Kiitos kotiäidit! Minä olen nyt valaistunut!
Tutustuin vasta äsken ihanaan palstaanne, mutta nyt tiedän, että minun on toimittava välittömästi:
-Lopetan välittömästi kiinnostavan ja haastavan työni ja otan lapset pois mukavasta, viihtyisästä päiväkodista, joka turmelee heidät lopullisesti.
-En ole enää MISSÄÄN TEKEMISISSÄ yhdenkään työssäkäyvän äidin kanssa, koska he ovat laiskoja moraalittomia lurjuksia, jotka pilaavat niin lapset kuin yhteiskunnankin.
-EN koskaan enää mene tutulle mukavalle ja ennen kaikkea asiantuntevalle lastenlääkärille, koska olen kuullut, että hänen 2-vuotias lapsensa on PÄIVÄKODISSA kun äiti hoitaa muita sairaita lapsia.
-Alan kehittää itseäni säännöllisesti, mieluummin usean tunnin päivässä tutustuen av-palstan tarjontaan, jossa koitan mahdollisimman rumaa kieltä käyttäen KÄÄNNYTTÄÄ jokaisen töissä käyvän äidin kotiäidiksi.
-Alan julistaa kotiäitievankeliumia
-Jotta pysyisin yhteiskunnan realiteetissa mukana keskustelen vain ja ainoastaan av-palstalla luontevasti niin alapäästäni kun evoluutioteoriasta.
Voi kuinka ihana elämä minua odottaakaan! Voin ensi kertaa olla itsestäni todella ylpeä :)
Kommentit (5)
Täällä haukutaan, tekee äiti mitä vain :)
t:kotiäiti, joka lähinnä käy vain lukemassa ja nauramassa :D
jos menee herneet nokkaan. Mielipiteitä on joka lähtöön.
Siellä niitä uraäitejä vasta haukutaankin.
ps. Jos kotiäiti tällä palstalla sanoo, että "ei ole hyvä laittaa 1-v päiväkotiin", uraäiti vastaa "olet suppeakatseinen, törkeä, sivistymätön houkka! hyi, ja vieläpä rumakin!"
Tervetuloa tänne sivistyken kehtoon!
T:työssäkäyvä äiti, joka ei ota kaikkea henkilökohtaisesti tällä huumoripalstalla.