Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä joku jolla blogspot-blogi?
20.09.2009 |
Tiedättekö mitä kaikkea blogin pitäjä näkee? Näkeekö mistä blogiin tullaan?
Kävin yhden tutun avoimessa blogissa kotikoneelta ja nyt jäi mietityttämään että näkiköhän hän että kävin siellä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pelkkiä käyntejä ei oman palvelimenkaan kautta näe. Tai joku koodari ehkä näkisi.