Pelottava nainen Herttoniemessä
Minua on jo useampana iltana häirinnyt eräs iltalenkkini yhteydessä toistuva tapahtumasarja. Asun Herttoniemessä ja käyn joka ilta lyhyellä kävelyllä kotini lähistöllä. Yksi syy lenkeilleni on salatupakointi. En ole kehdannut myöntää vaimolleni, että olen alkanut jälleen tupakoida työpaikan yt-neuvotteluiden vuoksi.
Tavakseni on tullut pysähtyä eräiden puiden alle varjoisaan kohtaan muutamalle savukkeelle. Kohta on suojaisa ja koen sen mukavan yksityiseksi paikaksi salaisen paheeni toteuttamiselle. Useampana iltana on kuitenkin tapahtunut seuraavaa: nainen hölkkää paikalle ja tuijottaa minua hetken. Tämän jälkeen hän juoksee pois kuin riivattu.
Mietinkin nyt, että vainoaako tämä nainen minua, vai onko kyseessä ehkä vaimoni perääni lähettämä ystävätär? Pitäisikö minun ilmoittaa poliisille? Jotenkin todella häiritsevää käytöstä.
Kommentit (21)
Flirttailee ja kiusoittelee. Odottaa, että juokset perään ja kaappaat syliisi.
Mitä tarkoittaa "kuin riivattu"? Mulle tuli mielikuva juoksevasta käsillään sinne tänne huitovasta oudosti ääntelevästä naisesta
Se pelkää sua, saatat vaikuttaa aika omituiselta siellä puiden alla. Miksi et voi vaan kävellä ja polttaa sitä tupakkaa? Voin vaan kuvitella, että toi näyttää just siltä kuin vainoaisit siellä puskassa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:16"]Mitä tarkoittaa "kuin riivattu"? Mulle tuli mielikuva juoksevasta käsillään sinne tänne huitovasta oudosti ääntelevästä naisesta
[/quote]
Juuri sillä tavoin hän juoksee ja huutaa. Olen aivan peloissani näiden kohtaamisten jälkeen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:16"]Se pelkää sua, saatat vaikuttaa aika omituiselta siellä puiden alla. Miksi et voi vaan kävellä ja polttaa sitä tupakkaa? Voin vaan kuvitella, että toi näyttää just siltä kuin vainoaisit siellä puskassa.
[/quote]
No on mukava olla siellä vähän "piilossa". Lapsellista kai mutta en haluaisi jäädä kiinni. Uskon tämän sauhuttelun loppuvan stressin helpotuttua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:17"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:16"]Mitä tarkoittaa "kuin riivattu"? Mulle tuli mielikuva juoksevasta käsillään sinne tänne huitovasta oudosti ääntelevästä naisesta
[/quote]
Juuri sillä tavoin hän juoksee ja huutaa. Olen aivan peloissani näiden kohtaamisten jälkeen.
Ap
[/quote]
Et ole tosissas? Siis huuteleekun itsekseen? Provo
Nainen taitaa pelätä sua. Onhan se omituista, että joka ilta pusikossa tiirailee joku ukko.
Ajattele nyt itsekin!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:17"]Nainen taitaa pelätä sua. Onhan se omituista, että joka ilta pusikossa tiirailee joku ukko.
Ajattele nyt itsekin!
[/quote]
Ensinnäkään se ei ole siellä joka ilta!
Tää on provotopic vastauksena sille toiselle, jossa jotain naista kuumottaa kentän laidalla kiiluvat silmät.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:16"]Mitä tarkoittaa "kuin riivattu"? Mulle tuli mielikuva juoksevasta käsillään sinne tänne huitovasta oudosti ääntelevästä naisesta [/quote] Juuri sillä tavoin hän juoksee ja huutaa. Olen aivan peloissani näiden kohtaamisten jälkeen. Ap
[/quote]
Rauhoitu. Se on vain Frendien Phoebe iltalenkillä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:29"]Tää on provotopic vastauksena sille toiselle, jossa jotain naista kuumottaa kentän laidalla kiiluvat silmät.
[/quote]
Ketään ei kuumota, oot itse keksinyt sen.
Ja silmät eivät kiilu!
Oot senkin keksiny ihan itse.
En nyt oikein ymmärrä näitä provoa huutavia täällä. Tuskin nyt kukaan järkevä ihminen pelästyisi täysin rauhallisesti seisovaa miestä. En ole käyttäytynyt mitenkään uhkaavasti. Joku mainitsi jotain kentästä. Kyseinen paikka on tosiaan erään kentän laidalla. Mistä tiesit?
Ap
Nainen on iltalenkillä ja säikähtää puskaraiskaajaa.