Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos kotiäidit! Minä olen nyt valaistunut!

Vierailija
20.09.2009 |

Tutustuin vasta äsken ihanaan palstaanne, mutta nyt tiedän, että minun on toimittava välittömästi:

-Lopetan välittömästi kiinnostavan ja haastavan työni ja otan lapset pois mukavasta, viihtyisästä päiväkodista, joka turmelee heidät lopullisesti.

-En ole enää MISSÄÄN TEKEMISISSÄ yhdenkään työssäkäyvän äidin kanssa, koska he ovat laiskoja moraalittomia lurjuksia, jotka pilaavat niin lapset kuin yhteiskunnankin.

-EN koskaan enää mene tutulle mukavalle ja ennen kaikkea asiantuntevalle lastenlääkärille, koska olen kuullut, että hänen 2-vuotias lapsensa on PÄIVÄKODISSA kun äiti hoitaa muita sairaita lapsia.

-Alan kehittää itseäni säännöllisesti, mieluummin usean tunnin päivässä tutustuen av-palstan tarjontaan, jossa koitan mahdollisimman rumaa kieltä käyttäen KÄÄNNYTTÄÄ jokaisen töissä käyvän äidin kotiäidiksi.

-Alan julistaa kotiäitievankeliumia

-Jotta pysyisin yhteiskunnan realiteetissa mukana keskustelen vain ja ainoastaan av-palstalla luontevasti niin alapäästäni kun evoluutioteoriasta.

Voi kuinka ihana elämä minua odottaakaan! Voin ensi kertaa olla itsestäni todella ylpeä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:työssäkäyvä äiti, joka ei ota kaikkea henkilökohtaisesti tällä huumoripalstalla.

Vierailija
2/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy täälä fiksujakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan, tekee äiti mitä vain :)

t:kotiäiti, joka lähinnä käy vain lukemassa ja nauramassa :D

Vierailija
4/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menee herneet nokkaan. Mielipiteitä on joka lähtöön.

Vierailija
5/5 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä niitä uraäitejä vasta haukutaankin.

ps. Jos kotiäiti tällä palstalla sanoo, että "ei ole hyvä laittaa 1-v päiväkotiin", uraäiti vastaa "olet suppeakatseinen, törkeä, sivistymätön houkka! hyi, ja vieläpä rumakin!"

Tervetuloa tänne sivistyken kehtoon!