Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan UGG-saappaat!! Onko kenelläkään ollut? Mistä ostit, millaiset on?

Vierailija
20.09.2009 |

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran jouduit maksamaan tulli ym. maksuja, jos kerran tilasit Australiasta?? Itse olen suunnitellut tilaavani, mutta vähän mietityttää juuri noi maksut.

Vierailija
22/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät UGGit oli n. 120€ ja tulli siihen päälle n. 25€.

Joka pennnin, tai siis sentin ovat olleet hintansa arvoiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 22% lisää

Vierailija
24/82 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sillä on väliä onko aidot vai ei kuhan itse tykkää! kukin omalla tyylillään! vaan hölmöt oikeesti vertaa aitoa ja feikkiä toisiinsa, tosi naurettavaa! kasva aikuiseksi!

Vierailija
25/82 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä tosi paljon näitä halpiskopioita myynnissä, jotain 30 euroa maksavat. Eikö niitä nyt ole melkein joka kenkäkaupassa?

mutta sitten ne ei oo aitoi

- mutta ei ne ole aitoja

Vierailija
26/82 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulli saattaa hyvinkin ne takavarikoida.

Itse olen tilannut tänä talvena kahdet emut, ja mitään muita kenkiä en ole sen koommin käyttänyt.

Vierailija
27/82 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin syyskuussa Nykissä lomalla ja siellä oli UGG:it kaikilla.... ovat siis yhä edelleen muotia. Itse ostin Nykistä

Vierailija
28/82 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sillä on väliä onko aidot vai ei kuhan itse tykkää! kukin omalla tyylillään! vaan hölmöt oikeesti vertaa aitoa ja feikkiä toisiinsa, tosi naurettavaa! kasva aikuiseksi!

piraattilevyistä ja laukuistakin.

Toivottavasti et kasvata lapsiasi samaan ajatusmaailmaan.

Jos ei ole varaa ostaa aitoja, ole ilman.

Vierailija
29/82 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saa tehdä sen mallisia kenkiä, ei se ole minkään merkin yksinoikeus. Se on perinteinen australialainen kenkä eikä mikään UGG Australia -merkin keksintö. Kunhan ei siis väitä olevansa tiettyä merkkiä jos ei ole.

Vierailija
30/82 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myymme "vastaavia" ei aitoja mutta todella laadukkaita ja kestäviä, Englannista.

http://www.diiva.fi/kengat-c-2.html

Vierailija
31/82 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis aitoja sellaisia

http://www.pikkujalat.fi

Vierailija
32/82 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ne on 100% varmasti susirumat. Muodikkaat toki ovat, mutta eipä se auta asiaa. Ei niistä mun mielestä tule kaupunkikelposta relettä. Mökillä voisin kyllä UGG:t jalassa hiippailla, jos ne ovat mukavat jalassa.

Vierailija
33/82 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoin pari vuotta sitten, etten moisia rumiluksia jalkoihin laita ikinä, mutta niin vain menin viime vuonna Ugg Autraliat ostamaan ja olen aivan myyty! En ihmettele enää yhtään, miksi niin monet kenkiä pitävät! Ovat aivan uskomattoman hyvät ja pehmeät jalassa, eikä ole tarvinnut pakkasilla palella, vaikka tällainen kylmäjalka olen aina ollutkin. Uggien ulkonäkökin alkaa kerta kerralta näyttämään paremmalta.

Osta siis ihmeessä, luonnollisesti aidot. Ei tarvitse varmasti ostosta katua. Maksavat enemmän, mutta huomaat eron laadussa. Hanki myös pienempää kokoa mieluummin kuin isoa: itse ostin 37-jalkaisena 37 -kokoiset ja nyt käytössä huomaan, että melkein kokoa pienemmät olisivat olleet paremmat. Uggien kanssahan ei tarvitsisi oikeaoppisesta edes pitää sukkia, lämmittävät talvella ja viilentävät kesällä.

Vierailija
34/82 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsistä tax free -alueelta. Muuten tavallaan mukavat mutta helvetin liukkaat lumella. Ei ole kovin usein tullut pidettyä.

Vierailija
35/82 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska on typerää maksaa yli 100 euroa ulkomailta tilatuista feikeistä jotka saattaa mennä ihan pialle hyvinkin nopeaan. Itse tilasin Ausseista feikit, luulin aidoiksi tilatessani, oli feikit ja meni linttaan tosi nopeasti. Enkä koskaan kävele mitään kenkiäni linttaan tosiaankaan!Valittelin ystävälleni jonka kaveri on UGGien Suomen maahantuonnissa ja sain selvyyden, etteivät tosiaankaan olleet aidot.Harmittaa vaiva, tilattu,haettu Helsinginpääpostin yhteydestä ja maksettu tullia eli yht.122euroa noin,ja sitten 2kk käyttöä, pilalle meni.Linttaan astumisen seurauksena ulkosyrjästä aukesi pohjan ja nahan välinen sauma.Ei saa fiksattua ja oli linttaan astuttuina jo karseat.Sitten hankin aidot; ei ole liukkaat, ei mene linttaan, aivan ihanat =)Lapsenikin sai jo Uggit(pikkujalat.fi verkkokaupasta) kun on samanlainen vilukissa kuin äitinsä.Tästä linkistä voi tarkistaa myykö liike aitoja:

http://www.uggaustralia.com/retailstores/counterfeit.aspx?p=tt

Vierailija
36/82 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 4 paria ollut aitoja UGGseja. En kyllä ikinä vetäis mitään halpiskopioita jalkaani, mikään ei oo juntimpaa ja voin sanoo, et sellaisille nauretaan. Mä olen kans tilannut netistä, monta eri saittia on, kannattaa googlata ja verrata hintoja. Tilasin juuri muuten 1v. tytölle vaaleanpunaiset baby-UGGsit, aivan ihanan suloiset :)

Ihan kun oikeasti olisi väliä onko tuote aito vai feikki. Brändi se on mikä maksaa extraa. Samoissa hikipajoissa ne valmistetaan.

Vierailija
37/82 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot hölmö ja tampio jos et käytä tai tykää UGG kengistä! UGGit on lämpimät ja ihanat jalassa!

Vierailija
38/82 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 4 paria ollut aitoja UGGseja. En kyllä ikinä vetäis mitään halpiskopioita jalkaani, mikään ei oo juntimpaa ja voin sanoo, et sellaisille nauretaan. Mä olen kans tilannut netistä, monta eri saittia on, kannattaa googlata ja verrata hintoja. Tilasin juuri muuten 1v. tytölle vaaleanpunaiset baby-UGGsit, aivan ihanan suloiset :)

Juu, muutamat merkkitietoiset saattavat naureskella...jos heihin törmää ;). Tavis ihminen ei eroa edes vaivaudu etsimään..sillä kun ei ole mitään väliä. Mulla on aidot UGG:t SEKÄ kopiot, eikä mua kyllä yhtään hävetä käyttää Spritinkin saappaita :). Käytän saappaita sen mukaan miten sopivat paremmin asu väreihin (ovat siis eriväriset). Must on lähinnä naurettavaa, jos muuten pukeutuu H&M:n kuteisiin mutta kengät pitää olla aidot UGGit :D. Ymmärrän kyllä, jos muutenkin pukeutuu kalliisiin merkkivaatteisiin ettei halua möskään kopioita jalkaansa. Itse katson tyylin mukaan, en aitouden mukaan...

Vierailija
39/82 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka tykkää hyvää.

Vierailija
40/82 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuin tässä suomalaisessa verkkoakaupassa

http://www.pikkujalat.fi/product_catalog.php?c=71

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän