Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan UGG-saappaat!! Onko kenelläkään ollut? Mistä ostit, millaiset on?

Vierailija
20.09.2009 |

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsien kanssa hyvännäköiset. Ei siis persjalkaisille.

Vierailija
42/82 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitoja pitkävartisia käyttämättömiä (oli liian isot) 180€, koko 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsien kanssa hyvännäköiset. Ei siis persjalkaisille.

Persjalkasten kannattaa ostaa ne matalampivartiset -short mallia-, ja on olemassa sitten ihan vielä niitäkin matalammat jotka tulee kyllä reilusti yli nilkan, eli hyvät nekin. Ei näytä persjalkasilla niin massiivisilta.

Ja kuka täällä kehotti opettamasta lapselle feikkikamojen käyttöä, niin voi voi, mielestäni parempaa kasvatustyötä tekee se, joka ei paukuttele merkkejä lapsille. Jos itse on huomanut että joku aito merkki valmistaa itselle mieleisiä, kenties hyvälaatuisia ja kestäviä, ja on halaua ja varaa niitä suosia, niin sehän on tosi ok. Mutta ei lapselle kannata selittää mitään merkeistä ja aitouksista ym Ne on aikuisten kotkotuksia. Jos jotain aitoa haluat lapselle sitten esittää jotain aitoa niin mene vaikka lasten syöpäosastolle vierailulle ja mieti onko ihan oikeasti tarkoituksenmukaista brassailla merkeillä ja väittää että "ole ilman jos ei ole varaa ostaa aitoja"...Hei haloo??? Onko niin myös, että ole syömättä jos ei ole varaa ostaa sisäfilettä , huh huh...tää nykyajan meininki menee kyllä aivan ihmeelliseksi.

Mutta siis pidän itse UGGeista ja käytän Australian UGG merkkisiä, mutten siitä meteliä pdä. Menin vaan itse lankaan ja tilasin Ausseista n. satasella (+verot)ihanat karvasaappaat jotka meni linttaan, ja sen seurauksena rikki!!! Enkä tosiaan ole kenkien linttaan astuja, ennemmin ulkosyrjä astuja.Harmitti vietävästi ja niinpä ostin ekat "aidot" UGGit ja ovat kyllä hintansa arvoiset.

Vierailija
44/82 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni sivusto oli uggbootsmadeinaustralia.com... en tiedä miten aidot tai epäaidot ovat, mutta ah, niin ihanan lämpimät=)

Lasten kanssa pulkkamäessä ja koiran kanssa lenkillä aivan ihanat jaloissa. Työmatkallakin menevät usein jalkaan.

Vierailija
45/82 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hyvä tietää, kiitos!

Vierailija
46/82 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl oo 300 euroo ne o vaa 210

Vierailija
47/82 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE OVAT UGGEJA!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
48/82 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/82 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vika jonka voin keksiä, on mokkapinta joka tahriintuu helposti. Toinen vika on se, että niihin tulee himo. Oma kokoelmani alkaa olla jo aika mittava, viimeisimpinä kahdet paljettipäällysteiset. Parhaat ovat ehkäpä bailey buttonit, pidän siitä että karva näkyy varresta.

Vierailija
50/82 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään kokemuksia tästä sivustosta :www.ostauggsaappaat.com tai tutuilla? kerran tilasin kiinasta ja hyvin tulivat suomeen, mutta sivustoa en enään löydä :(

mutta kiitos kovasti jos joku jaksaa ottaa selvää tai vastata :)

Vierailija
51/82 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko UGG tosi ruma, päinvastoin, minusta on hyvin muodikas. Minulla on paljon rahaa ostaa UGG, ollaan nyt UGG 1850 suklaa, löysin erittäin hyvä sivusto, pari UGG vain 49,94 dollaria, 18,23 dollaria plus postituskulut, yhteensä vain 68,17 dollaria. Halvempaa ostaa kuin sinulla?

http://www.smalltao.com/product/14969320147/5%20Diamond%202011%20Genuin…

Vierailija
52/82 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 4 paria ollut aitoja UGGseja. En kyllä ikinä vetäis mitään halpiskopioita jalkaani, mikään ei oo juntimpaa ja voin sanoo, et sellaisille nauretaan. Mä olen kans tilannut netistä, monta eri saittia on, kannattaa googlata ja verrata hintoja. Tilasin juuri muuten 1v. tytölle vaaleanpunaiset baby-UGGsit, aivan ihanan suloiset :)

Vierailija
53/82 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin mun aidot uggsit stocmannilta ne on tumman ruskeet

Vierailija
54/82 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt saa kaupan nimeä päähän. Siinä porvoonkadun ja sturenkadun välissä, lähellä weeruskaa.

Vierailija
55/82 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGGilta suoraan. Hintaa tuli rahteineen n 100€

Vierailija
56/82 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGGilta suoraan. Hintaa tuli rahteineen n 100€

Vierailija
57/82 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan aidot. Pakkasissa ihan mieltsit.

Vierailija
58/82 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinenkin oli tilannut ausseista suunnilleen samaan hintaan. Kyllä me nyt sen verran osataan katsoa että on oikea sivu - t IT alalla työskentelevä

Vierailija
59/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle 150 egen (vai 130 eur) ostoksesta EI tarvitse maksaa tullia. Ainoastaan alvit.

Vierailija
60/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nettikaupasta olette ulkomailta tilanneet? Haussa olisivat siis UGG Australia -kengät. Kauppoja on niin monia, että ei oikein tiedä mihin luottaa. Eli kertokaahan hyviä kokemuksianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän