Emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!!!!
Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.
Kommentit (236)
Hyvä että jaksaa huolestuttaa ap:n (jo varmasti hoidettu) vaiva vielä näin puolen vuosikymmenen jälkeen xD
mulla oli samanlaiset vaivat ja syynä oli hiivatulehdus. apteekista saa puikkoja mitkä työnnetään emättimeen ja ne auttaa. kannattaa kokeilla.
toi on hiivaa. mä hain aamulla apteekista hiivapuikkoja samanlaisiin oireisiin.
Ilman sotiemme veteraaneja emme välttämättä olisi tässä keskustelemassa omalla äidinkielellämme emättimien kammottavista kököistä.
Ilman sotiemme veteraaneja emme välttämättä olisi tässä keskustelemassa omalla äidinkielellämme emättimien kammottavista kököistä.
totta!
Aina kun ajattelen AV-palstaa, mieleeni tulee tämän ketjun otsikko. Siinä kulminoituu palstan järkyttävä graafisuus. Pelkään että joskus, jossain, kaunosieluinen nuori poika haaveksii ihanasta neidosta ja tämän lähteenkirkkaista silmistä ja oljenvaaleista hiussuortuvista, mutta voi - kirjoittaessaan runoa lemmitylleen hän eksyy av-palstalle, näkee ketjun "emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä" ja kuulee munkkiluostarin kutsun.
Luojan kiitos meillä on toimiva haku!
Kuulostaa aika selvästi hiivalta?
jep jep, hygieniasta ei ainakaan johdu. itsellä sama ongelma siitä huolimatta että joka päivä pesen itseni intiimi pesunesteellä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2009 klo 11:20"]eikö jokanen tauti hoitamattomana ja pitkäaikaisena voi aiheuttaa jotain?
[/quote]
Minulle neuvolalääkäri sanoi, ettei hiivaa yleensä tarvitse hoitaa (raskausaikana) ellei oireet ole sietämättömiä. Tuskin siis kovin vaarallinenn on.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2009 klo 11:20"]eikö jokanen tauti hoitamattomana ja pitkäaikaisena voi aiheuttaa jotain?
[/quote]
Minulle neuvolalääkäri sanoi, ettei hiivaa yleensä tarvitse hoitaa (raskausaikana) ellei oireet ole sietämättömiä. Tuskin siis kovin vaarallinenn on.
Hiivaa ehdottaisin minäkin