Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ystävän vaimo on synnyttämässa ja minua ärsyttää... :/

Vierailija
21.09.2009 |

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä mies on sanonut, että ei ehdottomasti halua enää lapsia ja minä vielä haluaisin ainakin yhden (nyt lapsia on 3)

Ärsyttää, kun viimeisen vuoden aikana mies on viettänyt enemmän aikaa tuon kaverinsa kanssa, kuin minun.

Ärsyttää, kun mies on syytänyt kaverilleen meiltä mahdollisimman paljon vauva-tarvikkeita mm vaunut ja minä kun yhä edelleen haaveilen niistä lapsista. Eikä mies ole ottanut tavaroista edes mitään maksua on vaan sanonut, että maksakaa mitä haluatte. Ja yllätys yllätys eivät ole maksaneet mitään.

Ärsyttää, kun tiedän, että nyt miehen "täytyy" lähteä taar syyppyreissulle vauvan kunniaksi. Näitä ryyppyreissuja on nykyään ollut aivan liikaa, viime viikolla taisi käydä kolmesti. Yhdellä kerralla tuli normaaliin aikaan kotiin ja kahdella kerralla tuli kotiin vasta aamulla.

Ärsyttää!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin kun saatatte vielä tarvita myöhemmin...

Vierailija
2/9 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöksestä eivät jäisi ärsytyksen asteelle.

T.Pitkään kotiäitinä ollut itsenäinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Vierailija
4/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä vähän kuulostaisi, kun noin innokkaasti antaa teidän tavaroita pois.

Vierailija
5/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kasvattaminen ja niiden lukumäärästä päättäminen. Teidän pitää nyt vain keksiä miten pääsette sen yli, että olette lisälapsesta täysin vastakkaista mieltä.

Kiva että mies auttaa kaverinsa perhettä, mutta ei-kiva, että se tuntuu ainakin ap:n tekstin perusteella ap:n lievältä painostukselta.

Vierailija
6/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla ihan oikeakin syy...mutta...

Vierailija
7/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla joku ihan toinen ongelma ap:n perheessä, jos öitä ollaan pois ja muutenkin menossa noin paljon... Eikä yhteinen elämä enää kiinnosta. Vauvatarvikkeet lienee hyvin pieni osa ongelmaa...

Vierailija
8/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on vain kaverinsa kanssa. Taitaa käydä vieraissa. Haiskahtaa pahalle. Selvittelehän vähän missä mennään älä ole sinisilmäinen.

Vierailija
9/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perheenisän ei "täydy" käydä kolme kertaa viikossa baarissa... ellei sitten ole työkseen baarimikko... Ihan kun miehes haluais olla paljon pois kotoa.

Eikö teillä puhuta asioista? Siis jos mun mies haluais antaa meidän tavaroita ystävilleen, niin kyllä antamisesta ja mahdollisesta korvauksesta sovittaisiin yhdessä, kun yhdessä ollaan tavarat hankittukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi