Näin kurjan jutun miehen firman juhlissa
Joku aika sitten oli nuo juhlat. Heti mennessä huomasin, että yhdellä mieheni tutulla tuntui olevan suhde toiseen naiseen tai ainakin ovat erittäin erittäin hyviä ystäviä keskenään, liian hyviä.. Jäi vaivaamaan tosi paljon.
Mieheni tuttu on siis naimisissa ja lapsiakin on, mutta jutuista ja käytöksestä ymmärsin, että ehkä mahdollisesti miettii eroamista,tosin muka huumorin kautta puhui, enkä usko vaimollaan olevan mitään tietoa asiasta. Nytkin oli unohtanut kertoa vaimolleen, että myös puolisot ovat kutsuttuja.
Jos tuntisin vaimon hyvin kertoisin hänelle, koska haluaisin itse ehdottomasti tietää, jos miehelläni olisi noin hyvä naispuolinen ystävä. En ole kuitenkaan tavannut vaimoa kuin pari kertaa ja tuntuisi jotenkin oudolle ottaa tällaisessa asiassa yhteyttä, vai olisiko se outoa? Mitä itse tekisit?
Kommentit (10)
on hyvä ystäväni ja työkaverini myös. Jostain ulkopuolisesta saattaisi näyttää, että meillä on suhde, mutta ei meillä ole. Ollaan vaan täysin samalla aaltopituudella ja todella hyviä ystäviä. Olemme molemmat naimisissa. Ja mieheni tietää tämän myös, häntä ei häiritse meidän ystävyytemme. Olisi kurjaa, jos joku ulkopuolinen näkisi ystävyydessämme jotain likaista tai rumaa.
varma miten asiat on, tekisin itsestäni vaan naurunalaisen ja sellaiseksi en halua. Ja mistä tiedän millainen tilanne heillä kotona on ja mitä vaimo puuhaa??
käy salaa huorissa.. Minäpä tiedän ja silitän hänen kauluspaitansa. Hyville miehille ei kerta päivässä riitä.
Siis olit oikeassa tai et, niin nyky-yhteiskunnassa ei tollaisia ole tapana kertoa, ellei kyseessä ole siskosi tai muuten todella läheinen henkilö. On jo 1. maailmansodasta tuttu lause totta tänäänkin, eli että viestinviejä ammutaan ensimmäisenä.
pahimmassa tapauksessa miehesi ura ja sinun ja miehesi välit kärsivät asiasta. Ja voi olla että vaimo sydämessään tietää totuuden, mutta haluaa ummistaa silmänsä.
Jos ei ole kyseessä oma läheinen naispuolinen ystäväsi, jätä asia kertomatta. Sitäpaitsi vaimo uskoo ennemmin omaa miestään kuin tuntematonta naista.
Et tunne näitä ihmisiä, et tiedä heistä mitään. Miehellä saa olla ystäviä, jopa naispuolisia, vaikka on naimisissa, hän saa katsoa ystäväänsä lämmöllä ja tanssia tämän kanssa!!!
Hei, et varmaan muista minua, mutta olen miehesi Pekan työkaverin Hannun vaimo. Huomasin firman juhlissa, että miehesi katseli jotain naista vastarakastuneen näköisenä silmiin. Ajattelin vaan kertoa. T. Jenny
Niin perin suomalainen tapa...puututaan toisten asioihin!!!
Miksi mies ja nainen eivät voisi olla ystäviä ilman mitään vakavampaa..??
Minä en itse henkilökohtaisesti menisi puuttumaan asiaan..sillä ei olisi minun tehtäväni asiasta informoida.
Tiedän tapauksen jossa näin on toimittu...niin siitä ei todellakaan seurannut viestintuojallekaan mitään hyvää...että mieti tarkkaan, haluatko sotkeutua toisten elämään.
vaikka olisitkin tavannut vaimon vain muutaman kerran.
Itse haluaisin ainakin että minulle kerrottaisiin jos mies puuhastelisi noin paskamaisia juttuja.