Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan nähneet ylipainoista venäläistä tai virolaista naista?

Vierailija
19.09.2009 |

Mä en. Juuri synnyttäneetkin menee tuolla 48 kiloisina ja työntelee vastasyntyneitään vaunuissa. Raskaudenjälkeiset liikakilot taitaa olla vaan laiskojen suomalaisnaisten keksimä juttu. Ajattelevat, että nyt on hyvä mässätä, kun voi syyttää raskautta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä liki kaikki yli 40 vuotiaat ovat oikeita maatuskoja. Isoja vaivaisia ovat.

Vanhoja kuin meidän 80-vuotiaat.

Virossa monta lihavaa, varsinkin köyhemmillä alueilla asuvia. Muutoinkin isoissa kaupungeissa heti kun alkaa keski-ikä alkaa nainen vanheta ihan silmissä, ovat yhtäkkiä ihan mummojen oloisia, löysiä ja kurttusia.

Ihanaa olla taas Suomessa, missä ollaan terveen näköisiä iässä kuin iässä, kiitos meidän terveydenhuoltojärjestelmän ja lääkejärjestelmän.

Ollaan oikeasti paljon nuoremman oloisia.

Mua 45-vuotiasta luultiin kautta linjan Virossa sekä Venäjällä aina 20 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
22/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi venäläinen nainen sanoi, että he jättävät mielummin leivän ostamasta kuin kynsilakan. Kertoi siis siitä, kun suomalaiset naiset eivät panosta itseensä ja mielummin käyttävät rahansa ruokaan.

He taas siis tekevät toisinpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi venäläinen nainen sanoi, että he jättävät mielummin leivän ostamasta kuin kynsilakan. Kertoi siis siitä, kun suomalaiset naiset eivät panosta itseensä ja mielummin käyttävät rahansa ruokaan.

He taas siis tekevät toisinpäin...

Jos on asia jossa suomalaiset naiset häviävät venäläisille naisille vieläkin kirkkaammin kuin pukeutumisessa, niin se on kyllä ruoanlaitto. Siellä on kunnia-asia, että ruokaa on pöydässä, eikä mitään valmispöperöjä. Eivät kyllä tasan tarkkaan jätä mitään ruokaa ostamatta. Eli panostavat molempiin.

Sinä vaan taidat olla helposti höynäytettävissä kun uskot tuollaisen heiton, jonka toinen on laukaissut ihan vitsinä.

MATKUSTELKAA hyvät ihmiset, sitten pääsette tällaisista ennakkoluuloistanne!

Vierailija
24/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en. Juuri synnyttäneetkin menee tuolla 48 kiloisina ja työntelee vastasyntyneitään vaunuissa. Raskaudenjälkeiset liikakilot taitaa olla vaan laiskojen suomalaisnaisten keksimä juttu. Ajattelevat, että nyt on hyvä mässätä, kun voi syyttää raskautta.

48-kiloa, BUUUAAAHHHAHHHAHHAH

Sääliksi käy

Vierailija
25/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ja mummoni. Itse olen 56 kg ja kaksi lasta synnyttänyt.

Vierailija
26/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoisiakin. Silti ovat laittautuneita; meikit ja hiukset viimeisen päälle ja kurvit kohdallaan, korkokengät jne, joten ensivaikutelma on "onpas siinä kaunis nainen" eikä "onpas siinä lihava nainen".

Vierailija
27/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini. Nuorempana oli kyllä tosi laiha, nyt ehkä BMI 26.

Vierailija
28/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta viis, mutta mua ällöttää venäläisten ja virolaisten naisten epähygieenisyys. Esim. kylpylässä eivät käy suihkussa tai ainakaan eivät kastele tukkaa ja sitten täydessä meikissä istuvat porealtaissa ja saunassa. Hyi yök!

Ja sitten eivät pese hiuksiaan vaan kietovat ne vaan pyyhkeeseen hautumaan -kiva kuhina varmaan käy päässä kun hiki ja hiuslakka muhii- ja sitten taas uimaan.

Miten ne ei osaa peseytyä???

Vierailija
29/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat tuohon sarjaan kuuluvat näkemäni naiset ovat yleensä rakeenteeltaan kuin ylipainoisia ja rotevia painonnostajia, joilla tikkujalat.

Vierailija
30/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat hoikkia, mutta viimeistään nelikymppisinä paisuvat, samoin kuin esim. etelä-eurooppalaiset.

Vierailija
31/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen turistiseurue ja kyllä nuo naiset ylipainoisia suurinosa. Miehet ne vasta olikin ylipainoisia.

Silloin pohdin sitä, että miksi en ole nähnyt yhtään täällä suomessa asuvaa lihavaa venäläistä tai virolaista. Suomessa asuvat venäläiset on kauniita ja laihoja. Kalliita vaatteita käyttäviä, meikkaavia naisia.

Olikohan ne sitten tavallisia venäläisiä pulliaisa ja tänne muuttaa vaan niitä rikkaita parempiosaisia venäläisiä.

Vierailija
32/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rasva varastoituu herkemmin. Ihan normaalia on että tulee raskauskiloja 2-3kg, niin pitääkin. Siis sitä pelkkää rasvaa. Mutta 20-30 kiloa on sitten jo ylensyömistä;) Raskaus kyllä aiheuttaa ylimääräistä nälkääkin. Minulla ainakin kun olin laihduttanut 12kg. Sitten kun raskauduin ja söin ihan normisti tuli ne 12kg takaisin hyvin nopeasti:/ Söin normaalisti.

iso, mutta tosiaan tässä naapurustossa/tuttavapiirissä on kolme virolaisäitiä, jotka ovat kaikki todella hoikkia.

Mutta sehän on selvää, ettei ole mitään "raskauskiloja" - on vain raskauden aikaisesta ylensyömisestä tulleita kiloja.

Vierailija
33/33 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viroa on muuallakin, kuin Tallinnan keskustassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi