Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla tyhmä.

Vierailija
20.09.2009 |

Mutta en tiedä mitä voisin tehdä. Matematiikasta en ole ikinä tajunnut mitään, lopetin lukionkin kun en saanut hyväksyttäviä arvosanoja siitä. Looginen ajattelukyky tuntuu puuttuvan minulta täysin.

En osaa keskustella työasioista mitään järkevää, niinpä istun niissä kokouksissa tuppisuuna, joissa mietitään bisneksen kehittymistä, tuloksia, taseita jne. jne.

Sen lisäksi, että tunnen olevani tyhmä, en osaa keskustella maailman asioista. Olen perheellinen, en käy käy elokuvissa, konserteissa, ravintoloissa enkä välttämättä ehdi joka päivä lukea sanomalehteä. Politiikka ei kiinnosta pätkääkään. Olen joskus yrittänyt lukea jostain aiheesta joka ei niin kovin minua kiinnosta, mutta ei siitä sitten kyllä jää mitään mieleenkään.

Elän eri maailmassa kuin lähimmät työkaverini, joten illanvietto heidän kanssa on aika tuskallista.

Joskus tekisi mieli mennä kellariin tai vajota maan alle tyhmyyteni kanssa:(.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin hyvää suomea, et voi olla ihan tampio!

Vierailija
2/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa ainakin uutiset oikein ajatuksella. Siten pysyt kärryillä maailman tapahtumista. Jos et jotain ymmärrä, etsi lisätietoa netistä.

Koeta löytää aikaa myös sanomalehtien lukemiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin hyvää suomea, et voi olla ihan tampio!

Samaa mieltä.

Tilaa ja lue lehtiä, katso uutiset -siinä on jo paljon. Priorisoi ajankäyttösi oikein niin moiseen on taatusti aikaa.

Vierailija
4/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sinua edes kiinnostaa keskustella muiden kanssa mistään. tee mitä haluat katsele elokuvia ja lue jotain kirjaa. sulla on yksi elämä käytettävissä. etkait ajatellut elää sitä jauhamalla roskaa muiden kanssa maailmantapahtumista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi