Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mihin saavutukseesi olet erityisen tyytyväinen?

Vierailija
21.09.2009 |

Elämäsi suurin ponnistus?

Minulla oli 10 v lapsettomuushoidot- nyt 2 lasta- en antanut periksi...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian kymmenen vuotta ja meillä on kolme lasta, olemme molemmat n.25-vuotiaita..

Sekä esikoisen (vaikean erityislapsen) vuosia kestäneet tutkimukset, eikä tarkkaa dignoosia ole vieläkään, mutta päivä kerralaan koitetaan jaksaa eteenpäin! =)

Vierailija
22/25 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein monta vuotta töitä että sain autetuksi yhden elämän raiteilleen, mutta se onnistui. Jos minua ei olisi, tämä ihminen olisi vailla tulevaisuutta: joko mielenterveyspotilas tai jo kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei lapset ole saavutus, koska ne ovat tulleet, kun olleet tullakseen.

Omaisuus (no, ei nyt "omaisuus", mutta velattomuus ja hyvin toimeentuleminen) ovat tulleet ilman ponnistuksia, eikä siksi ole "saavutus".

Myös yliopisto oli lastenleikkiä, eikä sekään ollut ponnistus.

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 20v, eikä tämä ole ponnistuksia vaatinut.

Mutta yksi asia oli minulle vaikea, ja se on minulle tämä saavutus: inhosin peruskoulua enemmän kuin yksikään toinen ihminen. Silti sain sen käytyä kunnialla läpi hammasta purren, koska ymmärsin, että se vaikuttaa loppuelämääni. Tämä siis olkoon minun suurin saavutukseni.

Vierailija
24/25 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi olla saavutus siten, että on ne yleensäkin saanut ja sitten onnistunut hoitamaan ja kasvattamaan.

Kyllä ihmistaimen kasvattaminen ihan saavutuksesta käy varsinkin jos onnistuu.

Vierailija
25/25 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on helppo, ei se ole saavutus, että hänet saa kasvatettua ihmiseksi. Mutta jos kyseessä on vaikeampi tapaus, niin sitten kasvattaminen voidaan lukea saavutukseksi.

26 vaimikäseoli

Lapset voi olla saavutus siten, että on ne yleensäkin saanut ja sitten onnistunut hoitamaan ja kasvattamaan. Kyllä ihmistaimen kasvattaminen ihan saavutuksesta käy varsinkin jos onnistuu.