Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!!!!

Vierailija
23.11.2009 |

Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että joudun nyt tämän kertomaan... Olet raskaana eilienille. Ne vierailee suomalaisnaisten kotona näiden nukkuessa ja...

Mutta tähän on parannus! Rupeat sukupuoliyhteyteen suomalaismiesten kanssa. Tarkoituksenasi on tulla raskaaksi. Kehittyvä eilien siellä masussa on yllättävän sitkeä, ja kaikilla suomalaismiehillä ei ole, ikävä kyllä, tarvittavaa "sisua". Tarvitaan hyvin monia yrityksiä, hyvin monia. Mutta hätä ei ole tämän näköinen. En nyt haluaisi kehuskella itseäni, mutta... Joten keskustellaan alustavasti tässä ketjussa sopivista järjestelyistä. Olen mukautuvainen, paikka ja aika on minulle yhdentekevä. Mitä sitä ei tekisi neidon hyväksi hädässä! Ja muut joilla on sama vaiva, voidaan sopia asioista. Stop eilieneille!

Vierailija
182/236 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx joku synnyttänyt tollasen eilienlapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
184/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hiivalta.

Vierailija
185/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:39"]

Onx joku synnyttänyt tollasen eilienlapsen?

[/quote]

No on!  mm. nykyisen pääministerimme äiti...   : |   

Vierailija
186/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:51"]

jep jep, hygieniasta ei ainakaan johdu. itsellä sama ongelma siitä huolimatta että joka päivä pesen itseni intiimi pesunesteellä.

[/quote]

Minä sinulle intiimit nesteet näytän!

Vierailija
187/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään hiiva ollut,vaan raejuusto!

Vierailija
188/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 01:40"]

hahaha mikä ketju!!!!! ei oo todellista!!!!!! xD

et viittis kysyä siskoltas voisko se tuoda mulle huomenna sen hamsterin häkin kun Hanna ei millään malttais odottaa että sais elukkansa... jos sun siskolla olis aikaa ja käväsis vaikka aamusella tai millon vaan tossa lähellä niin voin tulla hakeen vaikka ulkoota. Esko on huomenna vapaalla mutta ei se yleensä nuku pitempään kuin kymmeneen ja sitten vaan lojuu sohvalla kunnes on ruoka... et olis hyvin aikaa tavata vähän sun siskoo. mutta jos sillä ei oo aikaa niin on ihan okey mä voin tulla hakemaan sen vaikka alkuviikosta sen luota jos se ei ehdi käydä Piispansillalla. mut soitellaan huomenna, kysytkö siskoltas ja kerrot mulle mitä se sano. hyvää yötä ja huomiseen :) Sanna

[/quote]

XD

Vierailija
189/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kaivako tätä ketjua enää esiin!!!

Vierailija
190/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivetaan kaivetaan....:D

Vierailija
191/236 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mietin että nostaisko tän mutten jaksanu.

Hurraa kökkö!

Vierailija
192/236 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
193/236 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivaa ihan selvästi. mars apteekkiin!

Vierailija
194/236 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaa?

Vierailija
195/236 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää alapääsuihku aamuin illoin ja tarvittaessa. Käykää lääkärissä onko hiivaa, onko sukupuolitsutia, mies myös tarkistuksiin jos sellaisen "omistaa" välttää satunnaisia suhteita.

Vierailija
196/236 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:51"]

jep jep, hygieniasta ei ainakaan johdu. itsellä sama ongelma siitä huolimatta että joka päivä pesen itseni intiimi pesunesteellä.

[/quote]mitään intiimipesunestettä ei tarvita alapäähän, riiittää vesi ja suihkutus.

Vierailija
197/236 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee sellasta valkosta tuhtia "mönjää" virtsaputkesta(virtsaputkensisäinen kondyloomako?) ja ihankun sitä tulisi häpyhuuliin ihan ihon läpi (siis ei tule emättimestä) ja on sellasia tosi pieniä syylämäisiä näppyjä..

Vaikuttaa joltain taudilta??epäilen kondyloomaa ja pelottaa et ois tulossa kohdunkaulansyöpä kun en oo hoitanut asiaa. onko jollai kokemuksia hoitamattomasta kondyloomasta?) olin sukupuoli yhteydessä n.6kk sitten :/ ja en oo saanut asialle vieläkään mitään tehtyä, kun oireet hävisi jossain vaiheessa.. mut nyt on tullut takasin ja alko pelottamaan ihan hemmetisti :( oon vasta 17vuotias

Vierailija
198/236 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulvan alueella tulee luontaista voidetta, vaaleaa tahnaa. Ei tarvitse huolestua. Samoin alue on hieman nystermäinen, ei siitäkään tarvitse huolestua. Mutta jos kovasti huolestuttaa ja olit suojaamattomassa yhdynnässä, kannattaa sukupuolitautitestit teettää joka tapauksessa.

Vierailija
199/236 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi vaan hiiva. kuulostaa aivan siltä. apteekista saa kympillä lääkettä ilman reseptiä, kannattaa kokeilla!

Vierailija
200/236 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti olen vielä linjoilla - sulla on varmasti hiiva!