Hyväksyisitkö samaa sukupuolta oleville pareille
adoptio-oikeuden, jos se merkitsisi sitä että joistain perinteisistä adotiomaista ei enää annettaisi lapsia Suomeen?
Kommentit (61)
ON ILMOITTANUT SELKEÄSTI ETTÄ HOMOSEKSUAALISUUS ON SYNTI.LAPSUUDESSA ON HEILLE TAPAHTUNUT TRAUMOJA TMS.ETTÄ TUNTEE VETOA SAMAASUKUPUOLTA OLEVAAN. jOS LAPSENI KERTOISI OLEVANSA HOMOSEKSUAALI RAKASTAISIN HÄNTÄ EHDOITTA KUTEN ENNENKIN NIINKUIN JUMALA HÄNTÄ RAKASTAA. jumala rakastaa ihmistä mutta vihaa syntiä.
ei ole olemassa yhtään faktaa miksi homopari ei olisi yhtä taidokas ja rakastava. On vaan alkukantaisia pelkoja ja uskonnollista fanatismia. Kasvakaa ulos siitä aivopesusta. Me ollaan valmiita vapautumaan ja kasvamaan lajina. Jumala on mennyttä. Taivasta ei ole ja helvettiin ei joudu kukaan. Raamattu on ristiriitainen ja harhainen valhe.
Aurinko on ainoa jumalaisen voiman omaava asia. Kaikki on peräisin sen voimasta. Mikään ei selviä ilman sitä. Aurinko ei rankaise ketään eikä syrji ketään. Kaikki tuntee auringon lämmön fyysisenä aistimuksena. Kaikki ollaan sen edessä tasa-arvoisia ja kauniita. Loppujen lopuksi yhteyttäminen oli alussa ja on edelleen se luonnollisin tapa. Raamattu palaa auringossa, kellastuu ja kuihtuu. Raamatun valheet ei kestä luonnon voimia.
Zeitgeist
SAISI PÄIVITTÄÄ, ON HIVENEN PÖLYISTÄ TEKSTIÄ.
on sinun elämäsi tarkoitus?Kuka on tehnyt mainitsemasi auringon, ei se itsestään sinne ole tupsahtanut. Jumala on henki ja persoona, Elävä jumala. Sen jo näkee Israelin tapahtumista mitkä HERRA on sanassaan ilmoittanut. Taivas ON ja sinne matkaavat JEESUKSEN SOVITUSTYÖHÖN TURVAAVAT IHMISET. Kadotukseen joutuvat ne jotka eivät ota vastaan HÄNTÄ. JUMALA on VALO, KIRKKAUS. Kadotus taas pimeyttä.
saarnaavat vaikuttavat tässä ympäristössä siltä, että heillä eivät ole kaikki sivut virsikirjassa tallella?
(nostaa käden)
ja JUMALAN SANA, RAAMATTU SEKÄ JUMALA ON SAMA EILEN, TÄNÄÄN JA IKUISESTI.
sitä paitsi en pidä virsistä vaan hengellisistä ylistyslauluista.
saarnaavat vaikuttavat tässä ympäristössä siltä, että heillä eivät ole kaikki sivut virsikirjassa tallella?
(nostaa käden)
...aika psykoottiseltahan toi huutaminen vaikuttaa. Oikeesti vähän surettaa:(. Niillä on lapsia siellä kanssaan:(
ON ILMOITTANUT SELKEÄSTI ETTÄ HOMOSEKSUAALISUUS ON SYNTI.LAPSUUDESSA ON HEILLE TAPAHTUNUT TRAUMOJA TMS.ETTÄ TUNTEE VETOA SAMAASUKUPUOLTA OLEVAAN. jOS LAPSENI KERTOISI OLEVANSA HOMOSEKSUAALI RAKASTAISIN HÄNTÄ EHDOITTA KUTEN ENNENKIN NIINKUIN JUMALA HÄNTÄ RAKASTAA. jumala rakastaa ihmistä mutta vihaa syntiä.
tälläisten hullujen takia erosin kirkosta ja kehotan kaikkia muitakin eroamaan.
Jumala loi kaltaisesi psykopaatin ja sinulle soi vielä lapsia.
mutta uskon että homoksi ei synnytä vaan lapsuudessa tapahtunut jotain joka on suuntautumisen aiheuttanut. Jumala raamatussa sanoo että homous on synti, se ei ole luonnollinen yhteys. adoptio sinänsä on hyvä asia mutta ei homopareille.
vaan syntiinlankeemus toi mukanaan sairaudet ja kuoleman.Lapsetkin ovat Jumalan lahja. MIKÄÄN TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ EI OLE ITSESTÄÄN SELVÄÄ.
mutta tutkimukset viittaavat kyllä ihan muuhun...
mutta uskon että homoksi ei synnytä vaan lapsuudessa tapahtunut jotain joka on suuntautumisen aiheuttanut. Jumala raamatussa sanoo että homous on synti, se ei ole luonnollinen yhteys. adoptio sinänsä on hyvä asia mutta ei homopareille.
Minusta tuntuu yhä enemmän siltä, että uskovaisuuteen tulisi määrätä lääkitys. Aikuiset ihmiset uskovat harhoihin.
on sinun elämäsi tarkoitus?Kuka on tehnyt mainitsemasi auringon, ei se itsestään sinne ole tupsahtanut. Jumala on henki ja persoona, Elävä jumala. Sen jo näkee Israelin tapahtumista mitkä HERRA on sanassaan ilmoittanut. Taivas ON ja sinne matkaavat JEESUKSEN SOVITUSTYÖHÖN TURVAAVAT IHMISET. Kadotukseen joutuvat ne jotka eivät ota vastaan HÄNTÄ. JUMALA on VALO, KIRKKAUS. Kadotus taas pimeyttä.
siis meidän näkemyserot ei tässä selviä. Itse näen asian niin että ensin oli aika, sitten aurinko, sitten yhteyttäminen, sitten joskus pitkän ajan päästä homo sapiens. Sitten vain muutama sata vuosi sitten kirjoitettiin raamattu ja koraani sekä muut tarinat.
Ei ole jumalaa, ei kadotusta, ei kuoleman pelkoa, ei kuoleman jäkeistä elämää. Joten me ei voida ymmärtää toisiamme. Arvostan sun omistautumista omalle uskollesi ja olet epäilemättä hyvä ihminen. En halua arvostella sua. Tietenkin kaikki saa määritellä elämänsä tarkoituksen ja kaiken olemassa olon ihan itse. Mutta turha saarnata sitä muille mikä on valhetta
natsit koitti väittää ettei juutalaisille ominaiset piirteet olleet ihmisten lajiin kuuluvia. Tässä homojen kasvattamistaitojen vähättelyssä on samoja fasistisia piirteitä.
Itse olen bi, ja minulle ei kyllä tasan tarkkaan ole lapsuudessa tapahtunut mitään mikä olisi minut jotenkin "käännyttänyt". Satuin vaan rakastumaan naiseen aikuisena. Olen tasapainoisesta kodista, minulla on ollut isä ja äiti, olen kaksikymppisenä käynyt läpi 2v intensiivistä psykoterapiaa, joten eiköhän ne "syyt" olisi siellä tulleet ilmi, jos niitä olisi.
Voisiko joku muuten ASIALLISESTI selittää mulle tuon perustelun, että "lapsella on oikeus äitiin ja isään", en ole sitä ikinä ymmärtänyt. (Minusta lapsella on oikeus hyvään elämään, mutta hän voi hyvin olla yksinhuoltajan lapsi, homoparin lapsi tms.)
kaikki Aatami, Eeevan, Erkki, Einoa, Arja ja Irja.
Vai onko tarustonne mukaa joku belsepuupikin ollut mukana ihmistentekohommissa?