Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitaisiko minun nyt riekkua riemusta

Vierailija
19.09.2009 |

ja julistaa kaikki suomalaiset tyhmiksi lukutaidottomiksi junteiksi kun Suomen BBssa joku blondi ei tiennyt etta Havaiji ja Alaska ovat amerikkalaisia osavaltioita.

t.usalainen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne puhuu siellä. BB.ssähän on tarkoitus tuoda itsensä tunnetuksi, jos et harrasta seksiä koko Suomen kansan edessä, tyhmät kommentit tarkoittavat pääset Iltasanomien etusivulle ja sitähän noi teinit sieltä hakee.

Mä olen matkustellut ympäri Amerikkaa ja olen tavannut erittäin fiksuja jenkkejä, edellisellä matkalla kaikki tuntuivat tietävän missä Suomi on.

Mutta sen sijaan Irlannissa yhdessä pienessä maalaispubissa yks paikallinen ei tiennyt mitään Suomesta.

Vierailija
2/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset missa on Rhode Island. Tata kysyin eraalla toisella palstalla ja vastaus oli etta kaikkihan sen saaren tietaa kun siella joku suomalainen oli kuollut.

Kun vastasin etta se ei ole saari niin johan tuli palautetta etta island on saari, piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit samalla myös todeta, että suomalaiset ampuvat kouluissa jne.

Vierailija
4/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten juttuja ympari maata 100% totuutena?

t.usalainen

Vierailija
5/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat jatkuvasti humalassa alakouluikäisestä asti.

Vierailija
6/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten juttuja ympari maata 100% totuutena?

t.usalainen

Niinhän mekin USAlaisista tehtiin, kun niillä oli tyhmä pressa.

Vierailija
7/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ja Suomessa tuon kaltainen tyhmyys on sentään mahdollista vain BB-tasolla, ei esim. presidenttitasolla, niin kuin tuntuu USA:ssa joskus olleen...

Vierailija
8/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin hienot kaytostavat etta menee oikaisemaan toisen valtion paamiehen kravattia kuin mikakin junttilandialainen.

Vierailija
9/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut suuseksiä alaistensa kanssa ja vannonut sen jälkeen Jumalan nimeen ettei ole harrastanut seksiä heidän kanssaan ("Mutta enhän minä laske suihinottoa seksiksi"). Eikä Suomen pressa lue kirjoja väärin päin ja kokeile kannabista vetämättä henkeen...

Yksi tuttavallinen kravatin suoristus kyllä, sorry nyt vaan, jää aika kauas USA:n pressojen parhaimmistosta. Ja tosiaan, aika ontuvaa samassa keskustelussa puhua jonkun BB-wannabejulkkiksen (kuka normaaliälyinen saati fiksu siihen sarjaan edes hakeutuisi?!?) ja presidentin tietämystasosta! Jos Suomesta löytyy patatyhmä BB-kisailija, ei sitä ehkä voi verrata siihen, että maailman johtavasta suurvallasta on löytynyt patatyhmä valtion päämies.

Vierailija
10/10 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etko ymmarra huumoria ollenkaan? Mika ihmeen tarve joillakin suomalaisilla on todistaa amerikkalaiset tyhmiksi? En ole muualla tallaiseen ilmioon tormannyt. Ego problems?