Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!!!!

Vierailija
23.11.2009 |

Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hiivalta.

Vierailija
202/236 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaa

Vierailija
204/236 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se canestenilla parane kuin siihen ast kun annat taas jollekkin kännipäiselle pesääsi sitten alkaa hiiva taas. käytä nyt kusipää sitä kortsua että saat suojattua itsesi

Vierailija
205/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olkaa hyvä, Halloweenin muiden ällötysten kaveriks🤗

Vierailija
206/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emättimenkin päivittäin? Mä olen aina kuvitellut, että sitä ei pestä sisältä kuin erityistilanteissa.

Ei pestä sisältä ollenkaan.

Vain ulkoiset osat pestään.

Valkoinen kokkareinen möhnä kuulostaa hiivalta.

Joko apteekista itsehoitotuotteita tai jos epäilyttää,

niin voi varmuuden vuoksi käydä lääkärissäkin, jos ei ole koskaan aikaisemmin ilmennyt samaa vaivaa.

Vierailija
207/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että jaksaa huolestuttaa ap:n (jo varmasti hoidettu) vaiva vielä näin puolen vuosikymmenen jälkeen xD

No joka päivä tämä sama vaiva on jollakin muulla, kuin AP:llä, joten ei mene hukkaan.

Vierailija
208/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olkaa hyvä, Halloweenin muiden ällötysten kaveriks🤗

Kiitos, hyvää valistusta.

Apteekista saa lääkkeet tähän vaivaan.

Muistakaa käyttää kortsua ja sokeria ei kannata syödä kovin paljoa. 

Vierailija
209/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippualla kun muistaa aamuin illoin pimpsan pestä pinnalta ja syvältä, niin ei ongelmia tule ja tuoksuu hyvältä. Tummelia viel sipasoo pesun jälkeen.

Vierailija
210/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippualla kun muistaa aamuin illoin pimpsan pestä pinnalta ja syvältä, niin ei ongelmia tule ja tuoksuu hyvältä. Tummelia viel sipasoo pesun jälkeen.

Sitten niitä ongelmia vasta tuleekin.

Vierailija
211/236 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten niitä ongelmia vasta tuleekin.

Eikä tule. Koskaan ei ole ollut, kun noin puhtaana pittää ja rasvaa.

Vierailija
212/236 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitat valkosipulia vaginaan niin paljon kuin mahtuu. Poistaa hiivan ja muutkin vaivat.

Voit myös laittaa ruokaan ja peräaukkoon valkosipulia niin tulee kokonaisvaltainen vaikutus.

Vierailija
213/236 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanilla ja mulla jää sitä myös terskaan ja nahan alle.

ap

Vierailija
214/236 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla klamydia paljastu just noin.. Yhtäkkiä löyty kummallista mönjää emätimestä vaikka kuinka ja paljon. Kutinaakin oli vähän mutta ei siinä mittakaavassa kuin hiivassa. Kandee käydä testissä ihan vaan varmuuden vuoks, ainakin jos on tullu ilman kortsua harrastettua..

Mulla on ollut "outoa" jähmeää, valkoista ja pientä kökkäreistä vuotoa jo raskausaikana ja nyt sen jälkeen. Kokeilin käyttää canesten-kuurin, muttei pahemmin vaikuttanut. Ei ole pahemmin kutinoita, mutta ala-vatsassa (kohtu?) hyvin lievää "kolotusta" ollut silloin tällöin synnytyksestä asti (muutama kuukausi). Lapsen syntymän jälkeen ollaan käytetty kondomia ehkäisynä, peppuseksissä ollaan käytetty sitä aina. Tykkään ottaa suihin mutta mies on vältellyt sitä. Ulommissa häppäreissä on ollut pieniä vaaleita näppyjä joista osasta tulee puristessa vaaleaa ainetta, joskus hyvin juoksevaa, joskus paksumpaa töhnää. Olen olettanut noiden johtuvan jotenkin siitä että olen alkanut ajelemaan karvoja aiempaa useammin ja ihoni ärsyyntyy siitä.

Oikeastaan sekä vuoto, (kohdun)kipu, näpyt että miehen varovaisuus seksissä on aina välillä nostanut pintaan epäilyn siitä että onkohan sillä jokin tauti jota hoitelee hiljaisuudessa pois ja minä olen kuitenkin saanut sen. Nyt alkoi taas häiritsemään. Pitäisköhän tehdä testi? miltä tuo kuulostaa kokeneemmista? Klamydia kuulostaa pahalta, eikö se voi tehdä lapsettomaksi?

Herpes?

Vierailija
215/236 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran piti nuolla tollasta toosaa. Ei hirveesti kiihottanu ja ei muuten ollu hajutonta!

Vierailija
216/236 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti, ihan vitun sairasta. ruokahalut meni. sairaalan mars

Vierailija
217/236 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et sitten ottanut kuvaa siitä kasasta tänne

Vierailija
218/236 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla valkkista?

Vierailija
219/236 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet antanut toosaa ulkkikselle ja siitä tuli joku algerialainen menninkäinen sinne

Vierailija
220/236 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on ollut hiivatulehdus, ja oli juuri sellaista kokkareista ja valkoista eritettä, vähän sen näköistä kuin jokin vanhaksi mennyt maitotuote. Kutisikin kovasti.

Hiivatulehdus ei välttämättä kutise, joten siitä ei voi päätellä mitään.