Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42-kokoiset naiset ovat onnellisimpia

Vierailija
29.12.2008 |

Naiset, joiden vaatekoko on 42, ovat tyytyväisimpiä elämäänsä ja ulkomuotoonsa, paljastaa Englannissa tehty kysely, johon vastasi 3 000 naista. Asiasta kertoi hollantilainen Telegraaf-lehti.

Neljäsosa nelikakkosista oli suorastaan erittäin tyytyväisiä eloonsa.

Lähes puolet arvioi, ettei uralla voisikaan mennä nykyistä paremmin.

Kolmannes pitää seksielämäänsä erittäin tyydyttävänä.

Toiseksi onnellisimpia olivat kokoa 40 olevat naiset. He olivat erityisen tyytyväisiä ystävyyssuhteisiinsa, ja lähes 45 prosentilla heistä työelämässä sujuu toiveiden mukaisesti.

Kolmanneksi onnellisimpia olivat kokoa 36 olevat, sitten 44:t ja 38:t.

Onnettomimpia olivat selvityksen mukaan naiset, joiden koko oli yli 50.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omalla kohdalla! Kokoa 40/42 olen ollut niin pitkään kun muistan, pituutta 170cm ja ikää nyt 21. Itsellä sen verran geeniperimässä kiittelemistä, että vaikka luonnoltani olenkin sitä pehmoisempaa sorttia, niin kilot siunaantuneet paikkoihin, joissa niitä tunnutaan arvostavan, eli oikein perinteiseen tiimalasimalliin, kapeine vyötäröineen mutta runsaammalla povella ja vyötäröllä. Vaikka ystäväpiiri on aina ollut sitä 32-koon luokkaa, en juurikaan ikinä ole morkkista kokenut ulkomuodostani, päinvastoin. Huomiotakaan ei ole vastakkaiselta sukupuolelta puuttunut.

Älkää ihmiset tehkö olettako, että koon 40 ylittävät naiset ovat automaattisesti niitä läskimmänpuoleisia! Itse koen, että naisellisemmat naiset ovat paremman näköisiäkin ( miettikääpä vaikka Hollywood-tähtösistäkin Queen Latifah tai Jennifer Hudson! ). Pohjimmiltaan se kaikki on kiinni siitä, miten itsensä näkee, kokee ja kantaa :)

Vierailija
62/66 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Iso-Brittannia kun on maailman toiseksi läskein kanssa, niin tuo heidän 42 on suhteessa niiden ihrakasojen seassa sama kuin meidän 36-38 täällä meidän sopivasti lihavien seassa. :)

Joten 42:t katsokaa nyt sinne peiliin vaan rohkeasti. Hymynne hyytyy kuitenkin ennemmin tai myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olen tyytyväinen itseeni elämän tilanteeseeni. En myöskään ole lihava. Olen 181cm pitkä.

Vierailija
64/66 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa minun pituudella 181cm ja teidän painolla niin mikä olisi teidän paino indeksi? Miten tällainen asia pitää vääntää rautalangasta!?!?!

Vierailija
65/66 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa farkkuni on 40 ja paidat 42.

Vierailija
66/66 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäinen nainen, joka olisi mielellään hoikempi, mutta ei yhtään nuorempi ja epävarmempi.

Eli tietenkään se ei tarkoita että paino/ vaatekoko sinänsä tekisi ihmisestä onnellista tai onnetonta.

Oma teoriani entisenä laiheliinina ja nykyisena 40/42 -kokoisena on se, että ainakin joillaina naisilla iän, lasten jne. myötä kertynyt paino korreloi elämänkokemuksen ja sitä myötä paremman itseluottamuksen kanssa. Itse esim. nuorena pituutta lukuun ottamatta mallikroppainen (BMI 17-18), mutta silti onnettomampi ja epävarmempi kuin nykyään. Totta kai nytkin mielällään ottaisin se kauniin kropan, mutta nykyistä elämääni en vaihtaisi pois. Eli mieluummin nämä muutamat ylikilot ja muuten onnellinen elämäntilanne ja hyvä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän