija
4/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin kokeilla tassutusta ensi viikonloppuna. Musta on tullut huutava raivohirviö muille lapsille, nyt on SAATAVA nukkua, tai mä hajoan ihan palasiksi.

Vanhemmat lapset ei ikinä olleet tälläisiä.

Vierailija
5/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös tuota ensi viikonloppua, jos saisin itseni tsempatuksi siihen mennessä. Mullakin alkaa valvominen vaikuttaa jaksamiseen ihan liikaa. Jokapäiväinen itku ja raivarit ei ole hyvä juttu...

Oliko se kolmonen kun sanoi, että oli kolmessa yössä tehonnut jo tassuttelu? Tuo luo uskoa, pakko yrittää. Hammaspointtikin on ihan hyvä, vauvalle on juuri alkanut tulla vasta eka hammas että sinällään ei vielä hätää.

Perjantaina yritän.

ap